תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - The Next Age Of Storage - Nimble Storage

"בזכות נימבל תהליכי העבודה בסביבת ה-VDI עובדים מהר יותר וחוויית המשתמש השתפרה באופן דרמטי"

31/10/2016 15:24
ברק קורן, מהנדס מערכות בכיר בסימנס תוכנה לתעשיות ונשיא VMUG

סימנס תוכנה לתעשיות (Siemens PLM) הטמיעה את פתרון האחסון של נימבל סטורג' (Nimble Storage) עבור מערך ה-VDI העולמי של הארגון.

הפרויקט כלל הטמעת פתרון האחסון ההיברידי של נימבל סטורג'. כיום למעלה מ-200 מכונות וירטואליות משתמשות בפתרונות האחסון של נימבל סטורג' בסימנס והסביבה נמצאת בגידול מתמיד.

הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי-שניה בממוצע וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשניה (IOPS). הפתרון כולל את מערכת הניהול והתמיכה InfoSight של נימבל סטורג', מערכת המבוססת ענן ומאפשרת ללקוחותיה ניהול קל ונוח, ויכולת חיזוי להתנהגות המערכת בעתיד ועל סמך זה יכולת קבלת החלטות טובה יותר.

סימנס תוכנה לתעשיות הינה אחת מחברות פיתוח התוכנה המובילות בעולם. היא מונה כ-15 אלף עובדים ושייכת לחטיבת התעשייה של סימנס העולמית. סימנס תוכנה לתעשיות מפתחת תוכנה לרובוטיקה וסימולציה ובין לקוחותיה נמנים מפעלי הרכב, התעופה והמספנות המובילים בעולם.

40% שיפור בהשוואה למה שהיה

לדברי ברק קורן, מהנדס מערכות בכיר בסימנס תוכנה לתעשיות, "בחרנו בנימבל סטורג' כי חיפשנו פתרון שיספק לנו שדרוג משמעותי בביצועי מערכות ה-VDI של הארגון, סביבה אשר נחשבת בכל ארגון לצרכנית גדולה של משאבים וגורמת לבעיות ביצועים".

"הפתרון של נימבל סטורג' סיפק בדיוק את מה שהיינו צריכים", אמר קורן. "היה לנו צורך לשפר את ביצועי המכונות הוירטואליות בעבודה השוטפת ובמיוחד לקצר את זמן ה-Log on של המשתמשים. לאחר שהארגון בחן פתרונות אחסון רבים, נבחר הפתרון המתקדם של נימבל סטורג' כמתאים לנו ביותר".

"הפתרון שהוטמע שיפר את חוויית המשתמש באופן דרמטי, זמני ה-Log on של לקוחות הקצה השתפרו ב-40% בהשוואה למה שהיה, תהליכים עובדים מהר יותר ותחנות הקצה מוצגות בפני המשתמשים בצורה מהירה יותר".

עוד מוסיף קורן כי "נימבל סטורג' יודעת לנצל בצורה טובה את האחסון בדיסקים ולשלב אותו עם ה-SSD בצורה המיטבית. הטכנולוגיה של נימבל סטורג' מאפשרת לנו לקבל ביצועים גבוהים תוך כדי שמירה על זמני תגובה קצרים, יכולת גידול באופן פשוט ללא החלפת כל פתרון האחסון, יכולת הגנה מתקדמת על הנתונים ושטח רצפה נמוך".

"היכולת של נימבל סטורג' לנצל את חוכמת ההמונים בעזרת מערכת הניהול InfoSight נותנת לנו את האפשרות לבחון את ביצועי המערכות שלנו בהשוואה לממצוע העולמי", מסכם קורן.

אירועים קרובים