תוכן שיווקי

סימולייט מחזקת את מעמדה כמנהיגה בתחום סימולציות התקיפה

צמיחה אדירה, שמירת לקוחות יוצאת מן הכלל, שני סבבי מימון וטכנולוגיה עטורת פרסים מסכמים את השנה הבולטת עבור ספקית ה-Breach and Attack Simulation סימולייט ● כך, ההכנסות שלה צמחו בשנה החולפת ב-240%

08/01/2020 16:32
אייל וקסמן ואביחי בן יוסף, מייסדי סימולייט. צילום: אורי חבושי

סימולייט, פלטפורמת הענן המובילה והמקיפה ביותר בתחום סימולציות הפריצה ותקיפות הסייבר (Breach and Attack Simulation – BAS), הודיעה אתמול (ג') כי השיגה ב-2019 גידול בהכנסות של 240% מהזמנות חדשות בעולם לעומת ביצועי הצמיחה שלה ב-2018. החברה שמרה על 91% מלקוחותיה ומספר העובדים גדל ביותר מ-220 במהלך השנה האחרונה, כחלק מהתרחבותה של סימולייט באירופה ובארצות הברית.

קצב הצמיחה וההתחדשות המרשים מיוחס לחברות שמעריכות את BAS כשיטה היעילה ביותר להערכת מצב אבטחת המידע הנוכחי שלהן ולמצב היערכותן למתקפות סייבר עתידיות. יתר על כן, היכולות האוטומטיות של סימולייט וקלות השימוש דורשות מיומנויות ומשאבים מינימליים מצוותי האבטחה, ומאפשרות בחינה של ההגנות ובקרות האבטחה של הארגון מקצה לקצה (Full Attack kill Chain). סימולייט השיקה השנה את הסימולציה הראשונה של APT ללא הצורך בהטמעה, ומאפשרת לחברות להריץ סימולציות של מתקפות APT בקנה מידה מלא ברשת שלה בלחיצת כפתור, ובכך מאתגרת את מנגנוני בקרת האבטחה של הארגון.

בשנה החולפת השלימה סימולייט שני סבבי גיוס בהיקף כולל של 22.5 מיליון דולר, בעזרת משקיע חדש, קרן הצמיחה של ורטקס, שהצטרף לשותפי המימון הנוכחיים שלה – ורטקס ונצ'רס ישראל, SGE, קרן המימון של דל טכנולוגיות ואייל גרונר. סימולייט גייסה 26 מיליון דולר מאז היווסדה ב-2016.

"החל מהתקיפה בבית החולים בצרפת וכלה במתקפה של ספריות ציבוריות במדינת ניו-יורק ובעיר ניו-אורלינס, 2019 הוכיחה שאין ארגון שחסין מפני מתקפות סייבר. הגישה האוטומטית והפשוטה שלנו לבדיקת מצב אבטחת המידע של הארגון אומצה במהירות על ידי לקוחות שונים במגוון סקטורים, מפני שזהו הכלי האפקטיבי ביותר למניעת מתקפות באופן מתמשך. פתרון BAS מועדף על פני בדיקות חדירה ידניות, תקופתיות וצוותים אדומים, מכיוון שהוא מגלה פערי אבטחה באופן אוטומטי ומידי, ומציע המלצות לטיפול בהם (Mitigation procedures)", אמרה גילי נצר, סמנכ"לית השיווק של סימולייט. "אנחנו גאים בתוצאות שלנו במהלך השנה האחרונה ופועלים להוספת יכולות שיאפשרו ללקוחותינו להריץ סימולציות טיילור מייד על בסיס Pre-reconnaissance מהאינטרנט שתוקף עלול לעשות בו שימוש כדי לפגוע בארגון".

הצעה לעסקי SMB

במהלך 2019 השיקה סימולייט הצעה משתלמת לעסקים קטנים ובינוניים – דבר המאפשר להם בדיקות אבטחה מקיפות וחסכוניות. הבדיקה המתמשכת כל השנה וללא הגבלה של סימולציות הפרצה וההתקפות שוות ערך לעלות חד פעמית של בדיקות חדירה או תרגיל Red Team. הצעת ה-SMB של סימולייט זמינה גם באמצעות ספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSPs) ו-MDRs.

פלטפורמת ה-BAS של סימולייט ממלאת תפקיד קריטי בהעצמת ארגונים להעריך ולשפר אוטומטית את מצב אבטחת המידע של הארגון. הרצת סימולציות של האיומים האחרונים מספקת ראייה על רמת הביצועים של ההגנות ובקרות האבטחה של הארגון, בכל שלב בשרשרת התקיפה ובכל וקטורי התקיפה. ניתן להפעיל סימולציות בכל רגע נתון או לתזמן הפעלה בפרקי זמן קבועים. בתוך דקות ספורות מספקת הפלטפורמה תובנות ונתונים ספציפיים לגבי רמת הפגיעות של הארגון, תוך שהיא מדגישה פערי אבטחה ונהלי צמצום.

הטכנולוגיה של סימולייט זכתה בחודשים האחרונים במספר שבחים, ובכלל זה:

  • פרס פתרון השנה בתחום ה-Breach and Attack Simulation בטקס Cybersecurity Breakthrough Awards.
  • אחד מעשרת הסטארט-אפים של סייבר האבטחה ברשת של האתר CRN.
  • סטארט-אפ טק השנה, ה-Stevies, בטקס פרסי השנה ה-17 של American Business Awards 2019.
  • פרס כסף בקטגוריית מוצר (Product) בפרסי Cybersecurity Excellence Awards 2019.
  • פרס Cutting Edge בקטגוריית BAS בפרסי Infosec 2019.
  • פרס זהב בקטגוריית Breach and Attack Simulation בפרסי American Security Today Astors.

למידע נוסף בקרו באתר סימולייט. אתם אף מוזמנים להירשם לניסיון חינם.

אירועים קרובים