תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Dell-EMC Forum 2017, יום ד' 28 ביוני, ביתן 2 - גני התערוכה, תל אביב

Dell-EMC Forum ישראל מציג: השיבוש הדיגיטלי

21/06/2017 12:03
פגיעויות - שתוקנו. Dell-EMC

הסתכלו סביבכם ותראו כיצד טכנולוגיות דיגיטליות מבצעות מהפך בתעשיות שלמות, מאפשרות למודלים עסקיים חדשים להיווצר, ומשבשות (לחיוב) את הדרך בה העולם העסקי פועל. נראה שאין תעשיה המציגה זאת באופן מופגן יותר מתעשיית המדיה והבידור, וכניסתם לתמונה של עיתונות האונליין ותוכן המגיע מהגולשים עצמם.

תעשיית הביטוח צפויה להיות הבאה בתור, בעת שחיישנים המצויים בכל מקום, ואנליטיקה מתקדמת, ישנו את הדרך בה מודדים סיכון ומתמחרים אותו. תעשיה בה המבוטחים הפוטנציאלים משווים את הפוליסות המוצעות להם, ואלו שכבר מבוטחים וניזוקו, מנהלים את תביעתם באמצעות המכשירים הניידים שלהם – שולחים סרטוני וידיאו המתעדים את הנזק, למשל.
אם ננסה לצפות אל העתיד הרחוק יותר, נדמיין מה תהיה ההשפעה של רכבים ללא נהג המשמשים לנסיעות ולהובלות על תעשיות שונות – חלק מההשפעה ניכרת כבר היום, עם שירותים כדוגמת זה של אובר (Uber), המאפשרים ליותר ויותר אנשים להרוויח את לחמם כנהגי הסעות.

בעידן הזה, שבו הדיגיטל משבש את התעשיות הישנות, האתגר הגדול ביותר עבור כל CIO של ארגון, הוא לסייע בייצור ה-DNA הדיגיטלי הדרוש לארגונו, על מנת להתחרות בסביבה תחרותית המשתנה במהירות רבה כל כך – כיצד להפוך את הארגון למודע יותר לפוטנציאל הטמון בטכנולוגיה; כיצד לבסס את מקומו בצוות מקבלי ההחלטות כדמות מובילה בתהליך השינוי העסקי (Business Transformation); כיצד לדחוף קדימה את ה-IT הארגוני מעבר לתפקידו המסורתי כמתעד ומקטלג מידע, לעבר תפקיד חדשני יותר של מערכת המקיימת קשר מתמשך עם לקוחות ושותפים. בקיצור, כיצד להוביל בהצלחה לעבר העתיד הדיגיטלי.

על מנת להבין טוב יותר את האתגרים שמולם מתמודדים הלקוחות שלנו, Dell-EMC יזמה סקר שבו השתתפו 4,000 מובילים עסקיים בחברות בינוניות וגדולות, לאורך תריסר תעשיות ב-16 מדינות.

ליישם את הפרויקטים המתוכננים במהירות הנדרשת

מה למדנו? הארגונים רואים באופק הן את השיבוש והן את ההזדמנות העסקית, כאשר כמחצית מהמשיבים הודו כי אינם יודעים לומר כיצד תראה התעשייה שלהם בעוד שלוש שנים.

היקף דומה של משיבים מאמין כי קיים סיכוי רב לכך שהמודל העסקי הנוכחי של הארגון שלהם יהפוך להיות חסר משמעות בחמש השנים הקרובות. בכמה תעשיות חשים באיום זה באופן דחוף יותר מתעשיות אחרות, ובמדינות המתפתחות, כדוגמת הודו, כבר מצויים בשלבים מתקדמים יותר של תהליכי הדיגיטציה מאלו שבמדינות מפותחות.

מהנתונים שנאספו עולה כי בכל התעשיות והארגונים החלו בתהליכי שינוי דיגיטלי כלשהם, והם מדווחים על רמות שונות של הצלחה. השונות בין הפרויקטים גדולה, כצפוי, בהתחשב בגודל המדגם של הסקר שלנו.

בין הגורמים המהווים את המכשולים הגדולים ביותר, הינם היעדר תקציב ומשאבים; היעדר כישורים ומומחיות בתוך הארגון; השלכות ודאגות בנושאי פרטיות ואבטחה; היעדר תמיכה וחסות מצד שכבות ההנהלה הבכירה; והיעדר הטכנולוגיות המתאימות על מנת ליישם את הפרויקטים המתוכננים במהירות הנדרשת.

כאשר ביקשנו מהמשיבים לציין את התחומים בהם ישקיעו את עיקר תקציבם בשלוש השנים הבאות, קיבלנו את התשובות הבאות:
● תשתית מאוחדת (Converged Infrastructure).
● טכנולוגיות מחשוב מהירות במיוחד (Ultra-high performance compute technologies).
● אנליטיקה, Big Data ותהליכי עיבוד מידע.
● אינטרנט של הדברים.
● הדור הבא של היישומים הניידים.

בשורה התחתונה – לרבים עדיין נותרה דרך ארוכה מאוד להשלים, אך בסופה טמונה הזדמנות אמתית.

Dell EMC Forum, אשר יתקיים ב-28 ביוני בתל אביב (גני התערוכה, ביתן 2), יטפל בכל ההיבטים הנוגעים לשינוי הדיגיטלי ב-IT, במחשוב, באבטחה ובסביבת העבודה.

המנכ"לים המשותפים של Dell-EMC ישראל, שלומי קוארטלר וליאור פוני, יפתחו את הכנס ואחריהם יציגו דוברים בכירים מאינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft) וכן גוארב צ'אנד, סגן  נשיא בכיר לפתרונות גלובלים ב-Dell-EMC .

הכנס יכלול ארבעה מסלולי תוכן ומתחם תערוכה ענק, בו יוצג מבחר עשיר ומגוון של מוצרי דל חדשים, מהסדרות המובילות לשוק העסקי והצרכני, בהם מחשבים ניידים, מסכים, תחנות עבודה ומוצרי קצה.

בתערוכה ובמסלולים יציגו גם השותפים העסקיים של Dell EMC , בהם – מדיאטק, תים, C-Data, טרה סקיי, מטריקס, בינת, Alltrade ,SUSE, טלדור, VMware, ונוטניקס (Nutanix).

אירועים קרובים