תוכן שיווקי
לקראת אירוע NessPRO-OpenText Day, ה-19 בפברואר, מלון הילטון, תל אביב

מוצרי ניהול תוכן ומידע ארגוני יוצגו בהשקת השותפות בין NessPRO ל-OpenText

13/02/2019 14:19
NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, ו-OpenText, החברה המובילה בניהול מידע ארגוני (EIM), יציגו מוצרים חדשניים לניהול תוכן ומידע ארגוני באירוע השקת השותפות האסטרטגית ביניהן, שיתקיים ביום ג' הקרוב, ה-19 בפברואר, במלון הילטון בתל אביב. לאירוע יגיעו מנהלים בכירים מ-OpenText, ובראשם מארק ג'. בארנצ'י, סגן היו"ר, המנכ"ל והמנהל הטכנולוגי הראשי של החברה. מוצרי OpenText מופצים בישראל באמצעות חטיבת הפתרונות העסקיים של NessPRO, בניהולה של דגנית לוי.

בכנס תוצג מערכת OpenText Core לניהול מידע, שהיא הראשונה המיושמת על גבי הענן החדש של NessPRO, שיוצג אף הוא באירוע. המערכת, שהיא מבוססת ענן, פועלת בשיטת תוכנה כשירות (SaaS), ומאפשרת ניהול וחילופי מסמכים ומידע ארגוניים בצורה פשוטה, מאובטחת וחכמה. OpenText Core משלבת את היתרונות של פריסת ענן מאובטחת עם חוויית משתמש בכל מכשיר, בין אם מדובר בטאבלט, טלפון או דפדפן, כדי לאפשר למשתמשים לקבל קבצים במהירות ובקלות. היא כוללת HTML 5 file viewer למסמכים ולמדיה. הממשק שלה פשוט ויעיל, וכולל יכולות כגון גרירה ושחרור (Drag and drop), חיפוש טקסט, כולל מיון וסינון, ובקרת גרסאות עבור משתמשי קצה. המערכת מאפשרת לשתף מסמכים בין צוותים, עם בקרי הרשאות פנימיים וחיצוניים. בדומה לפלטפורמות חברתיות ופלטפורמות ענן רבות, למשתמשים יש את היכולת לעשות Like ולהשאיר תגובות בפוסטים. לענן החדש של NessPRO, שכאמור – יוצג בכנס, צפויים להצטרף פתרונות נוספים לניהול תוכן.

כמו כן, יוצגו באירוע הפתרונות הבאים:

  • OpenText Media Management לניהול נכסים דיגיטליים, שזכה בפרסים ושמסייע לארגונים ליצור, לנהל ולספק מדיה דיגיטלית עבור הארגון כולו. צוותים יצירתיים יכולים בקלות להשיג באמצעותו בקרה טובה יותר על נכסים דיגיטליים ולספק חוויות מרתקות ויזואליות במספר ערוצים, אפליקציות ומכשירים.
  • Magellan – פלטפורמת אנליטיקה גמישה, המבוססת על בינה מלאכותית ומשלבת למידת מכונה של קוד פתוח עם ניתוח מתקדם, בינה עסקית ברמה ארגונית ויכולות לרכוש, למזג, לנהל ולנתח Big Data ו-Big Content המאוחסנים במערכות EIM. מערכת Magellan מאפשרת קבלת החלטות מושכלת ואופטימיזציה עסקית.
  • מערכת OpenText AppWorks לבניית תהליכים ויישומים חדשים, במהירות ובקלות רבה יותר. המערכת מאפשרת למנף השקעות בתוכנות ארגוניות ומערכות מדור קודם, לבודד נכסי IT קיימים ולנטר באופן שוטף את כל הארגון. OpenText AppWorks הוא פתרון ייחודי המסייע לארגונים לשפר את ההיענות לדרישות השוק. הפלטפורמה תומכת הן באוטומציה של תהליכים דיגיטליים מסורתיים (DPA) והן בניהול דינמי של אירועים, ומספקת לעסקים את הגמישות להניע תהליכים שונים.
  • ממשקים לניהול תוכן מתוך Salesforce ,Office 365 ו-Outlook, המאפשרים למשתמש לעבוד בתוך ממשק האפליקציה הארגונית וליהנות באופן שקוף מיכולות ניהול תוכן מרכזי, הכוללות ניהול גרסאות, הרשאות גישה שונות, חיפוש מתקדם, עמידה בתקן GDPR ועוד.
  • ממשק המשתמש האינטואיטיבי D2 של OpenText, שכולל אפשרות ליצור סביבת משתמש אישית מבוססת ווידג'ט. מערכת D2 מאפשרת גמישות מירבית ללקוח, כולל יצירת אפליקציה ללא קוד, בזמן יישום מינימלי ובהתאמה אישית, המעלה את שביעות רצון המשתמשים.

"במהלך אירוע ההשקה ישמעו המשתתפים ממנהלי OpenText ו-NessPRO כיצד ניתן למנף את העוצמה של השותפות האסטרטגית וכיצד ניתן ליישם בארגוניהם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לטרנספורמציה דיגיטלית", אמר דדי דבורסקי, סגן נשיא בכיר ב-נס ומנהל קבוצת NessPRO.

הסכם השותפות האסטרטגית בין NessPRO לבין OpenText נחתם באוגוסט האחרון. כאמור, OpenText היא החברה המובילה בעולם בניהול מידע ארגוני (EIM), והשותפות נועדה לתמוך בלקוחות ישראליים באמצעות פתרונות לניהול מידע ארגוני, המאפשרים להפוך את הארגון לחכם ומקושר. השותפות מאפשרת ל-NessPRO למכור את פתרונות OpenText ולתמוך בהם – הן באתרי הלקוחות (On premises) והן בענן. כמו כן, מציעה NessPRO שירותי יישום ושירותים מקצועיים לארגונים בישראל. OpenText נסחרת בבורסת נסדא"ק בארצות הברית ובבורסה של טורונטו (TSX) תחת הסימול OTEX.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים