תוכן שיווקי
לקראת אירוע אואזיס ארקה 22.10

נעים להכיר: DellEMC Networking OS10

הכירו את מערכת ההפעלה החדשה של DellEMC עבור הדטה סנטר, OS10, המבוססת על ליבה מקורית של Debian Linux עם מערכת קבצים סטנדרטית Linux ext4 ● כל הפרטים

20/09/2018 14:44
אלעד פריאל, מהנדס מערכות נטוורק DellEMC. צילום: יח"צ

מערכת ההפעלה המסורתית של DellEMC עבור הדטה סנטר הייתה OS9 המבוססת על ליבה NetBSD. מערכת ההפעלה החדשה OS10 מבוססת על ליבה מקורית של Debian Linux עם מערכת קבצים סטנדרטית Linux ext4.

מערכת הפעלה OS10 מורכבת מבסיס OS10 OE (מסOpen Edition) אשר מכיל את הלינוקס ורכיב שנקרא SAI (מסוג open compute project) ורכיב נוסף שנקרא CPS אשר מבצע הפשטה בגישה אל המעבד ואל שכבת הניהול (Control plane).

DellEMC תורמת את מערכת ההפעלה OS10 OE לקהילת ה-Open source תחת פרוייקט open switch ו-SONiC.מערכת OS10 EE  (ר"ת Enterprise Edition) מוסיפה יכולות נוסופות כמו ניהול ויכולת הגדרת באמצעות CLI ומשתלבת בצורה מלאה עם ה-OS10 OE.

להרשמה לאירוע

גמישות טכנולגית ואפשרות לבחור איך למקסם את השכבת התקשורת

יתרונות עיקריים:

  •  מערכת הפעלה לינוקס סטנדרטית: אין יותר נעילת יצרן לעומת מערכות הפעלה אחרות ויעודית (Proprietary), הליבה הסטנדרטית של לינוקס מאפשרת סטנדרטיזציה של כל סביבת התקשורת והמחשוב. במקביל כלים כמו: ansible, puppet, Nagios ועוד מאפשרים את הניטור והניהול של הסביבה.
  • הפרדת התוכנה, גמישות ויכולות תכנות: OS10 מבוסס על אריטקטורת תוכנה אשר מאפשרת גמישות גבוהה ותומכת בגישת ה-Open networking של DellEMC ומאפשרת התקנה של מערכות הפעלה שונות NOS) כגון: Big switch, Cumulus, Pluribus ועוד. OS10 בנויה לאפשר מודולריות ויכולות תכנות גבוהות. המערכת מורכבת ממספר מכיבים אשר מחולקים על פי תפקידם. לדוגמא: OS10 Control Plane Services (CPS) אשר מאפשר גישה (API) בין מערכת ההפעלה OS10 לאפליקציות של הממש.
  • הפשטה של החומרה: למערכת מגוון רחב של ממשקים אשר מאפשרים הפשטה של הגישה אל מעבד התקשורת כגון: ה- SAI (Switch Abstraction Interface) וזאת בנוסף לממשקים נוספים. ממשקים אילו מאפשרים לנו לעבוד עם מספר של מעבדים ASIC.

כל היתרונות הללו מאפשרים ללקוח גמישות טכנולגית ואפשרות לבחור איך למקסם את השכבת התקשורת בצורה הטובה והיעילה ביותר לצרכיו.

אואזיס טכנולוגיות תקשורת הינה שותף Platinum של DellEMC וזכתה השנה בפרס :
Server Partner of the Year – 2018 Global Partner Summit בכנס השנתי שנערך בחודש מאי האחרון ב-LAS Vegas, אואזיס טכנולוגיות תקשורת ביצעה מספר פרויקטי Data Center מבוססי שרתי החברה.

לפרטים והרשמה לכנס לחצו כאן 

 

 

אירועים קרובים