תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - פורום תשתיות

הכי פשוט שיש – HyperConverged

18/06/2017 11:32
ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות ב-Simplivity מבית HPE. צילום: קובי קנטור

כתב: ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות ב-SimpliVity

SimpliVity מפשטת את מערך ה-IT ונחשבת לחלוצה בתחום התשתיות המאוחדות (HyperConverged).

בתחילת השנה רכשה HPE העולמית את Simplivity והיום מוצריה מהווים חלק מהיצע הפתרונות לגישת ה-Hybrid IT.

בעולם בו יש מגוון אדיר ורחב של טכנולוגיות, נדרשת גישה גמישה לניהול, תחזוקה ותפעול של סביבת המידע המודרני. זה גם בדיוק המקום שבו פתרונות Simplivity באים לידי ביטוי. והקסם הוא תמיד בפרטים הקטנים – ובמקרה זה בפשטות שלהם.

תשתיות טכנולוגיות חזקות אינן חייבות להיות מסובכות. Hyperconvergence מעמיד את התשתית הווירטואלית ואת שירותי המידע המתקדמים בתוך תחנת-כח אינטגרטיבית.

בזכות יכולות אלה ניתן לספק מסלול ישיר ומהיר להטמעה מואצת של אפליקציות, במהירות "כמו של ענן", עם יכולת גידול שאינה מתפשרת על ביצועים – וכל זאת בעלויות מופחתות וביכולות גיבוי ושחזור פשוטות במיוחד.

ה-Omnistack של SimpliVity הינה אבן בניין אופטימלית לתשתית וירטואלית המשלבת יכולות אחסון מתקדמות ומחשוב הכוללות שכבת ניהול מידע אחודה לתפעול וניהול תשתית ה-IT.

ל-Omnistack סט של יכולות מתקדמות אשר מציגות גם חסכון משמעותי בעלויות הכוללות בהשוואה למוצרים מסורתיים של תשתית וירטואלית. כל זאת ללא התפשרות על יכולות להן נדרש הארגון העסקי כמו להגנה על המידע, לשרידות, ליעילות, ביצועים וניהול. זאת ועוד, הטכנולוגיה מפשטת באופן משמעותי את המורכבות שבתפעול של הסביבה.

מערכת Omnistack הינה בגודל 2U

שתי מערכות  Omnistack, או יותר, אשר פרוסות ברשת, יוצרות  "פדרציה" גלובלית – שהיא למעשה מאגר משאבים משותפים. מאגר זה ניתן להרחבה מסיבית ופשוטה, ומאפשר העברת נתונים חכמה בתוך ובין אתרים מרוחקים (גם על גבי קוים רזים) כולל אל מחוץ לארגון במידת הצורך. וכן – גם לשירותי ענן ציבוריים.

כל יחידת נתונים אשר נכתבת, עוברת בזמן אמת שלושה תהליכים: מניעת שכפול נתונים, דחיסה ומיטוב. התהליך הזה תקף לכל משך חיי הנתונים ונעשה באופן גלובלי ובכל השכבות.

הודות לארכיטקטורה והיכולות המובנות במוצר, Omnistack הינה הפלטפורמה האידיאלית לסביבה וירטואלית המארחת יישומי ליבה כגון: מסדי נתונים, SharePoint ,Exchange,VDI, יישומי אינטרנט, שירותי קבצים וכדומה.

על כל אלה ועוד, למוצר גם מספר יכולות מתקדמות:
● Scale Out – הטכנולוגיה מאפשרת התרחבות אופקית בזמן אמת תוך שימור השקעה קיימת על ידי חיבור מערכת Omnistack אחת או יותר לפי הצורך (אין צורך בצמדים) – לכדי מערכת אחודה עם ממשק ניהול אחד עבור סביבות מבוזרות.
● Inline Deduplication & Compression ,once and forever globally המתבצע לפני הכתיבה לדיסקים ומאפשר שיפור ביצועים, אחת ולתמיד – לכל תחום החיים של המידע ובכל המיקומים השונים בפדרציה ובכל שכבות האחסון (memory ,SSD ,HDD ,Primary ,Backup ,cloud ,remote).
● העברת נתונים יעילה וחכמה בין Omnistacks – גם בין אתרים מרוחקים ולענן.
● הגנה על המידע – מנוע מבוסס Policies מובנה לאוטומציה של תהליכי גיבוי מקומיים ומרוחקים ממוקדי VM (קרי VM Centric), יכולות מובנית לגיבוי, שחזור, Clone, רפליקציה מוגדרות ברמת VM ולא ברמת Volume/Lun.
● אוטומציה של תהליכי התאוששות מאסון (disaster recovery).
● אינטגרציה מלאה ופשוטה עם שירותי ענן לטובת שמירת גיבויים או העברת מידע.

מידע זה הוצג בפורום התשתיות האחרון בו השתתפו יחד דורקום ו-HPE. דורקום הוא שותף בכיר של HPE בטכנולוגיית Hyperconverge ו-SimpliVity בפרט. לדורקום מספר רב של הטמעות במגוון רחב של לקוחות.

אירועים קרובים