תוכן שיווקי

ג'וניפר נטוורקס מאפשרת לראות מי מחובר לרשת הארגונית ומה נעשה בה

זאת, בעזרת יכולות בקרת גישה מבוססות סיכון ויישום VPN חדש ● התוספות החדשות לפתרונות האבטחה של ג'וניפר מאפשרות גישה מהירה לצד ראות מקיפה והקטנת סיכונים

12/10/2020 14:14
יכולות חדשות. ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה ברשתות מאובטחות המונעות על ידי בינה מלאכותית, הודיעה באחרונה על השקת כלי ATP (ר"ת Adaptive Threat Profiling) עבור שירות הענן לזיהוי איומים – Juniper Advanced Threat Prevention Cloud, שילוב WootCloud HyperContext לזיהוי פרופילי מכשירים ויישום VPN חדש לחיבור מאובטח. הכלים שהוכרזו מאפשרים לארגונים ראות רשת גבוהה יותר והרחבת מדיניות אבטחה ובקרת גישה מעבר לסניפים.

ראות רשת רחבה ואכיפה עקבית של המדיניות על פני כל המכשירים מהווות את הבסיס לאבטחת מידע יעילה ואת המפתח להקטנת סיכונים. מקצועני IT יכולים לאבטח רק מה שהם רואים, ולכן נלחמים על מנת להתאים במהירות פתרונות הגנה לאיומים חדשים התוקפים את הרשת שלהם, במיוחד במקרים שבהם יעדי התקיפה הם משתמשים מרוחקים ומכשירי אינטרנט של הדברים. אתגרים אלה מחריפים על רקע השינוי החד שחל השנה בכל הקשור למיקום ופעילות העובדים, תוך חשיפת מנעד רחב של מתקפות שנוצרו במהירות.

ג'וניפר פותרת את האתגרים הללו בעזרת הכלת מדיניות הראות ואבטחת המידע לכל מכשיר בכל מקום, והתאמת הגישה לרשת וההגנה מפני איומים כדי לעצור מתקפות מוכוונות ברגע התרחשותן. פתרונות אלה מרחיבים את אסטרטגיית האבטחה המקושרת של ג'וניפר, שמיועדת על מנת לספק חוויית שירות רציפה, יחד עם אכיפה נרחבת לכל נקודות החיבור ברשת.

פרופיל איומים מותאם – Adaptive Threat Profiling

על מנת להילחם טוב יותר ברצף ההתקפות של האיומים החדשים, ארגונים יכולים להשתמש בשירות ה-ATP בענן בכדי לבנות פרופיל איומים מותאם. זאת, על מנת ליצור אבטחת מידע אוטומטית, המבוססת על מי ומה תוקף את הרשת הספציפית שלהם באותו הרגע וזיהוי יעד ההתקפה. יכולת זו מאפשרת הגנה במעגל סגור בכל תשתית הרשת דרך הזנת איומי SecIntel. פרופיל איומים מותאם משתמש בשירותי האבטחה של ג'וניפר כדי להגדיר תעבורה על בסיס מערכת ההפעלה בנקודת הקצה, ובונה מאגר מידע מותאם על בסיס האיומים, שניתן להשתמש בו בעתיד לבדיקה או חסימה בנקודות אכיפה מרובות, ובכך לאפשר לארגונים להגיב לאיומים בצורה הנכונה ובזמן אמת.

שילוב WootCloud HyperContext עם רשתות ופורטפוליו מוצרי אבטחת המידע של ג'וניפר

בכדי להקטין משמעותית סיכונים, ארגונים חייבים שתהיה להם ראות מלאה על כל המכשירים ברשת שלהם ועל הרגישות שלהם למתקפות, לרבות כלפי מספר עצום של מכשירי אינטרנט של הדברים, שנמצאים לרוב מתחת לרדאר. WootcCoud HyperContext משתלב עם סדרת מוצרי הפיירוול SRX, ענן ATP וענן ג'וניפר-Mist, כדי לספק פרופיל מכשירים, איתור איומים, וכן מיקרו-סגמנטציה אוטומטית ובקרת שליטה, כדי להקטין סיכונים. יכולת זו של ראות מתקפות כוללת תעבורת רשת ונקודות קצה שקודם לכן היו בלתי נראות עבור צוותי אבטחת המידע.

החיבור המאובטח של ג'וניפר – Juniper Secure Connect

גם לפני שעובדים עבדו מהבית בהיקפים גדולים כמו כיום, ארגונים החלו לעבור לרשתות מבוזרות, מה שחיזק את החשיבות של חיבור מאובטח ואמין לרשת. החיבור המאובטח של ג'וניפר (Juniper Secure Connect) מאפשר גישה מרוחקת ותומך ב-IPSec וב-SSL-VPN, עם הליך קונפיגורציה פשוט, בעזרת אוטומציה מובנית, וכן הבטחת ביצועים וקישוריות אופטימלית.

החיבור המאובטח של ג'וניפר עוזר לארגונים להשיג במהירות קישוריות דינמית וגמישה, שמתאימה את עצמה לכל מכשיר בכל מקום, ומקטינה סיכונים באמצעות הרחבת הראות ואכיפה, החל מהמשתמש ועד לענן.

"ספקים רבים מדברים על אמון אפס (Zero Trust), אך ג'וניפר באמת עונה על החזון הזה. אנחנו מרחיבים את אבטחת המידע בדרכים שהופכות 'צינורות טיפשים' לסנסורים חכמים ונקודות אכיפה, שיכולים לשפר את ההגנה באופן דינמי ברגע התרחשות המתקפה. אנחנו מאפשרים לארגון לראות מי נמצא ברשת שלו ומה הוא עושה, ונותנים ללקוחותינו את הכלים להגביל את הסיכונים שלהם עם השפעה מינימלית על משתמשי הקצה שלהם", אמרה סמנתה מדריד, סגנית נשיא והאחראית על תחומי אבטחת המידע העסקי והאסטרטגיה בג'וניפר נטוורקס.

אירועים קרובים