תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Big Data After Party 2017, יום ב' 2 בינואר, מלון שרתון, תל אביב

aQurate תשיק קהילת משתמשים לפתרונות Talend בישראל

לדברי יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל, "Talend מביאה פלטפורמה מתקדמת עם גישה רעננה ותחרותית לתחומי ניהול הנתונים, Big Data ואינטגרציית המידע" ● הוא אמר כי "גרטנר ופורסטר ממקמות אותה כ-Leader בתחומים אלה, לצד שאר הספקיות המובילות בתחום"

26/12/2016 14:22
יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל

"הפתרונות של Talend מתפשטים בשוק הישראלי כמו אש בשדה קוצים. זה נכון לארגוני אנטרפרייז שמוצאים בפלטפורמה של Talend מענה לאתגרים עסקיים ותפעוליים, ומטמיעות את הפתרונות כחלק מאסטרטגיה וארכיטקטורה ארגונית כוללת. אבל זה נכון גם לחברות היי-טק – החל מסטארט-אפים וכלה בחברות שהליבה שלהן נטועה בעולמות הדיגיטל, שעבורן הזרמת מידע במהירות וניתוחו הן הכרח קיומי", כך אמר יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate מקבוצת UCL, נציגת Talend בישראל.

כך לדוגמה, אמר, "רק שבוע שעבר השלמנו הדרכה מרוכזת בת שלושה ימים ליותר מ-15 אנשי פיתוח המועסקים באחד הגופים הפיננסיים הגדולים במשק. הם הפסיקו את ענייני היומיום שלהם כדי לעבור הכשרה מקיפה על פתרונות Talend, זאת כחלק מפרויקט הסבה אותו מבצע הארגון למערכת אינטגרציית הנתונים, ומעבר לפלטפורמת Talend".

aQurate, מקבוצת UCL, מתמחה בכל הנוגע לניהול נתונים – בדגש על הטמעה של מערכות לאינטגרציית נתונים, טיוב נתונים, חקר נתונים, התממשקות מערכות אפליקטיביות למאגרי המידע הארגוניים ותשתיות Big Data.

בראש aQurate עומדים רודריק, מנכ"ל החברה ומייסד קבוצת UCL, וקוסטין מרזאה, שותף בחברה, CTO שלה, ומי שהיה חלוץ הבאת אינפורמטיקה (Informatica) לישראל.

aQurate משמשת כנציגה של מספר יצרנים בתחום בישראל, וביניהן של Talend, המתמחה באספקה של פתרונות בתחום אינטגרציית נתונים, ניהול נתונים ותשתיות Big Data.

באירוע שתקיים החברה בשבוע הבא, אורח הכבוד יהיה דייוויד לושין, נשיא חברת הייעוץ האמריקנית Knowledge Integrity, מחברם של עשרות ספרים בתחומי BI ו-Big Data, גורו עולמי ומדריך להנהלות בכירות ודירקטוריונים במאות ארגונים ברחבי העולם. זוהי הופעתו המקצועית הראשונה בישראל, וכותרת הרצאתו תהיה "Hadoop in Transition: Perceptions of the Current State of Hadoop Adoption".

מה הדבר המייחד את Talend ברמה הטכנולוגית?
"בראש ובראשונה Talend מספקת סוויטה שלמה לעולמות ניהול הנתונים – בין אם מדובר ב-ESB ,ETL לקישור בין אפליקציות ארגוניות, BPM לניהול תהליכים עסקיים, MDM לתמיכה בכלל התהליכים הנוגעים ליישויות משותפות בארגון, BRMS לניהול החוקה העסקית ו-DQ לטיב הנתונים. המערכת גם תומכת בביצוע אינטגרציה וניתוח נתונים בזמן אמת (Streaming Data), והיא פעילה בתחום אינטגרציית נתונים בעולמות ה-Big Data".

"אולם הדבר שבאמת מייחד אותה הוא היותה מבוססת קוד פתוח, ומאפשרת פיתוחים בשפת Java, דבר שמנגיש אותה לכל מפתח בכל ארגון, מאפשרת הטמעה שלה בכל סביבה, ללא הגבלות או צורך בהתקנות נוספות. בהיבט הזה Talend בפירוש מביאה פלטפורמה מתקדמת עם גישה רעננה ותחרותית".

מה הסטטוס של Talend בשוק העולמי?
"מעבר לדירוגים הגבוהים שמעניקות חברות המחקר לפתרונות Talend, הרי שאנחנו רואים ביצוע הטמעות באלפי ארגונים ברחבי העולם, וממגוון רחב של סקטורים. כך לדוגמא, תאגיד הבנקאות סיטי (Citi); תאגיד הביטוח והפיננסים Allianz; תאגיד השילוח והדואר Deutche Post; חברת התקשורת Virgin Mobile; ועוד".

לסיכום, ניתן לראות כי כמות ההורדות שמבצעות חברות וארגונים בישראל לבדיקה של מוצרי Talend נמצאת בעלייה מתמדת, ועכשיו הזמן והמקום לעלות מדרגה ולעבור לשימוש מסודר יותר בפלטפורמה, עם כל מרחב ומגוון האפשרויות שהיא מציעה.

לפרטים נוספים והרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים