תוכן שיווקי

ג'וניפר משיקה את דור 4 של הרשת הארגונית מוּנעת הבינה המלאכותית

הפתרון כולל שירותים חדשים של WAN Assurance וממשק שיחה עם מסייע הרשת הווירטואלי Marvis ● הבינה המלאכותית של Mist תספק תובנות ואוטומציית רשת אוטונומית לשיפור חוויית המשתמש מקצה לקצה וצמצום עלויות ה-IT ברשתות ה-LAN, WLAN ו-WAN

02/08/2020 12:53
ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית, הודיעה היום (א') על ההרחבה הרביעית של הרשת הארגונית מוּנעת הבינה המלאכותית, כדי לספק יכולות AI ל- LAN, WLAN וכעת גם ל-WAN. זאת, לשיפור חוויית המשתמש מקצה לקצה ופתרון בעיות פרו-אקטיבי, שמונע על ידי הבינה המלאכותית של Mist. בעזרת שירות הבטחת ה-WAN (WAN Assurance) החדש של ג'וניפר-Mist, לקוחות ייהנו מאוטומציה טובה עוד יותר ותובנות מסניפים (Branch) עם רמת שירות מונעת AI, תיאום אירועי Client to cloud לטובת פתרון רציף של בעיות, איתור אנומליות ותמיכה פרו-אקטיבית. בנוסף, Marvis, מסייע הרשת הווירטואלי של ג'וניפר, שמונע בעזרת ה-AI של Mist ועובד עם ממשק ההתקשרות החדש AIOps, שמשנה את חוויית ה-IT, ידווח על אינטראקציות בזמן אמת ויציג רשימת המלצות פרואקטיביות.

"Mist סיפקה את הרשת האוטונומית מוּנעת הבינה המלאכותית לפני כחמש שנים, כדי לתת מענה לצורך ברשתות אוטונומיות המשפרות את חוויית המשתמש בעלויות IT נמוכות יותר, דרך אוטומציה מקצה לקצה ותובנות רשת", אמר סודהיר מאטה, סמנכ"ל מוצרים בג'וניפר. "מה שהחל ברשת אלחוטית צמח במהירות והחל לכלול גם את רשת ה-LAN הראשונה המוּנעת על ידי בינה מלאכותית, וכעת גם פתרונות WAN עם לקוחות מכל העולם ומכל תחומי התעשיה, לרבות שלוש מחברות הפורצ'ן 10. בעוד ששאר התעשיה מלאה בהבטחות לא ממומשות אודות הבינה המלאכותית, ג'וניפר ממשיכה לממש את החזון שלה ולפתור צרכים אמיתיים של לקוחות ושותפים, בעזרת ה- AI של Mist".

מקור: ג'וניפר נטוורקס

מקור: ג'וניפר נטוורקס

שורה של שיפורים

השיפורים האחרונים ברשת הארגונית של ג'וניפר מוּנעת הבינה המלאכותית כוללים:

Juniper Mist WAN Assurance – תובנות מוּנעות AI עבור ה-WAN והסניפים לפתרונות ה-SD-WAN הקיימים של ג'וניפר, כדי להעביר את המיקוד מהתנהגות הרשת והיישומים לחוויית המשתמש. שירות מבוסס ענן זה:

  • מזרים נתוני טלמטריה מרכזיים ממכשירי ה-SRX של ג'וניפר למנוע ה-AI של Mist בענן, כדי לאפשר רמות של שירותי WAN מותאמים אישית, לשיפור חוויית המשתמש.
  • פועל בתיאום עם Marvis לתזמן אירועים על פני רשתות ה-LAN, WLAN ו-WAN, ובידוד ופתרון בעיות באופן רציף בכל הדומיינים.
  • מאפשר פעולה פרו-אקטיבית כתוצאה מאיתור אנומליות עם תזרימי פעולה אוטומטיים, תוך מבט לרשת אוטונומית מלאה בין הלקוח לענן.

Marvis conversational interface – מדובר בשיפור למסייע הרשת הווירטואלי של ג'וניפר, שמאפשר לצוותי ה-IT לקבל תשובות בזמן אמת לשאלות בשפה רגילה, כמו: "מה לא היה בסדר בשיחת הזום של גיא אתמול?" מסייע IT אינטראקטיבי זה עוזר לתובנות רשת ופתרון בעיות:

  • מבין את הכוונה מאחורי השאלה ומספק תשובות בעלות ערך על בסיס הגישה שלו לבסיס מידע רחב, עם שאלות אינטראקטיביות על בסיס תרשים זרימה, שמוביל לפתרון הבעיה.
  • מאפשר למשתמשים לתת משוב על התשובה של Marvis ולציין אם הוא ענה נכונה על השאלה או איתר את שורש הבעיה, כך שהוא ימשיך ללמוד – דרישה מהותית לתמיכה מבוססת AI.
  • נבנה על בסיס ממשקי API פתוחים, המאפשרים ללקוחות ליצור קשר עם מערכות ה-IT ולהפוך את הרשת לאוטומטית בעזרת AIOps.
מקור: ג'וניפר נטוורקס

מקור: ג'וניפר נטוורקס

שני שירותים אלה מצטרפים לרשת הארגונית של ג'וניפר מוּנעת הבינה המלאכותית כדי לחזק את מנהלי ה-IT על מנת להתמודד טוב יותר עם בעיות רשת, יישומים ומשתמשים. לדוגמה, אם שיחת וידיאו לא פועלת כראוי בבית המשתמש, הפתרון של ג'וניפר יכול במהירות להחליט אם מקור התקלה הוא במכשיר של הלקוח, ביישום, ברשת ה-Wi-Fi ו/או ב-WAN (למשל, באינטרנט). פעולות תיקון יומלצו או ייכנסו לפעולה כדי לפתור באופן אוטומטי את הבעיה בזמן אמת, לרוב לפני שהמשמש אפילו שם לב לכך. רק הפתרון של ג'וניפר לרשת ארגונית מונעת בינה מלאכותית מאפשר רמה כזו של אוטומציה, תובנות ופעולות מהלקוח לענן, לראות מוגברת ובקרה.

למידע נוסף:

בלוג ההשקה: AI-Driven Enterprise 4.0: Unparalleled User Experiences from Client to Cloud Mobility Field Day 5 Launch Event.

מוצרים ופתרונות:
Juniper Mist WAN Assurance.
Marvis Conversational Interface.
SD-WAN solutions.

אירועים קרובים