תוכן שיווקי

רד-האט דורגה כספק Tier 1 במחקר השנתי של STKI

01/07/2020 12:23
לימור אפיק, מנכ"לית רד-האט לאזור ישראל, יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור

רד-האט (Red Hat), חברת פתרונות הקוד הפתוח המובילה בעולם, דורגה כספק Tier 1 בישראל בקטגוריית כלי תשתיות מערכת (System Infrastructure Tools) במחקר השנתי של חברת המחקר והייעוץ STKI, המתבסס על מאות סקרים, ראיונות אישיים ומחקר מעמיק על ידי צוות המחקר. כמו כן, רד-האט מוקמה על ידי STKI בראש דירוג פתרונות קונטיינרים וענן פרטי והיברידי באתרי לקוחות.

לפי ההגדרה של החברה, ספקי Tier 1 הנם הספקים הגדולים ביותר או המובילים בתחומם, ובעלי נפח פעילות גדול באותה קטגוריה ספציפית. ספקי Tier 1 מוגדרים ככאלה על סמך שלושה קריטריונים עיקריים: נפוצות וניסיון בקרב ארגוני אנטרפרייז, מספר לקוחות ונתח שוק מוערך; הערכת ה-Mind Share של הספק באותה קטגוריה – עד כמה ארגונים מדרגים ותופסים את הספק כמוביל בתחומו; והערכת נפח הפעילות הגבוה ביותר בשוק בקטגוריה הספציפית, על פי מספר פרויקטים, כמות כוח אדם בתחום, כמות הלקוחות, בדגש על חדשים בשנה האחרונה, ועוד.

פיני כהן, סגן נשיא ואנליסט בכיר ב-STKI, אמר כי "עולם הקוד הפתוח עליו מתבססת רד-האט צומח באופן מתמיד בשנים האחרונות. יצרני תוכנה רבים הצטרפו לתנועת הקוד הפתוח, כאשר רד-האט הייתה הראשונה מבין הספקים הגדולים. לחברה יש נפח פעילות משמעותי בתחום ה-System software , כאשר לינוקס הנה מערכת ההפעלה הצומחת ביותר ורד-האט היא ההפצה הבולטת שלה בישראל. בנוסף לכך, רד-האט לא מתרכזת רק בתחום אחד מתוך ה-System software, ויש לה מגוון גדול ביותר של רכיבים בעולם זה – וירטואליזציה, פתרונות לניהול ענן, אחסון ועוד".

לימור אפיק, מנכ"לית רד-האט ישראל ומנהלת אזורית לישראל, יוון וקפריסין בחברה, ציינה ש-"ההכרה בנו על ידי STKI כחברת Tier 1 מחמיאה ומחייבת כאחד. החודשים האחרונים היו מאתגרים מאוד ללקוחות ולנו, כשמגפת הקורונה והשלכותיה שינו לגמרי את אופן הפעילות של כלל המשק ושלנו בתוכו. ההתארגנות שלנו, ברד-האט, למצב החדש, כולל עבודה מהבית של עובדיה בארץ ובשאר העולם, הייתה מידית והתאפשרה הודות לשילוב המיוחד של הטכנולוגיות וכלי הקוד הפתוח שלנו עם תרבות רד-האט. כל אלה הובילו אותנו לפעילות מוגברת, עם רוח צוות שנשמרת גם כשאנחנו עובדים מבתינו".

אירועים קרובים