תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ERP

Smartsheet בישראל

חברת התוכנה הישראלית SIT חתמה לאחרונה על הסכם הפצה בישראל של Smartsheet – מערכת ענן לניהול פרוייקטים ומשימות עם דגש על שיתוף ללא הגבלה בארגון ומחוצה לו.

19/07/2018 15:35
SIT

חברת התוכנה הישראלית SIT, נציגתה הבלעדית של QAD האמריקנית בישראל ושותף זהב Tableau, חתמה לאחרונה על הסכם הפצה בישראל של Smartsheet – מערכת ענן לניהול פרוייקטים ומשימות עם דגש על שיתוף ללא הגבלה בארגון ומחוצה לו.

אבנר אברהם, מנכ"ל חברת SIT, אמר כי "בעולם בו הדינמיות והגמישות חיוניות להשגת יתרון תחרותי, המערכות והכלים הישנים מעכבים ומפריעים לארגון להשגת יתרון זה. Smartshee תוכננה כדי לשחרר את הארגון מכבילת המערכות הישנות. הפלטפורמה מאפשרת עבודה בזריזות ובשיתופיות בתכנון וניהול הפעילויות בארגון. Smartsheet מעצימה את קבוצות העבודה בארגון לביצוע מהיר ואחראי ומאפשרת קבלת החלטות טובות יותר בצורה מהירה".

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

Inc Smartsheet פיתחה פלטפורמת SaaS לניהול ומעקב אחר משימות ופרוייקטים, ניהול לוחות שנה, שיתוף מסמכים, עבודה עם כלי Gannt, מעקב אחרי הנתיב הקריטי, התממשקות מלאה לאפליקציות קרי Salesforce ,Dropbox ,AWS, תוך כדי עבודה בגיליון נתונים חכם ומשודרג בעזרתו ניתן לבצע פעולות שאינן אפשריות בגיליונות אלקטרוניים דומים קרי שליחת תזכורות לגיליון או לשורה, ביצוע Workflow ארגוני, עבודה בפורטל ותצוגת כרטיסיות, בניית Dashboard חכם הניתן לשיתוף ללא הגבלה, יצירת דו"חות ולוג פעילות לגיליון או לשורה בגיליון, חישוב נוסחאות ושיתופם בכמה גיליונות, צירוף מסמכים (תמונות וקבצים) לשורה או לגיליון, ניהול הרשאות וכדומה.

פלטפורמת Smartsheet עובדת באופן מלא בסמארטפון, טאבלט ואייפד. ניתן להוריד את האפליקציה מחנויות המקוונות – App Store ו-Google Play.

להורדת גרסת ניסיון ל-30 יום לחצו כאן 

לפרטים נוספים: [email protected]

אירועים קרובים