תוכן שיווקי
לקראת וובינר מיוחד, ביום ד', ה-12 באוגוסט

הגנת נתונים קלאוד נייטיב עבור Red Hat OpenShift – עם TrilioVault

30/07/2020 15:26
רד-האט

רד-האט (Red Hat) – ספקית פתרונות הקוד הפתוח הגדולה בעולם, וטריליו דטה (Trilio Data) מארצות הברית, המתמחה בהגנת נתונים, גיבוי ושחזור, יקיימו וובינר מיוחד ביום ד', ה-12 באוגוסט, בין השעות 14:30 ל-16:00. הוובינר מיועד למהנדסי DevOps, מפתחי יישומים ומנהלי IT שמחפשים יכולות גיבוי ושחזור, הסבות, התאוששות מאסונות או ניידות עבור יישומים מבוססי OpenShift או קוברנטיס.

בוובינר תתקיים הצגת בכורה בלעדית של פלטפורמת TrilioVault, המספקת גיבוי ושחזור נתונים, Cloud Native, עבור קוברנטיס. הפלטפורמה זכתה ב-Container Certification של רד-האט.

בפתיחה תועבר סקירה על שוק ה-Cloud Native והאתגרים הכרוכים בטכנולוגיית הגנת נתונים מסורתית. בהמשך ייחשף מוצר הגיבוי ושחזור הנתונים החדש, הממוקד ביישומים, שתוכנן מהיסוד כדי לתמוך בדרישות ההיקף (Scale), הביצועים והניידות של סביבות קונטיינרי קוברנטיס ברחבי כל סביבת ענן ציבורי או היברידי.

טכנולוגיית הליבה של טריליו הינה במודל של תוכנה בלבד, ללא אייג'נט, וזמינה בשירות עצמי לסביבות Multi tenant שתומכות בהיקפים גדולים מאוד. TrilioVault, עם סכמות גיבוי נקודות זמן פתוחות ובעלת יכולת גידול תמידית, יכולה לתמוך בכל יעד אחסון – מה שעושה אותה אידיאלית עבור סביבות Cloud native שבהן יישומים בנויים על קוברנטיס.

פרשנטו קוצ'וורה, מנהל המוצר בטריליו. צילום: יח"צ

פרשנטו קוצ'וורה, מנהל המוצר בטריליו. צילום: יח"צ

הדוברים בוובינר יהיו פרשנטו קוצ'וורה, מנהל המוצר בטריליו, שיתאר את הבעיה שאותה פותרת TrilioVault, יסביר את יתרונות המערכת ויציג דמו; ואבישי סבן, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, שיציג את OpenShift Container Storage – פתרון אחסון מוגדר תוכנה גמיש ומבוזר, שתומך בכל סוגי האחסון השונים.

קוצ'וורה אמר לקראת הוובינר: "כיום יש פריחה ביישומים מבוססי קוברנטיס. פתרונות גיבוי ותיקים (Legacy) אינם יכולים לתת מענה לסביבות אלה. בעקבות כך, הופך אתגר ניהול והגנת הנתונים ליותר ויותר בלתי ניתן לביצוע מדי יום, בעוד שאימוץ הקונטיינרים גדל. כדי להגן על נתוני המשתמשים עם הגידול בשימוש בקונטיינרים חייבת האפליקציה המלאה (כולל כל הרשתות, קבוצות האבטחה, המטה דטה, הנתונים והאובייקטים האחרים) להיות מגובה בתוך הסביבה. זו הסיבה לכך שיצרנו את TVK (ר"ת TrilioVault for Kubernetes). היא נבנתה במיוחד עבור סביבות דינמיות אלה".

אבישי סבן, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט. צילום עצמי

אבישי סבן, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט. צילום עצמי

סבן ציין כי "בסביבות Cloud Native וקונטיינרים קיים אתגר לגבש את אסטרטגיית הגיבוי, השחזור וההמשכיות העסקית, מאחר שמדובר במערכת מבוזרת, בה קשה מאוד לשחזר במקום אחד תהליכים שקורים בו זמנית. OpenShift Container Storage מאפשר פתרון מבוזר, עם מענה לכל סוגי האחסון הקיימים ב-Cloud Native מעל קוברנטיס. שילוב TrilioVault כחלק מתוכנית השותפות עם רד-האט מציע פתרון Native לאשכול ה-Kubernetes/OpenShift של הארגון באמצעות 'אופרטור'. מוצר זה מאפשר לקוברנטיס לנהל את מחזור החיים שלו בצורה עצמאית לחלוטין. יחד עם זאת, קיים צורך לגבש מודל גיבויֿֿ ושחזור, בהתאם לדרישות העסקיות האסטרטגיות של הארגון, בתדירויות שונות, בכל מקום שבו האשכול נמצא. הפתרון אגנוסטי למערכת שבה משתמשים והוא פתרון מבוסס קוברנטיס".

ההשתתפות בוובינר אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם כאן.

אירועים קרובים