תוכן שיווקי
לקראת אירוע - KM, יום ה' 24 בנובמבר, LAGO

"בעידן הדיגיטלי אתה חייב לא רק לנהל את המידע – אלא לדעת להפיק ממנו את המירב"

21/11/2016 16:05
משה (צ'יקו) יבניאל, מנכ"ל Yael-IFN. צילום: יח"צ

צ'יקו (משה) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מסביר לקראת כנס ניהול הידע והמסמכים 2016 על Content in motion, מדוע זה חשוב לארגונים, ומספר על שירות ענן חדש לעולם הדיגיטל בתחום הטפסים החכמים.

אז מה זה Content in motion?
"הרעיון של תוכן בתנועה הוא מאוד פשוט. למעשה כל זמן שהתוכן הארגוני לא נע, הארגון נמצא במצב בו הוא לא מפיק ערך מהמידע. בעידן הדיגיטלי אתה חייב לא רק לנהל את המידע אלא לדעת להפיק ממנו את המירב, אם זה בחילוץ מידע "נחבא", אנליטיקה, זיהוי מגמות ועוד. התוכן יושב למעשה במרכזו של התהליך העסקי ובאמצעות איסוף המידע, חיפוש מידע רלוונטי, ניווט והפצה של המידע – ארגון יכול להפיק ערך גבוה מהמידע באופן שהופך אותו ליותר תחרותי".

השנה היתה ללא ספק בסימן ה-דיגיטל, כיצד IFN משתלבת בנושא?
"השנה אכן הרגשנו מאוד את המהפכה הדיגיטלית, והיינו שותפים למירוץ שחווה השוק הישראלי בתחום. היינו עדים ל"רוח הגבית" שלקוחות האנטרפרייז בתחום הפיננסים קיבלו בעקבות 'חזון הדיגיטל' שפורסם על ידי המפקחת על הבנקים. בנוסף, אנחנו עדים לכניסה מאסיבית של לקוחות בינוניים לתחום פתרונות הסריקה האוטומטית ואירכוב החשבוניות".
"הטמענו השנה פתרונות OCR (ר"ת Optical Character Recognition) לחילוץ מידע ותיוק אוטומטי של מידע ומסמכים אצל מספר לקוחות. הפתרונות שהוטמעו הם של IBM FileNet על גבי פלטפורמות הענן של גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) ואמזון (Amazon)".

"השקנו פתרון הפצה למובייל, כחלק משירות המאפשר ללקוח איחזור מידע אישי במובייל והעלאת מסמכים לארכיון. ובכנס הקרוב נכריז על שירות ענן משלים נוסף לעולם הדיגיטל בתחום הטפסים החכמים שאותו נציע מעתה לשוק".

כלומר, כולם הפכו לדיגיטליים?
"לצערי עדיין לא. רבים עדיין עובדים בעולם של נייר (בהנחה שעדיין לא איבדו אותו) ומדפיסים המון. אין עדיין שיתוף מידע מלא בארגון ואנחנו עדיין רואים ארכיונים מפוזרים במחלקות הארגון".

"בנוסף, חסר עדיין ניהול דיגיטלי מרוכז של גרסאות, הרשאות תואמות לחומרים המנוהלים והחומר המנוהל לא מתאים להפצה בערוצי הדיגיטל או שאינו נגיש לחיפוש טקסט, ובייחוד אינו משונע בארגון בתהליך עסקי מבוקר".

אם כן, במה התחדשתם?
"ראשית, השקנו אתר אינטרנט חדש ומדליק. אתם מוזמנים לבקר בו. יש לנו לקוחות חדשים: נמל חיפה, עיריות שפרעם ומעלה אדומים, סולל בונה ופוינטר. השלמנו מספר פרויקטי שדרוג אצל 10 לקוחות מרכזיים לגרסה חדשה של מוצר DriveU- IFN. החידוש הטכנולוגי שלנו מתבטא במתן שירותי סריקה וניהול מסמכים בענן, עם פתרון של IFN המבוסס על מוצרי יבמ (IBM)".

"הפתרון שהעלינו לענן ניתן ללקוח במודל ענן, בתשלום חודשי, עונה על דרישות מחמירות באבטחת מידע שדרשו מנהלי התשתיות בארגון ועומד בהצלחה במבחן הביצועים".

באיזה פרויקטים אתם מעורבים בימים אלה?
"אנו בעיצומם של כ-20 פרויקטים. אציין רק את הגדולים שבהם מבחינת מספר המשתמשים, ביניהם: הטמעת מערכת לניהול מסמכים בכל חברת החשמל, פיתוח מערכת ניהול מסמכים בעיריית רמת גן, והרחבת השימוש בפתרון IFN בהיקף ניכר בבנק מזרחי-טפחות".

מה תציגו בכנס? מה אתם מציעים ללקוחות שרוצים Content in motion? (הנעת תוכן בעולם הדיגיטל)
"IFN בשיתוף עם יבמ, מציעות היום ללקוחות פתרון מקצה לקצה על גבי פלטפורמה של יבמ, המובילה בעולם. הפלטפורמה של יבמ רובסטית, יציבה לאורך שנים ועשירה בפונקציונליות".

"על בסיסה, הרחיבה IFN את השירותים ומספקת בארץ תמיכה ב-SLA כנדרש במערכות ארגוניות מבצעיות. אנו נותנים מענה כולל להנעת המידע, משלב האיסוף במייל או ממובייל או מסאפ (SAP), חילוץ נתונים, תיוק אוטומטי ושילוב המסמכים בתהליך העיסקי לאורך כל מחזור החיים של הרשומה הדיגיטלית".

אירועים קרובים