תוכן שיווקי
לקראת תחרות טאף מאדר, חודש מאי, בריטניה

הכירו את המשתתפים בנבחרת טאף מאדר: עמית דובר

11/02/2019 15:28
עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל. צילום: יח"צ

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זה עמית דובר, מנהל חטיבת התוכנה ומשנה למנכ"ל קבוצת יעל.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

עמית דובר

מהו תפקידך? עובד בקבוצת יעל כמנהל חטיבת התוכנה ומשנה למנכ"ל.

אילו הישגים ופרויקטים משמעותיים ביצעת בשנים האחרונות? ההישג המשמעותי הנו הגשמת חזון חטיבת התוכנה ביעל – מקסימום פתרון במינימום קידוד. הכוונה היא התמקדות בערך העסקי ולא בכמות שורות הקוד.

חטיבת פתרונות התוכנה של קבוצת יעל מורכבת משלושה אגפים, שכל אחד בתחומו מגשים את חזון החטיבה על ידי שילוב של פתרונות מעולים וחדשנות מתמדת:

לאגף היישומים העסקיים מיזגנו השנה את קלאודטק, חברה מובילה ביישום ופיתוחים של Salesforce, והרחבנו את הפעילות של CloudNow, גוף פתרונות הענן שלנו.

באגף התהליכים העסקיים השקנו את פתרונות טיבקו לארכיטקטורת ענן והוספנו את פתרונות אפיגיי מבית גוגל בתחום ניהול ה-API.

באגף האופטימיזציה העסקית הרחבנו את פעילות הדיגיטל והחיפוש, הוספנו פתרונות חדשים לניהול קשרים והתמקצענו בפרויקטים של בינה מלאכותית.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? ריצה.

תחביבים? טיולים, מוזיקה, כלבים וטכנולוגיה.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? תרומה לגוף ולנשמה. זוהי עשייה חברתית חשובה במסגרת מתאימה.

מה יגידו במשפחה? כל הכבוד.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עליך? אני נשוי למירית ואבא למאיה, לדן ולארבעה כלבים: טוני, בוניטה, ג'ון וג'יין. אני חובב ביטלס מושבע ומאמין מאוד במשפט שלהם: "ובסופו של דבר, האהבה שאתה מקבל שווה לאהבה שאתה נותן". בהתאם, אני משתדל לתת כמה שיותר אהבה לסובבים אותי.

אירועים קרובים