תוכן שיווקי
בעקבות מרוץ טאף מאדר

קבוצת יעל לקחה חלק במרוץ טאף מאדר למען עמותת גדולים מהחיים

במרוץ, שהתקיים בלונדון, התמודד עם שרשרת האתגרים המפרכת המשנה למנכ"ל הקבוצה, עמית דובר, שגם העניק הרצאה בנושא ניהול API בכנס C3 של אנשים ומחשבים, שנערך במקום

20/05/2019 14:58
עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל, במרוץ הטאף מאדר. צילום: גילי חנוך

מה הקשר בין היי-טקיסטים לזחילה בבוץ? איך קשורים משרדי גרטנר לקבוצת יעל? איך נוגע פתרון ניהול ה-API (ה-API Management) של גוגל לעמותת גדולים מהחיים? והאם לונדון כן מחכה למישהו? הנה ההסבר:

עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל, ייצג את הקבוצה הוותיקה בנבחרת אנשי ה-IT הישראליים שיצאו ללונדון על מנת להשתתף בטאף מאדר – מרוץ קשוח שנולד בבריטניה והפך לגלובלי, ומטרתו היא גיוס כספים למען מטרות חברתיות. מישראל יצאה למרוץ, זו השנה הרביעית ברציפות, משלחת של בכירים מתעשיית ההיי-טק, בראשות אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, ובשיתוף אנשים ומחשבים. מטרתם הייתה גיוס כסף למען עמותת גדולים מהחיים, שמטפלת בילדים חולי סרטן. המרוץ כלל אתגרים שונים, כגון ריצת 15 ק"מ, שהייה בבוץ ובמי קרח, זחילה תחת גדרות תיל, חבלים, חוטי חשמל חשופים, שחייה וטיפוס.

המשלחת הישראלית, שכללה 50 מנמ"רים, מנכ"לים ובכירים נוספים מקהילת ההיי-טק הישראלית, יצאה בשיתוף אנשים ומחשבים לאתגר המפרך, שהתקיים לצד C3 – כנס המנמ"רים שקיימה החברה בלונדון.

דובר אמר כי "זו גאווה גדולה עבורי לחזור הביתה מאירוע כזה כשבכיסי אתגר ספורטיבי אדיר שהושג לאחר אימונים מפרכים של כחצי שנה, ומעל לכל אתגר העשייה למען הקהילה – גיוס של יותר ממיליון שקלים עבור גדולים מהחיים. אני רואה בכך אקט סימבולי: כפי שצליחת מכשולי המרוץ חייבה אותנו לשתף פעולה בינינו, כך העשייה החברתית המשותפת עם גדולים מהחיים מאפשרת לילדים לצלוח את ההתמודדות עם מכשולי המחלה". בכסף שנאסף עבור העמותה יוקם בבאר שבע גן סטרילי לילדים חולי סרטן.

קבוצת יעל תרמה לילדי גדולים מהחיים דרך רכישת משלוחי מנות שנוצרו בעמותה, תרומה כספית כחלק מפעילות טאף מאדר ורכישת כרטיסים להופעות עבור עובדי החברה, כאשר על כל כרטיס שרכש עובד הקבוצה היא רכשה כרטיס נוסף עבורו (1+1).

עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל, בהרצאתו במסגרת הכנס של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים בלונדון. צילום: שי וייס

עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל, בהרצאתו במסגרת הכנס של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים בלונדון. צילום: שי וייס

לצד ההשתתפות בטאף מאדר, נשא דובר, במסגרת הכנס, הרצאה בפני בכירי התעשייה, שהתקיימה במשרדי גרטנר בלונדון. ההרצאה עסקה בהגדלת הכנסות באמצעות ניהול API. הוא הציג פתרון של אפיג'י מבית גוגל, שמיוצג בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת יעל. הפתרון מאפשר להגדיל את ההכנסות באמצעות יישומי צד ג', להיענות לדרישות הרגולציה לפתיחות ולנהל את ה- API`s הפנימיים בארגון. ה-Apigee של גוגל מדורג על ידי גרטנר כפתרון המוביל בתחומו בעולם.

אירועים קרובים