תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Techweek של BDO

מרכז הגנת הסייבר של BDO בישראל ישתף פעולה עם פאלו אלטו, דמיסטו ואיירונסקיילס

ארבע החברות יספקו שירותי MDR במשותף לכלל לקוחות רשת BDO

19/06/2019 17:59
אופיר זילביגר, שותף ב-BDO ומנהל מרכז הגנת הסייבר שלה. צילום: ניב קנטור

מרכז הסייבר של BDO בישראל, המספק שירותי הגנת סייבר ללקוחות רשת BDO בכל העולם, השיק במסגרת אירועי Techweek, שהתקיימו באחרונה, שלושה סוגים חדשים של שירותים מנוהלים לזיהוי ותגובה לאירועי סייבר (MDR – ר"ת Manage, Detection, Detection and Response). זאת, במסגרת שיתוף פעולה בין המרכז לשלוש חברות טכנולוגיה מובילות: פאלו אלטו, דמיסטו ואיירונסקיילס. בנוסף, השיק המרכז שירות OT (ר"ת Operation Technology) מנוהל חדש ומתקדם, יחד עם סקאדסודו. זאת, במטרה לספק פתרונות MDR מתקדמים, המאפשרים לחברות ולארגונים לשפר את האופן שבו הם מזהים איומים ומגיבים לאירועי אבטחת מידע וסייבר.

יש לציין כי המהלך מבוצע על רקע צמיחה גלובלית מסיבית בביקושים למיקור-חוץ בתחומי הסייבר וה-MDR בפרט, כמו גם לחדשנות ישראלית פורצת דרך, המאפשרת לשפר לאין שיעור את יכולות הסייבר של ארגונים.

אופיר זילביגר, מנהל מרכז הגנת הסייבר של BDO בישראל, ציין כי "המרכז הנו חלוץ בתחום אספקת השירותים המנוהלים לזיהוי ותגובה. כעת, אנחנו לוקחים את היכולות שלנו לשלב הבא ומספקים שירותים מנוהלים מקצה לקצה. באמצעות שיתופי הפעולה החדשים ייהנו אלפי לקוחותינו מפתרונות MDR מהמתקדמים בתחומם. עלינו לזכור כי עולם הסייבר, וה-MDR בפרט, נמצא כל הזמן בתהליכי התפתחות, וכי המהלך מגיע על רקע הצמיחה בביקושים למיקור-חוץ וההבנה שכוחות השוק מחייבים אותנו להיות תמיד בחוד החנית, לחפש טכנולוגיה חדשה ולהרחיב את סל השירותים שלנו בהתאם".

על החברות השותפות

פאלו אלטו – מעצמת סייבר בשיתוף פעולה אסטרטגי להגנה על עמדות קצה
פאלו אלטו היא מחברות אבטחת המידע הגדולות בעולם ומספקת שירותים לכ-60 אלף לקוחות גלובליים. החברה עוסקת בייצור פלטפורמות אבטחת מידע לעסקים.

שיתוף הפעולה נוצר לאחר שפאלו אלטו פנתה ל-BDO, שמפעילה מערך מומחי סייבר 24/7 מישראל, להצטרף כשותפה אסטרטגית למתן שירותי MDR מתקדמים על בסיס גלובלי. באמצעות שיתוף פעולה זה, לקוחות BDO יכולים כעת ליהנות מניטור עמדות קצה (EDR) כשירות מנוהל, שכולל אוטומציה מתקדמת, יצירת ועדכון תהליכי תגובה מותאמים וממוקדים לצרכי הלקוח, קורלציה להתראות ממקורות שונים, וכן ניתוח וחקירה פורנזית.

דמיסטו – מערכת לתמיכה ותפעול הגנת הסייבר
דמיסטו מספקת פלטפורמה לתמיכה בפעולות צוותי סייבר, שמסוגלת לייעל את תגובתם לאירועי אבטחה בארגונים, בין השאר על ידי אוטומציה ותהליכי תגובה מובנים, שמאפשרים היערכות מקדימה לתרחישי תקיפה, דליפות מידע ועוד. בתחילת השנה נרכשה החברה על ידי פאלו אלטו ביותר מחצי מיליארד דולר.

שיתוף הפעולה מאפשר למרכז הסייבר של BDO לספק שירות חדש – אוטומציה כשירות מנוהל, שכולל את התשתית, היכולות והמומחיות המשותפת של שתי החברות. באמצעות חיבור לתשתית של הלקוח, תוכל BDO לספק תהליכי תגובה מוגדרים מראש ומותאמים אישית, שיתנו מענה ממוקד, יעיל וחסכוני בזמן לצרכי הארגון. הסיוע כולל שיתוף פעולה מלא עם הלקוח בבחירת תהליכי התגובה הרלוונטיים וכן ניטור 24/7 על ידי מערך של מומחי סייבר.

איירונסקיילס – הדרך המיטבית להגנה על תיבת המייל
איירונסקיילס מספקת טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי ונטרול מתקפות פישינג על ארגונים, המשלבות ידע אנושי, אוטומציה ובינה מלאכותית. המוצר שלה משתפר בין היתר עקב שיתוף מודיעין אנונימי ואוטומטי בין חברות.

מרכז הסייבר של BDO ואיירונסקיילס מציע ללקוחות הפירמה שירותי זיהוי ותגובה מנוהלים (MP-DR) – שילוב דינמי של זיהוי אוטומטי ותגובה, שחוסך בזמן. באמצעות חיבור לתשתית של הלקוח, מערך מומחי הסייבר של BDO עוקב 24/7 אחר אירועים ברמת תיבת הדואר ומחפש אחר אנומליות, תוך שימוש ביכולות של אוטומציה ובינה מלאכותית.

OT – ניטור יעיל ומתקדם למערכות הבקרה והתפעול

מרכז הסייבר של BDO השיק שירות חדש בשיתוף סקאדסודו, שמספק ניטור ייעודי מתקדם עבור עולם מערכות הבקרה והתפעול, ה-OT. בתהליך ההתקשרות, מקימים את התשתית הטכנולוגית לאיסוף המידע, בונים תרחישים מובנים לטיפול במערכות תשתית, ובאמצעות מערך SIEM ,Big Data ו-SOAR (אוטומציה) אוספים נתונים מכל מערכת, תוך שימוש בממשקים וברכיבי איסוף. אלה מאפשרים לבצע קורלציות וניתוחים מדויקים, על מנת לזהות תהליכים וניסיונות תקיפה עוד בשלב המניעה, ובכך לצמצם את דרגות הסיכון והחשיפה של הלקוח לאיומים אפשריים.

אירועים קרובים