תוכן שיווקי

חברת היח"צ הסינית סינופי פותחת נציגות בישראל עם משרד רימון-כהן

המשרד הישראלי, בהנהלת רוני רימון, יציע שרותי יחסי ציבור לחברות היי-טק ישראליות שמעוניינות בחשיפה תקשורתית וחיבור למשקיעים מקומיים בשוק הסיני ● החברה הסינית מייצגת סטארט-אפים בתחומים מגוונים, בהם בלוקצ'יין, פינטק, תוכנה, חומרה, מד-טק, IT, אבטחת סייבר, AI ורובוטיקה

07/06/2021 16:09
רוני רימון, שותף מנהל במשרד רימון-כהן ליחסי ציבור, אסטרטגיה וניהול משברים. צילום: ישראל הדרי

משרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי רימון-כהן ושות', בהנהלת האסטרטג רוני רימון, מרחיב את הנוכחות הגלובלית שלו. החברה תשמש כמשרד הישראלי של סינופי.סטודיו (Sinofy.studio) הסינית ובכך תוכל להציע לחברות ישראליות, במיוחד בתחומי הטכנולוגיה, חשיפה באמצעי התקשורת המגוונים בסין ובמדינות נוספות באזור המזרח. בנוסף, תוצע לחברות סיניות חשיפה במדיה הישראלית, כולל שירותי ניו-מדיה, ניהול משברים והיכרות עם משקיעים. עידית רוזנברג ומיכל זילבר, שותפות ברימון-כהן ושות' ומנהלות מחלקת ההיי-טק של המשרד, ינהלו את הקשר עם החברה הסינית ואת הפעילות מול התקשורת המקומית.

חברת יחסי הציבור סינופי.סטודיו, שבסיסה בשנחאי, מתמחה בפתרונות יחסי ציבור מקצה לקצה, המותאמים במיוחד להצלחה בשוק הסיני. החברה מסייעת לסטארט-אפים בכל השלבים לבנות את המותג שלהם, לספר את סיפורם ולהגיע לקהלים חדשים בשוק הסיני, כולל נוכחות תקשורתית וחיבור למשקיעים מקומיים. לחברה לקוחות בתחומים מגוונים, בהם בלוקצ'יין, פינטק, תוכנה, חומרה, מד-טק, IT, אבטחת סייבר, AI ורובוטיקה. יש לה משרדים במזרח התיכון, בצפון ובדרום אפריקה, במדינות הנורדיות ובמרכז אסיה.

גישור על פערי תרבות

רימון אמר כי "בימים אלה, כשחברות ישראליות מזהות פוטנציאל עסקי רחב בשוק הסיני וממקדות את מאמצי השיווק והחשיפה שלהן בשוק זה, יש ערך מוסף רב למשרד ישראלי בעל גישה לעיתונות ולמדיה ברחבי סין. לא אחת נכשלים שיתופי פעולה וקמפיינים של חברות ישראליות בסין עקב פערי תרבות עסקיים ותרבותיים. הקמת המשרד הישראלי של החברה הסינית תאפשר לנו לגשר על פערים אלה באמצעות ניצול הידע והקשרים המקצועיים של משרד יחסי ציבור מקצועי ברחבי סין".

אמירסן רוברטו, מייסד ומשקיע אנג'ל בקבוצת סינופי, מסר כי "לא רק שסין היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, היא גם האומה המחוברת הדיגיטלית ביותר בעולם. שוק עם כל כך הרבה פוטנציאל זקוק לאסטרטגיית יחסי ציבור שמתחשבת בתרבות, בשפה ובמגמות במדינה. אנחנו מציעים את השילוב של שניהם – יחסי ציבור וטכנולוגיה, המגובים על ידי חוקרים ותיקים בתעשייה ושותפים בעולם ההון-סיכון, שכולם מתורגמים ל-10 שנות מגורים וניסיון בסין. הצוות שלנו נרגש לעזור לגופי הטכנולוגיה הישראליים במוצר, בשירות ואפילו בהשקת משרדים בשוק הסיני, כדי למקסם את הישגיהם האסטרטגיים. בנוסף, אנחנו יכולים לוודא שטביעת הרגל הדיגיטלית שלהם תהיה משמעותית בשוק המקומי, תניע את הקהילות והגופים הרלוונטיים בנוכחותם ותאתר הזדמנויות עסקיות עבורם".

רוזנברג וזילבר ציינו כי "כלל בסיסי בעולם יחסי הציבור, שנכון לגבי רוב המדינות בעולם ובוודאי לגבי סין, הוא מציאת ה-'זווית' המקומית. חברות בינלאומיות שמבקשות להגיע לחשיפה בשוק הסיני חייבות להתייחס להקשר המקומי, לרלוונטיות לשוק זה ואפילו למסרים הספציפיים לאזור המסוים בסין שבו הן מוצאות עניין. לפיכך, הדרך האפקטיבית היחידה לנהל מערך יחסי ציבור בשוק זה היא שיתוף פעולה עם חברת יחסי ציבור מקומית, שמכירה היטב את מורכבות השוק ובעלת קשרים אישיים עם המדיה והאקו-סיסטם במדינה".

אירועים קרובים