תוכן שיווקי

מגזין CRN: מתג הליבה 7850ICX של ראקאס – מוצר הנטוורקינג של השנה

המתג של ראקאס גבר על המתגים המקבילים של סיסקו, HPE/Aruba, אקסטרים וג'וניפר

30/12/2019 13:40
אחיעד ויינר, מנהל פעילות ראקאס נטוורקס בישראל. צילום: סיון חלימי

המגזין היוקרתי CRN, שרואה אור בארצות הברית ומפרסם מדי שנה את דירוג המוצרים הטובים ביותר בענף התקשורת, הכתיר את סדרת מתגי ICX 7850 של ראקאס (Ruckus Networks) בתואר מוצר השנה בקטגוריית תקשורת נתונים (נטוורקינג).

במסגרת בדיקות ההשוואה בחן המגזין, בין השאר, את מתגי Cisco Catalyst 9600, HPE Aruba 8400, Extreme Mobility 500 ו-Juniper MX2020 5G.

"אנחנו גאים בבחירה של מגזין CRN במתג הליבה ICX 7850 כמוצר השנה בקטגוריית הנטוורקינג", אמר אחיעד ויינר, מנהל פעילות ראקאס בישראל. "המתג שהושק בתחילת השנה מהווה אחד ממוצרי הדגל של החברה והנו מתג ורסטילי, שיכול לשמש הן כמתג ליבה בפתרונות קמפוס והן לסביבות דטה סנטר ושרתים. הבחירה של ה-ICX7850 בתואר מוצר השנה מתווספת לזכיות משמעותיות של ראקאס בפרויקטי LAN בעולם בכלל ובישראל בפרט, מחזקת את האסטרטגיה של החברה למתן פתרונות רשת כוללים ומהווה חותמת נוספת ליכולות שלה לתת מענה משולב – WLAN, LAN ואבטחה בסביבות רשת מורכבות".

"מתג הליבה ICX 7850 מצטרף למשפחות מתגי ה-Access וה-Aggregation של ראקאס, המשלבים, בין השאר, יכולות Campus Fabric – Spine & leaf והגדרה של עד 12 מתגים ב-Stack, ומאפשרים בניית פתרון גמיש, המשתלב בצורה טבעית ופשוטה עם פתרונות האלחוט של החברה", הוסיף יונתן חרוסט, Senior SE של ראקאס בישראל.

לדבריו, "המתג מספק High-density aggregation, תומך בממשקי 25 ו-100 ג'יגה-ביט לשנייה ו-Switching Capacity של 6.4 מגה-ביט לשנייה, ומתאים לסביבות קמפוס מורכבות ודטה סנטרים כמתג Top of The Rack. כמובן שכמו שאר מתגי ראקאס, גם את ה-ICX 7850 ניתן להגדיר, לנהל ולנטר בצורה פשוטה באמצעות בקר ה-SmartZone, שמהווה מערכת ניהול ובקרה אחודה לכלל מרכיבי הרשת של ראקאס, הן בעולמות האלחוט והן בעולמות ה-LAN. הזכייה בתואר מוצר השנה של מגזין CRN היא אבן דרך חשובה וקפיצת מדרגה נוספת ביכולות של ראקאס לתת פתרון מקצה לקצה ללקוחות".

אירועים קרובים