תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Veeam PARTY, יום ה', 10 בנובמבר, סטואה, געש

Imagine Veeam: בעוד 10 שנים Veeam תתמוך במכונית האוטונומית

07/11/2016 16:00
Veeam ודורקום

דורקום אשר נוסדה ב-1982 היא חברת שירותים ואינטגרציה מובילה בעולם תשתיות המחשוב ושותפה אסטרטגית של Veeam. כשותפה מובילה שעושה עבודה מצוינת, לפני מספר חודשים קיבלה מ-Veeam תעודת הוקרה ושדרוג לשותפה ברמת פלטינום. זאב סגל, סמנכ"ל שירותים טכנולוגיה בדורקום, זוכר את המעמד וגם מברך את Veeam לרגל חגיגות העשור.

האם אתה זוכר מתי בפעם הראשונה שמעת על Veeam?
"בהחלט. זה היה לפני שש שנים כשעבדתי ב-HP (היום HPE), עוד בטרם היתה ל-Veeam נציגות רשמית בישראל. אני הכרתי את Veeam כחברה בתחילת דרכה שפיתחה מוצר גיבוי מהפכני לסביבת VMware".

כאינטגרטורים, אתם חשופים למוצרים ושירותים רבים –  מה מייחד את Veeam?
"דורקום היא שותף פלטינום של Veeam ובעלת ניסיון רב בהטמעת פתרונות מבוססי Veeam בעשרות רבות של ארגונים, ובמכירת מאות רבות של רישיונות. על סמך הניסיון הרב שלנו, אני יכול להגיד היום בלב שלם, כי עבור סביבות וירטואליות אין ל-Veeam מתחרים וכי הפתרון נותן מענה לכלל הצרכים של ארגון שמחפש פתרון זמינות מידע.

כאינטגרטור פעיל מאוד בשוק המחשוב, דורקום היא גם שותף הפלטינום הגדול ביותר של HPE בישראל, אינטגרטור של פתרונות VMware השונים ברמת Premier, וכן שותפה מובילה של החברות DDN ,SimpLivity ואחרות".

לאיזה פיצ'ר של Veeam אין תחליף?
"זה לא בדיוק פיצ'ר, אלא זו מהות המוצר באופן כללי. לפשטות ההתקנה, התפעול, התמיכה והניהול אין מתחרים, ופשטות זו ממצבת את Veeam כפתרון המוביל בתחום, עם עלות-תועלת גבוהה ללקוח. עבורי הדבר החשוב ביותר הוא השקט שהפתרון מביא, שקט ללקוח ושקט לדורקום. לשקט הזה אין מחיר ואין תחליף".

האם יש לך סיפור אישי שקשור ל-Veeam?
"כן, באביב האחרון הזמינה Veeam את כל השותפים שלה ליומיים של חוויה מתמשכת בים המלח. אני זוכר את הרגע בו קיבלנו שדרוג לשותף פלטינום. זה היה רגע מרגש ומילא את לבי גאוה".

איך אתה מדמיין את עולם הגיבוי וזמינות המידע בעוד 10 שנים? לאן היית רוצה ש-Veeam תיקח אתכם?
"הדבר הראשון שעולה לי לראש זה כמובן נושא הענן. עולם הענן ישנה את המציאות בה אנו חיים וגם אנחנו בדורקום העשרנו מאד את סל השירותים שלנו בתחום. אנחנו מקימים סביבות של ענן פרטי בשילוב עם ענן היברידי או מלווים חברות במעבר לענן ציבורי, בין אם מדובר בענן של גוגל (Google), AWS או אחר תוך ניהול כולל של הסביבה".

"אבל אם אני חושב למשל על התחום של מכוניות אוטונומיות שנמצא עכשיו בכותרות – אלה יציבו אתגר חדש וסטנדרטים חדשים בנוגע לזמינות מידע וכמובן אבטחת מידע. כצרכן יהיה לי קריטי לדעת כי המידע שמגיע למכונית האוטונומית בה אני נוסע זמין ואותנטי, ושאף גורם למשל לא שיבש אותו. אני מניח ש-Veeam כבר שוקדת על הדורות הרחוקים יותר של הפתרונות שלה וכי גם הנושא הזה נלקח בחשבון."

אירועים קרובים