תוכן שיווקי

טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה?

בדירוג שבוצע לראשונה השנה על ידי STKI, דורגה מטריקס דיגיטל ב-Tier 1 בין המובילות בתחום הייעוץ לטרנספורמציה דיגיטלית בישראל לצד חברות ייעוץ בינלאומיות

11/06/2017 16:29
רמי גור, מנהל מטריקס דיגיטל. צילום: יח"צ

טרנספורמציה דיגיטלית היא נושא שמעסיק כיום הנהלות בארגונים רבים המתמודדים עם השאלה – איך להתאים את הארגון לעידן הדיגיטלי באמצעות אימוץ טכנולוגיות חדשות, שינוי דפוסי חשיבה, פיתוח מודלים עסקיים חדשים במטרה לעמוד בציפיות הלקוח, להתמודד עם דור חדש של עובדים ולהישאר רלוונטיים ותחרותיים.

חברת המחקר STKI, אשר הציגה לאחרונה את נתוני שוק ה-IT הישראלי לשנת 2016 בתחום טכנולוגיות המידע, דירגה את מטריקס, בעקבות פעילות מטריקס דיגיטל, לאחת משלוש החברות המובילות במתן ייעוץ בנושא טרנספורמציה דיגיטלית.

ייחודה של מטריקס דיגיטל הוא בפתרון מקצה לקצה שהיא מספקת ללקוחותיה בעולם הדיגיטל. בנוסף לייעוץ, מתמחה מטריקס דיגיטל גם בשירותי ליווי ויישום של פתרונות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית ובכך מספקת פתרון הוליסטי בתחום זה.

כיצד למקסם את המפגש?

לדברי רמי גור, מנהל מטריקס דיגיטל, "אנו מלווים ארגונים משלב החשיבה, לגיבוש האסטרטגיה ועד ליישום מגוון רחב של פתרונות בתחום הדיגיטל".

"מטריקס דיגיטל משתמשת במודלים מהעולם של design thinking ושל מיפוי יישימות/ערך ומאתרת את נקודות המגע האפשריות בין הארגון ללקוח. בתהליך האסטרטגיה נעשית חשיבה כיצד למקסם את המפגש בנקודות הקיימות וכן כיצד לייצר נקודות מגע נוספות".

"מתוך התהליך, הארגון יכול להפיק את הערך הרב ביותר בהתאם ליכולות היישום והתשתיות שלו ולייצר תכנית אופרטיבית יישומית לטווח הארוך או הקצר".

לדברי גור, "השותפות שלנו עם הלקוח היא ערך משמעותי שמבדל אותנו מחברות אחרות בתחום. כגוף מבצע, חשוב לנו לנצל את הניסיון, הידע והמומחיות שלנו בתחום הדיגיטל בבניית תהליכים אסטרטגיים לארגונים. הניסיון שלנו מבטיח ללקוח שהאסטרטגיה שנייצר עבורו תהיה כזו שנבדקה באמצעות המומחים שלנו כדבר שניתן ליישם אותו בפועל בארגון".

אביבית בן סימון, מנהלת מרכז התמחות חוויית לקוח במטריקס. צילום: יח"צ

אביבית בן סימון, מנהלת מרכז התמחות חוויית לקוח במטריקס. צילום: יח"צ

אביבית בן סימון, מנהלת מרכז התמחות חוויית לקוח במטריקס, הוסיפה כי "האסטרטגיה שלנו בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית מבוססת על חוויית הלקוח".

"חוויית הלקוח היא המצפן אשר מנחה אותנו בהגדרת הערך, בחירת הפתרונות והתעדוף אשר ניתן להם. בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה עם WhiteBoard, ובכך מעמיקים את היצע הפתרונות שלנו במתודת design thinking אשר משמשת כיום ככלי מרכזי בתהליכי הייעוץ שלנו בארגונים".

מטריקס דיגיטל מתמחה בתכנון, עיצוב ופיתוח פתרונות דיגיטל לעסקים. היא מייצרת מפגש דיגיטלי בין צרכי הלקוחות והארגון ומשלבת גישות חדשניות בעולם חוויית לקוח דיגיטלית (Digital CX) וחיבורם לתוצאות העסקיות באמצעות פתרונות דיגיטליים מתקדמים.

בין פתרונות ושירותי היחידה: גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית, תכנון ויישום מתודולוגיית Omni channel, יצירת Digital Roadmap, הקמת אתרים, אינטגרציה מלאה למערכות ארגוניות, פיתוח אפליקציות native ותוצרים למובייל, ועוד.

אירועים קרובים