תוכן שיווקי
בעקבות אירוע AWS

AWS Outposts זמין כעת בישראל

29/06/2020 11:50
לא תארח את פארלר. AWS

AWS הכריזה על זמינותו של AWS Outposts בישראל. מדובר בשירות שמציע ארונות מחשוב ואחסון (Racks) מנוהלים, שתוכננו על ידי החברה ושניתנים להתאמה. AWS Outposts מאפשר ללקוחות להריץ שירותי מחשוב, אחסון, בסיסי נתונים ושירותים נוספים של חברת הענן מבית אמזון (Amazon) בתוך מערך המחשוב הארגוני של הלקוח, כשירות מנוהל, המתחבר בצורה שקופה למגוון השירותים הרחב של AWS בענן.

AWS Outposts מביא את שירותי הענן של AWS, תשתיות ושיטות תפעול למרכזי המחשוב און-פרמיס ולמרכזי המחשוב המשותפים (Co-locations). עם הפתרון החדש, לקוחות יכולים להשתמש באותם ממשקי API, כלים וחומרה של AWS בדטה סנטרים שלהם, בדומה לשימוש שלהם בענן של החברה, ולקבל מערך מחשוב היברידי אחיד.

לקוחות ישראליים, שלהם מערכות שמחייבות גישה בזמן תגובה נמוך למערכות פנים ארגוניות שונות, עיבוד נתונים מקומי או אחסון נתונים מקומי, יכולים ליהנות מהשימוש ב-AWS Outposts בישראל. השירות כולל אפליקציות עם יישומים הנדרשים להגיב במהירות הקרובה לזמן אמת, לתקשר עם מערכות מקומיות אחרות או לשלוט בציוד מקומי באתר, כגון ציוד רצפת ייצור, מערכות ניהול רפואיות ומערכות עבור נקודות מכירה קמעונאיות. לקוחות יכולים להשתמש ב-AWS Outposts גם לצורך אחסון ועיבוד של נתוני לקוחות באופן מאובטח בישראל. יכולת זו חשובה עבור ארגונים בענפים הכפופים לרגולציה שכוללת דרישות לאחסון נתונים מקומי.

עבודה עם רשת השותפים של AWS

עם AWS Outposts, לקוחות בישראל יכולים לעבוד עם רשת השותפים של החברה (AWS Partner Network) כדי למנף את הניסיון הרחב שלהם בעזרה לעסקים בהעברת אפליקציות לענן של אמזון, עם סיוע בכל ההיבטים של פרויקטי מעבר לענן. אלה יכולים לכלול תכנון, מעבר ותפעול, כמו גם שירותי ייעוץ בנושא אסטרטגיית ענן וטכנולוגיה להעברת שירותים ומערכות ל-AWS Outposts. השותפים להשקת AWS Outposts בישראל הם אול קלאוד, קלאוד זון מבית מטריקס ו-Automat IT מקבוצת מלם תים.

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל. צילום: תומר פולטין

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל. צילום: תומר פולטין

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל, אמר כי "אנחנו נרגשים להביא את AWS Outposts לישראל. אנחנו ממשיכים להרחיב את שירותי הענן המתקדמים והמאובטחים עבור לקוחותינו, על מנת לתת מענה לצרכים העסקיים שלהם. לקוחות בישראל אימצו את שירותי הענן בקצב מואץ, תוך שהם מפיקים תועלת משיפור הזמינות, הגמישות, האמינות והאבטחה שהם מקבלים מ-AWS. באמצעות השירות החדש, אנחנו מספקים גישה אחידה ללקוחות הנדרשים להפעיל מערכות בדטה סנטרים מקומיים, בשל דרישות לגישה בזמן תגובה נמוך או לעיבוד נתונים מקומי, תוך שהם עדיין יכולים ליהנות מהמגוון הרחב של שירותי AWS".

מה אומרים במכבי שירותי בריאות ובהראל ביטוח ופיננסים?

מכבי שירותי בריאות, אחת מקופות החולים הגדולות בישראל, בירכה על הגעת AWS Outposts. ד"ר טל טובה פטלון, מנהלת מכון KSM למחקר וחדשנות רפואית של הקופה, אמרה כי "יהיה נהדר לראות את AWS Outposts מגיע לארץ. כך תהיה לנו היכולת לאחסן את הנתונים בישראל ובה בעת ליהנות מהכלים הזמינים בענן של AWS. למכון KSM יש יכולות מחקר מתקדמות ומאגר נתונים ייחודי שנאגר במהלך 25 השנים האחרונות, ובו דטה מיותר מ-2.4 מיליון מטופלים. באמצעות AWS Outposts נוכל לעבוד בקצב גבוה יותר, ובכך לקדם במהירות את החדשנות הרפואית, למען החולים שלנו ולמען מדע הרפואה".

אייל אפרת, מנהל הראל מחשבים, שהיא הזרוע הטכנולוגית של הראל ביטוח ופיננסים, ציין כי "העברת היישומים הדיגיטליים שלנו ל-AWS העניקה לנו את היכולת להציע חדשנות במהירות רבה יותר ובעלות נמוכה יותר, ולתת שירותים ויישומים חדשים ללקוחות ולסוכנים שלנו. אנחנו מצפים להמשיך ולאמץ שירותים של AWS ולהוסיף לספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר עבור לקוחותינו. חדשנות הינה חלק מה-DNA של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, ומסייעת לנו לשמור על העמדה המובילה שלנו כחברת הביטוח הגדולה בישראל. הודות לשימוש ב-AWS הצלחנו לפרוס שירותים דיגיטליים חדשים במהירות רבה יותר מכפי שהיה אפשרי בעבר. אנחנו בוחנים שימוש בשירותי AWS Outposts הזמינים כעת בישראל, שיאפשרו לנו להרחיב את השימוש בפתרונות החדשניים של AWS למערכות הדורשות זמן תגובה נמוך בגישה לתשתיות הליבה במערך המחשוב הארגוני שלנו".

עם AWS Outposts, לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון אפשרויות מחשוב, אחסון עיבוד גרפי של Amazon EC2 – Elastic Compute Cloud, עם או בלי שימוש באחסון מקומי, ובשילוב עם אחסון ב-Amazon EBS – Elastic Block Store לקוחות יכולים להריץ בקלות מגוון רחב של שירותי AWS באופן מקומי, בהם: Amazon ECS – Elastic Container Service, Amazon EKS – Elastic Kubernetes Service, Amazon RDS – Relational Database Service ובנוסף Amazon EMR – Elastic MapReduce. כמו כן, ביכולתם להתחבר ישירות לשירותים אזוריים, כגון Amazon S3 (ר"ת Simple Storage Service) או Amazon DynamoDB, באמצעות חיבורי תקשורת פרטיים.

אירועים קרובים