תוכן שיווקי

Control-M של BMC – הפתרון המוביל בשוק האשראי והבנקים בישראל

BMC ישראל זכתה בפעם השמינית ברציפות במקום הראשון בקטגוריית ה-IT Operations Management בדירוג של STKI

16/04/2019 12:51
BMC

BMC, ענקית ניהול ה-IT בענן, מדווחת על מובילות של החברה ושל פתרון ה-Control-M שלה בשוק האשראי והבנקים בישראל ל-2018-2019, בקטגוריית ה-Multi-Cloud Management. לצד זאת, BMC ישראל הגיעה בשבוע שעבר להישג יוצא דופן: החברה קטפה את המקום הראשון בדירוג של STKI ל-2019, בפעם השמינית ברציפות, בקטגוריית ה-ITOM – ר"ת IT Operations Management). הפתרונות המובילים שהעניקו ל-BMC את הזכייה היו ה-Control-M לתחום האוטומציה בענן וה-TrueSight לתחום התפעול (DSO) בענן.

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה. צילום: ליאת מנדל

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה. צילום: ליאת מנדל

לדברי יורם אלול, מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה, "השקעה ב-18% מהמחזור בחדשנות מוכיחה את עצמה ושומרת לנו את המקום הראשון בקטגוריית ה-Multi Cloud Management זו השנה השמינית ברציפות. מלבד הדירוג של STKI, פתרון ה-Control-M, המפותח כולו בשני סניפי מרכז הפיתוח הגדול שלנו שבתל חי ובתל אביב, זכה גם השנה, בפעם החמישית ברציפות, במקום הראשון בדירוג של גרטנר".

הוא ציין כי "BMC מעניקה שירותי ניהול IT ל-92 חברות בדירוג Forbes Global 100 ובישראל אנחנו מסייעים בהשגת מובילות טכנולוגית-עסקית לקשת רחבה מאוד של חברות מתחומי הפיננסים, הביטחון, התקשורת, הפארמה והבריאות. אנחנו מודים ללקוחות שלנו פה, בישראל, שנותנים בנו אמון מדי יום ומסתייעים בצוות ובמו"פ שלנו, וכמובן לשותפינו לדרך במטריקס, על מנת לצלוח את המסע הדיגיטלי ב-IT באופן חלק, מניב וחדשני".

יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס. צילום: סטודיו דבש

יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס. צילום: סטודיו דבש צילום: סטודיו דבש

לצד BMC, גם מטריקס, נציגתה הבלעדית בישראל, זכתה בדירוג של STKI. לדברי יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס, "זה לא מקרי אבל גם לא ברור מאליו שגם היצרן וגם האינטגרטור זוכים במקום הראשון. אנחנו שותף פלטיניום של BMC מזה כ-25 שנים ובאחרונה זכינו בתואר השותף המצטיין באזור. החטיבה שלנו, ה-IT Operation Management, מונה כ-100 איש, ביניהם אנשי מכירות, פריסייל, מנהלי פרויקטים ואנשי שירות, המהווים הגוף הגדול ביותר בישראל בתחום ה-Digital Service Operation.‬ אנחנו מציעים לשוק הישראלי את פתרונות BMC גם כ-Best of bread וגם כפלטפורמה. אנחנו מעניקים מעטפת מלאה של כוח צוות מגובש, מחויב ומקצועי. מהיכרותנו המעמיקה עם המוצרים, כמו גם עם השוק הישראלי, אנחנו יודעים להתאים במדויק לכל לקוח ולקוח את הפתרונות של BMC, ליישם אותם ברמה הגבוהה ביותר ולשאוף לאינטגרציה מושלמת. ברור לנו שמטריקס ו-BMC ימשיכו ללכת יד ביד ולהצליח – לא רק בדירוגי STKI הבאים אלא גם בתחומים נוספים".

אירועים קרובים