תוכן שיווקי

"הביקוש לפינטק גדל משנה לשנה; שוקי ההון והבנקאות מתפתחים הודות לכך"

כך אמרה הילה אוביל ברנר, מנהלת האקסלרטור של ברקליס ו-Techstars בישראל ● האקסלרטור פותח בימים אלה את ההרשמה למחזור הרביעי, שיכלול 10 חברות מישראל ומחו"ל, ויתמקד בתחומי הפינטק ואבטחת הסייבר

04/12/2018 15:12
הילה אוביל ברנר, מנהלת האקסלרטור של בנק ברקליס ו-Techstars. צילום: יח"צ

"הביקוש לפתרונות פינטק חדשניים ולהשקעות גדל משנה לשנה. שוקי ההון והבנקאות בעולם מתפתחים הודות לפיתוחי הפינטק החדשניים, ומומחים חוזים את המשך הצמיחה בתחומים אלה בשנים הבאות. אני קוראת ליזמים בתחום להצטרף אלינו לתכנית ולפתח מיזמים חדשים ומצליחים בתחום", אמרה הילה אוביל ברנר, מנהלת האקסלרטור של ברקליס ו-Techstars בישראל.

לדבריה, "זו תכנית מלהיבה ובעלת פוטנציאל יוצא דופן לחברות סטארט-אפ. מדובר בשיתוף פעולה בין שני ענקים: האחד הוא הבנק הרב לאומי ברקליס, שמפעיל רשת של מרכזי חדשנות מסביב לעולם, על כל רבדיו ויכולותיו בתחומי הפינטק והסייבר בפרט; והשני, Techstars, הוא רשת בינלאומית, שמטרתה לעזור ליזמים בכל העולם לצמוח ולהצליח".

אוביל ברנר אמרה את הדברים לרגל פתיחת ההרשמה למחזור הרביעי של התכנית, שתתמקד בתחומי הפינטק ואבטחת המידע. התכנית תפעל במרכז Rise FinTech בתל אביב, ותכלול מנטורינג צמוד ורשת קשרים בינלאומית של בנק ברקליס ו-Techstars. ההרשמה נפתחה בימים האחרונים ותיסגר ב-16 בדצמבר.

המחזור השלישי של האקסלרטור, שהסתיים בהצלחה רבה בספטמבר, כלל יזמים וחברות סטארט-אפ ממקומות שונים בעולם, בהם: Cred, שמסייעת למוסדות פיננסיים בפרסונליזציה של ההשקעות שהם מציעים; LiST, שהופכת פוליסות ביטוח חיים לנכסים נזילים וסחירים בביטקוין; ו-SafeHouse Technologies – פתרון הממוקם בנקודת המגע הראשונה עם האינטרנט ומכסה את כל התעבורה העוברת בנקודה זו, בשילוב מתודולוגיות חדשות שפיתחה החברה ומתודולוגיות קיימות.

לדברי אוביל ברנר, "לאור ההתפתחויות והטכנולוגיות החדשות, אנחנו מחפשים חברות המפתחות פתרונות מתקדמים לבלוקצ'יין, בנקאות פתוחה, ניהול סיכונים, תשלומים, אבטחת סייבר, בינה מלאכותית, למידת מכונה ו-Big Data".

יזמים שמעוניינים להירשם לאקסלרטור מוזמנים להיכנס לכאן.

אירועים קרובים