תוכן שיווקי

עולם ה-SD-WAN מתחמם: T-Systems של דויטשה טלקום בחרה בג'וניפר

27/05/2020 13:41
רמי רחים, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

T-Systems של ענקית התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום תשתף פעולה עם ג'וניפר נטוורקס לבניית ואספקת תשתית SD-WAN מנוהל, כחלק מפתרונות קצה לקצה עבור לקוחות ארגוניים עם דרישות קישוריות רשת מורכבת.

פתרונות ה-SD-WAN של ג'וניפר כוללים פיירוול מהדור הבא. דרך זו מאפשרת אבטחה איתנה ל-SD-WAN endpoints ולרשת עצמה, לרבות צד ה-WAN וצד ה-LAN של תיחום ה-CPE. בנוסף, פתרונות אלה מציעים לרוב אינטגרציה עם יכולות אבטחת מידע מתקדמות, כמו UTM ו-ATP.

בעזרת הבחירה בשירות זה, T-Systems תציע ללקוחותיה פלטפורמה מאובטחת לשירותים מנוהלים, לאספקת יישומי מולטי קלאוד וכן אספקת שירותים רגילים כשירותי SD-WAN, תחת השם Smart SD-WAN.

Smart SD-WAN, שמופעל באמצעות פלטפורמת ג'וניפר, מהווה אבן דרך בתשתית רשת מאובטחת מתקדמת, המהווה בסיס אסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית של T-Systems.

הפחתת המורכבות, ניהול יעיל של העלויות והגדלת יכולות האבטחה

לאחר שכבר הבטיחה מותג תחבורה אירופי גדול כלקוח דגל עבור שירותים אלה, T-Systems מצפה שההצעה שלה תהיה אטרקטיבית למגוון רחב של ארגונים נוספים. בסופו של דבר, T-Systems מחויבת לעזור ללקוחות הארגוניים שלה לנווט את הטרנספורמציה הדיגיטלית על ידי הפחתת המורכבות, ניהול עלויות בצורה יעילה והגדלת יכולות אבטחת המידע. יתר על כן, מאפשרת ללקוחותיה נראות רשתית גבוהה כנכס עסקי ליבה ועוזרת להם להשיג את יעדיהם הדיגיטליים ביתר קלות.

"חיבוריות מותאמת אישית מהווה עבורנו פקטור הצלחה בסיסי לדיגיטליזציה והצלחה עסקית של לקוחותינו. בעזרת העבודה המשותפת עם ג'וניפר אנחנו יכולים לספק ללקוחות הארגוניים שלנו תשתית מקצה לקצה בהתאם לדרישות השוק, שתומכת באתגרי הדיגיטליזציה ומקטינה את המורכבות בתוך הרשת. הפתרונות החדשניים של ג'וניפר מאפשרים לנו להציע פתרונות טכניים ופיננסיים מותאמים עם שירותים גמישים ודינמיים מאוד", אמר עאדל אל סלח, חבר בצוות ההנהלה של דויטשה טלקום ומנכ"ל T-Systems.

"כשותף ותיק של ג'וניפר, הבחירה של T-Systems להציע את פתרון ה-SD-WAN החדש שלה על בסיס הטכנולוגיה שלנו מחזק את שיתוף הפעולה בינינו. הפתרונות שהיא אימצה מאפשרים לה לספק אירוח של שירותים מאובטחים ויכולות לארגונים ולפשט את ההתקנה, התפעול והתחזוקה של הרשת. השילוב בין שירותי ענן ורשתות מוגדרות תוכנה יוצר הזדמנות אסטרטגית לספקים כמו T-Systems לבדל עצמם בשוק, בכך שהם מתייחסים למורכבות הרשת שמולה מתמודדים הלקוחות שלהם, וג'וניפר שמה לעצמה כיעד לסייע להם להשיג מטרה זו", אמר רמי רחים, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס.

אירועים קרובים