תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

רפי שקולניק, נימבל: "אתגר התשתיות – גמישות ומענה לסביבות טכנולוגיות שונות"

18/09/2016 13:51
רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל

כתב: הילל יוסף

"מנהלי ה-IT, ובתוכם מנהלי התשתיות, נדרשים לאיחוד תשתית על מנת למנוע מצב של איים שלמים של נתונים, עם פונקציונליות וביצועים שונים, הדורשים ידע ויכולת ניהול שונות. האתגר הוא לספק תשתית אחודה, גמישה הנותנת מענה לסביבות הטכנולוגיות הדונות", כך אמר רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' (Nimble Storage), ישראל ואפריקה.

שקולניק התראיין לקראת כנס שעורכת החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ה' ה-22 בספטמבר, באולם אירועים LAGO בראשון לציון.
לדבריו, "אתגר נוסף הוא לענות על הפער של הקשר הרופף עד מקרי, בין ביצועים גבוהים ונמוכים – וקיבולת אחסון קטנה או גדולה, אף אם מדובר באותו ספק. זאת כי לחברות האחסון הוותיקות, יש טכנולוגיות ישנות, שהקשר ביניהן מקרי בהחלט".

נימבל, אמר, "פיתחה יכולת המספקת גמישות ותמיכה באפליקציות שונות בסביבות טכנולוגיות שונות, עם מענה לדרישות ביצועים וקיבולות שונים. כך, אנו יוצרים סביבה אחת הומוגנית בעולם המחשוב, עם מענה לאחסון הדורש ביצועים גבוהים, לצד סביבות לוגים ואירכוב שם נדרשת קיבולת גדולה".

כך אמר שקולניק, "מחקר שערכה נימבל סטורג' באחרונה בארצות הברית העלה כי 90% מהארגונים דיווחו כי חוו האטה בביצועים ובמהירות. כמעט ממחצית העסקים חוו האטה באחד מכל שלושה ימי עבודה לפחות. בנוסף, 80% מהם דיווחו כי הללו פגעו ביעילות העבודה".

לדבריו, "פלטפורמת Predictive Flash של נימבל מציעה חיזוי של בעיות מהירות וביצועים, ובכך מונעת חסמים הנגרמים בשל App-Data Gap". הוא הוסיף כי "ארגונים גדולים דורשים זמינות מיידית של מידע, אך בתשתית המורכבת מיישומים רבים, עלולים להיווצר חסמים, המביאים להאטה בביצועים ובמהירות. על מנת לסגור את הפערים הללו, יש צורך לחזות ולמנוע אותם מראש, היכן שלא יופיעו, ברחבי תשתית ה-IT".

לסגור את הפערים

"פתרונות פלטפורמת Nimble Predictive Flash, המשלבת את מערכת InfoSight כחלק ממארג פתרונות אחודים בעלי ארכיטקטורה ייחודית – מאפשר חיזוי בעיות ביצועים ומהירות ומניעת חסמים. מארג הפתרונות האחודים, בשילוב עם אחסון במודל עסקי חדשני שמציעה נימבל, הופכים את חלום הדטה סנטר שכולו פלאש, למציאות".

לדברי שקולניק, "כיום ארגונים תלויים לחלוטין במידע לשם שיפור חוויית לקוח, פיתוח מוצרים וניהול אדמיניסטרטיבי. גישה מיידית למאגרי מידע היא קריטית, בכל הנוגע לשימור היתרון העסקי. מארג הפתרונות שמציעה נימבל סטורג', משלב ביצועי פלאש עם יכולות חיזוי בעיות מהירות וביצועים המסייעים לסגור את הפערים הללו, גם אם אינם נובעים מבעיות אחסון, מה שמיתרגם מיידית להשפעה עסקית ולערך כלכלי עבור הלקוח".

נימבל, אמר שקולניק, "ממשיכה לפתח פתרונות חדשניים, המשנים את פני המשחק, דוגמת סדרת המוצרים החדשה AF Series All Flash arrays, שפותחה על מנת לספק ביצועים אבסולוטיים, סקליביליים, בזמינות מידית ובעלויות הנמוכות ב-66%-33% מהפתרונות הקיימים כיום בשוק. עם זאת, השימוש בפתרונות אחסון מבוססי פלאש בלבד, אינו מבטיח מענה כולל, זאת משום שיותר ממחצית מהפערים היוצרים בעיות מהירות וביצועים מתרחשים מחוץ לארכיטקטורת האחסון. לכן נדרש יישום של מארג פתרונות, הכולל את מערכת InfoSight , המציע חיזוי ושקיפות של התהליכים בכל יישומי האפליקציות-אחסון".

"אנו מגדירים מחדש את שוק אחסון הנתונים", סיכם שקולניק, "עם פלטפורמה היברידית מתקדמת. פתרונות הפלאש שלנו מאפשרים להשיג שיפורים משמעותיים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון. במקביל, נימבל מספקת יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות, ובכך נותנת מענה לאתגרי המנמ"ר ומנהל התשתיות שלו".

אירועים קרובים