תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VERTICA, יום ג' 21 במרץ, מרכז פרס לשלום, תל אביב

HPE Vertica – אל תתפשרו על איטי

16/03/2017 13:12
עופר שמואלי, סמנכ"ל מוצרים ב-EntryPoint. צילום: יח"צ

כתב: עופר שמואלי, סמנכ"ל מוצרים ב-EntryPoint – שותפה עסקית של Vertica בישראל

בבסיסה, HPE Vertica analytics היא מערכת מסד נתונים, קולומונרית (מונחה טור), אשר נבנתה במיוחד כדי להתמודד עם עומסי עבודה אנליטית מודרנית עבור ההחלטות העסקיות הכי חשובות .

כן, כן, אתם לא מתבלבלים, עוד כלי בעולם הנהדר שכולנו שוחים בו, ה-Big Data. אז מה ההבדל, אתם שואלים? אז זהו – שהרבה.
מאחורי קלעים, HPE Vertica הפכה בחמש השנים האחרונות לצומת מרכזית בשוק ה-Big Data העולמי עם למעלה מ-3,500 לקוחות העושים בה שימוש לניהול רשתות, אבטחה, ניהול קמפיינים, ניתוח תנועה, תובנות ועוד.

Vertica מאפשרת לך לנהל דו שיח עם המידע שברשותך לטובת תובנות חדשות לעסק, וגורמת לארגונים רבים בעולם להבין כי החזר ההשקעה על המידע, בטווח הרחוק, חשוב לאין שיעור מכל השקעה אחרת בארגון.

Vertica משנה את עולם ה-Data analytics בעבור הגופים המשמעותיים בתעשייה העולמית מקצה לקצה ומשרתת ארגונים עתירי נתונים ובעלי דרישות ניתוח תובעניות, ובהם פייסבוק (Facebook), AT&T, זינגה (Zynga) ואחרים. מרבית מלקוחות Vertica משתמשים בפלטפורמה לצורך ניתוח בזמן אמת (לא טעיתם, זמן אמת) של מחסני נתונים בהיקפים העולים על פטה-בייט במענה ישיר לכל התרחישים שניתן לדמיין.

Vertica עונה על צורך מאוד פשוט, העלאה ומשיכה של מידע ל-Data Warehouse באופן שייתן מענה לדרישות העסקיות של הארגון תוך תמיכה מושלמת  בכל כלי ה-ETL המסחריים הנמצאים בחוץ.

עניין של מיקוד

מה הסוד שלה, כנראה שהרבה דברים שפשוט עובדים ביחד, עליהם נדבר בהמשך, אבל בעיקר מיקוד, במשימה שלשמה היא נולדה, המיקוד בא לידי ביטוי באופן בו המידע נשמר על הדיסק, באופן בו הטורים במסד הנתונים מכווצים ומקודדים בצורה מהפכנית למדי, ובאופן בו המידע מנותח, תוך מיקוד בכלי אנליטיקה ויזואליים שמחוללים מהפכה בתפיסת המידע.

בנויה לגדול

הגרסאות העדכניות של Vertica מתמקדות בביצועים, ביכולות הניהול וביכולות ההרחבה של לקוחותינו. ה-SDK של Vertica מעצים את המשתמשים, המפתחים והשותפים, על ידי יצירת ניתוח בהתאמה אישית, שזמין בשאילתת SQL רגילה – תוך ניצול מלוא היתרונות, הביצועים והגמישות של הניתוח המקבילי בהיקפים גדולים אשר מספקת Vertica

רישוי, תמחור ותמיכה

פלטפורמת Vertica נגישה לכל התשתיות:  בחצר לקוח (on- premise), בענן וכחלק מתשתית Hadoop. הפתרון קיים במהדורה חינמית של שימוש בעד טרה של נתונים.

אנחנו מזמינים אתכם להתחיל את המסע שלכם ולהצטרף לאלפי ארגונים מכווני נתונים , אשר מקבלים החלטות קריטיות לארגון שלהם באמצעות Vertica.

קבלו החלטה היום על הצעד הבא שלכם ופעלו מהר, אחרי הכול אין שום דבר מהיר יותר מ-Vertica.

EntryPoint היא חברת אינטגרציה ושירותים מקצועיים משנת 2004 עם מאות לקוחות מרוצים בארץ ובעולם, אנחנו מחויבים להיות הטובים ביותר ולספק לכם מענה של 360 מעלות.

www.entrypoint.co.il

www.vertica.com

אירועים קרובים