תוכן שיווקי

ג'וניפר השיקה נקודות גישה חדשות ל-Wi-Fi 6, המוּנעות על ידי AI

פורטפוליו נקודות הגישה (AP) המורחב מאפשר ליותר ארגונים להשתמש בבינה מלאכותית ובענן להשגת חוויית משתמש מרבית וחסכון מקסימלי בעלויות דרך AIOps מוכחים

25/08/2020 16:19
ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Network), מובילה ברשתות מאובטחות המוּנעות על ידי בינה מלאכותית, הודיעה על ארבע נקודות גישה (Access Points) אלחוטיות חדשות, שמרחיבות את יתרונות רשת ה-Wi-Fi 6 מוּנעת הבינה המלאכותית לתחומים ושימושים נוספים. דגמים חדשים אלה של חומרה, המונעים על ידי Mist AI ומופעלים בעזרת שירותי הענן מעוטרי הפרסים של ג'וניפר, מאפשרים את כל יתרונות הרשת הארגונית מונעת ה-AI של החברה לעסקים קטנים בעלי תקציב מוגבל, אתרים בעלי תנאי מזג אוויר קיצוני (לדוגמה: מחוץ למבנה), דרישות מיוחדות (לדוגמה: מעונות סטודנטים) וארגונים המעוניינים לתת מענה לגידול במספר העובדים מרחוק. מהיום, ארגונים מכל הגדלים, לרבות חנויות, בתי ספר, בתים ובתי חולים, יכולים ליהנות מהתובנות, האוטומציה, הביצועים והפעולות המסופקות באופן ייחודי על ידי הפתרונות האלחוטיים של ג'וניפר ו-Mist.

כחלק מההרחבה, החברה מציגה את דגמי ה-802.11ax (Wi-Fi 6) AP הבאים:

  • AP63 – נקודת גישה חיצונית עם ביצועי Wi-Fi 6 גבוהים במיוחד, כולל אנטנות vBLE מובנות לאספקת שירותי Wi-Fi, ומיקום בשטחים פתוחים ותנאים קיצוניים.
  • AP33 – נקודת גישה ל-Wi-Fi 6 עם ביצועים גבוהים ואנטנות vBLE מובנות לתמיכה בשירותי Wi-Fi ומיקום לצרכי צפיפות בינונית שדורשים גם מיקום מדויק. אידיאלי למשרדים של ארגונים בגודל בינוני, חנויות, בתי ספר ומרפאות.
  • AP32 – נקודת גישה ל-Wi-Fi 6 עם אנטנת BLE משולבת לתמיכה ב-Wi-Fi ושירותי איתור נכסים לסביבות פשוטות. פתרון זה אידיאלי לעובדים מרחוק, ארגונים קטנים ובתי ספר שאינם דורשים שירותי מיקום מתקדמים.
  • AP12 – נקודת גישה ל-Wi-Fi 6 עם אפשרות הטמעה קלה וגמישה (כולל תליה על הקיר), תוך מתן גישה לחיבור של מספר מכשירים. אידיאלי למשרדים ביתיים, עבודה מרחוק, בתי ספר, מעונות וסביבת חדרי בתי מלון.

נקודות הגישה החדשות מצטרפות למוצר הדגל של ג'וניפר, AP43, התומך בתקן Wi-Fi 6. כנקודת הגישה הראשונה ל-Wi-Fi 6 המנוהלת בענן, מונעת בינה מלאכותית, בעלת תובנות ואוטומציה. פורטופיליו נקודות הגישה של ג'וניפר מפשט את תפעול ה-Wi-Fi 6 ומספק יכולות "AI עבור AX" ייחודיות. בין היכולות הללו ניתן למנות איזון עומסים חכם, רמות שירות האוכפות ומפקחות על משימות וגישה מרובה לחטיבת תדרים אורתוגונליים (OFDMA), סט שירותים בסיסי (BSS) עבור משימות של סביבות Wi-Fi בצפיפות גבוהה, מניעת "לקוחות דביקים" בעזרת אלגוריתמים מונעי AI וניהול משאבי רדיו מתקדמים (RRM).

נקודות הגישה של ג'וניפר מוטמעות בשילוב שירות הענן של ג'וניפר Mist, המאפשר AIOps פשוטים ובעלי ביצועים גבוהים, שכוללים הגדרות WLAN, ציפיות רמת שירות (SLEs), איתור אנומליות ו-Dynamic Packet Capture – dPCAP. כמו כן, Marvis, מסייע הרשת הווירטואלי (VNA), הינו תוסף אופטימלי של שירות ענן, המספק פתרונות לכל בעיות הרשת וחוויית המשתמש, פעולות מתוכננות מראש ופעולות מונעות בינה מלאכותית. כל המוצרים של ג'וניפר Mist מגיעים עם תמיכה מונעת בינה מלאכותית, שכוללת התראות פרו-אקטיביות, תרשימי זרימה אוטומטיים ותמיכה טכנית פשוטה לפתרון מואץ של בעיות עם פחות כאבי ראש.

"נקודות הגישה החדשות ל-Wi-Fi 6 מאפשרות ליותר לקוחות של ג'וניפר ליהנות מיתרונות הרשת הארגונית מוּנעת הבינה המלאכותית. כיום, בעלות נמוכה יותר אפשר להשיג אוטומציה ותובנות רשת לסביבות בתקציב מוגבל כמו עסקים קטנים, מעונות סטודנטים, חנויות, בתי ספר וסביבות מחוץ למבנים. בנוסף, שדרגנו את פתרון ה-Enterprise @ Home שלנו, המונע אף הוא על ידי בינה מלאכותית, במחיר משתלם במיוחד. הוא משתלב עם ה-WAN Assurance, מסייע הרשת הווירטואלי Marvis והצעות אבטחת מידע, להשגת חווית המשתמש הטובה ביותר, החל מהלקוח ועד לענן", אמר סודהיר מאטה, סמנכ"ל מוצרים בג'וניפר.

אירועים קרובים