תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"יישום דטה סנטר מודרני הינו אבן דרך בדרך לטרנספורמציה דיגיטלית"

14/05/2017 14:06
יובל רוטקאי, Dell-EMC ישראל. צילום: יח"צ

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2017, שיתקיים השבוע ביום ג', יעמדו הדרכים בהן ארגונים מתמודדים עם אתגרי הדיגיטל, הטכנולוגיות המיועדות לאפשר להם ליישם חזון דיגיטלי, וכיצד אלו משתלבות עם הדרישות והצרכים העסקיים המשתנים.

בראיון עם יובל רוטקאי, Senior Account SE, ב-Dell-EMC ישראל, הוא מציג את האתגרים המרכזיים של הארגונים בעידן דיגיטלי בו Less is More, את פתרונות Dell-EMC לתמיכה בטרנספורמציה דיגיטלית, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.
מה האתגרים המרכזיים של המגזר הארגוני בעידן ה-Less is More?
"מה שאנחנו רואים שמשותף אצל רוב הלקוחות הוא ש-80% מתקציב ה-IT מופנה לתחזוקה של המצב הקיים, לשמור על האורות דולקים, כדי לוודא שהאפליקציות עומדות ב-SLA שהארגון הגדיר. האתגר הזה כל כך משמעותי שהוא מהווה חסם אצל ארגונים לאמץ חדשנות טכנולוגית והזדמנויות עסקיות חדשות".

"במציאות שבה רק 20% מתקציב ה-IT מופנה לחדשנות – מקבלי ההחלטות והגורמים העסקיים מחפשים שירותים חדשים שיאפשרו להם להניע פרויקטים של חדשנות, גם אם זה מתבצע מחוץ לגופי ה-IT המסורתיים. האתגר של ארגון ה-IT הוא לחפש את השירותים האלו, ולהיות ה-broker שלהם בתוך הארגון".

"כיום, נושאים אחרים מעניינים את מקבלי ההחלטות בארגון. נושאים כדוגמת אנליטיקה, פיתוח אפליקציות, וקיצור ה-Time to Market. ארגונים דורשים מהטכנולוגיה ליצור דרכים חדשות להגיע ללקוחות שלהם, למספר גדול ככל האפשר, וכמה שיותר מהר".

מה הפתרונות של חברתך להתמודדות עם אתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית?
"המתודולגיה לטרנספורמציה דיגיטילית מתחלקת לשני שלבים. הראשון הוא ביצוע אופטימיזציה בדטה סנטר באותו תקציב שמופנה לתחזוקת ה-IT. באותו זמן, להשתמש בשאר התקציב ליישום חדשנות ומציאת שווקים חדשים".

"אנחנו רואים בארבע טכנולוגיות את אבני הדרך הבסיסיות לטרנספורמציה הדיגיטלית ויישום דטה סנטר מודרני":

● "פלאש (Flash) – אבן דרך בסיסית ליישום דטה סנטר מודרני, המאפשרת לשפר ביצועים, ולהפוך הביצועים לצפויים מראש לאורך זמן".

● "Scale Out – שימש בפתרונות מבוססי ארכיטקטורת Scale-Out מאפשר לרכוש משאבים היום, ולבצע גידול עתידי בצורה פשוטה וחסכונית".

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

● "Cloud Enable – הענן מאפשר ללקוחותינו ליישם אוטומציה בסביבה שמורכבת היום משרתים פיזיים, זאת כדי לספק שירותים מהירים יותר לקבוצות בתוך הארגון – לדוגמה, אנליטיקה, Test/Dev ועוד".

● "SW Defined – על ידי אבסטרקציה של חומרה ושירותים, אנחנו מספקים לארגונים אפשרויות איך ליישם את הטכנולוגיה ואיך להגיב בצורה יעילה ומהירה יותר לצרכי הארגון".

"על מנת להתחיל ולפתור את בעיית התחזוקה, Dell-EMC לקחה את שלושת המרכיבים של הדטה סנטר (Compute ,Network ,Storage) וארזה אותם כפתרון אחוד, שנבדק מראש ושהתצורה שלו נקבעה מראש".

"Dell-EMC מסייעת לארגונים ליישם את הטרנספורמציה הדיגיטלית, עם ליווי, ייעוץ והטמעה של פתרונות מתקדמים, שירותים מקצועיים והקניית מתודולוגיות עבודה מובנות".

מה תציגו באירוע Bynet Expo?
"ב-Bynet Expo חשוב לנו להתמקד בשתי תחומים מובילים בעולם הדטה סנטר המודרני: פתרונות הפלאש ופתרונות ה-Converged. בהקשר זה נציג את הפתרונות הבאים":

● "VMAX AFA – פתרון חדש מבית Dell-EMC מבוסס פלאש ללקוחות הזקוקים לביצועים מירביים הן לסביבות מיינפריים (Mainframe) והן לסביבות קבצים וקונסולידציה של מערכות פתוחות רבות".

● "Unity AFA – הפתרון החדש והמתקדם של Dell-EMC, המספק ארכיטקטורה מודרנית ואפשרויות הטמעה רחבות".

● "XtremIO – פתרון ה-All Flash המוביל בתעשייה. בכנס נסקור את הארכיטקטורה החדשה והיכולות הנוספות שהתווספו".

● "VxRail – פתרון ה-Hyper Converged המוביל והיחיד בשוק שנבנה ונבחן על ידי VMware ו-Dell-EMC. זהו פתרון ייחודי ומוביל לסביבת ה-IT המהווה אבן יסוד לבניית פתרון SDDC".

אירועים קרובים