תוכן שיווקי

ECI הטמיעה את פתרון ניהול המכשירים הניידים Maas360 של יבמ

07/08/2016 15:09
דור לניאדו, מנהל אבטחות המידע של ECI. צילום: איריס לניאדו

יצרנית פתרונות התקשורת ECI הטמיעה את פתרון ה-Enterprise Mobility Managment (ניהול מדיניות מכשירים ניידים בארגון) Maas360 של יבמ (IBM) באמצעות קבוצת MobilitPRO, המייצגת את הפתרון בישראל.

MaaS360 היא פלטפורמת ענן מלאה המספקת ממשק אחד מרכזי לכל ההתקנים הניידים בארגון. ייחודה של המערכת הוא ביכולת לספק הפרדה מלאה בין הצד הפרטי לצד העסקי על כל מכשיר.

המערכת תשמש את ECI לצורך הנגשת שירותים ארגוניים על גבי המכשירים הניידים, וזאת תוך בקרה טובה יותר על המידע הארגוני והתמודדות עם איומי אבטחת מידע, יחד עם אספקת דו"חות מפורטים ויכולות אכיפה מוגברות על המידע הארגוני בזמן אמת ובאופן אוטומטי. הטמעת הפתרון על ידי MobilitPRO נעשתה בצורה חלקה ובזמן קצר ולאחר ההטמעה יכולים עובדי החברה לעבוד עם הסמארטפונים האישיים שלהם (BYOD).

ECI בחרה בפתרון כמתאים לה ביותר לאחר שבחנה פתרונות רבים בשוק.

דור לניאדו, מנהל אבטחות המידע של ECI, אמר כי "MaaS360 עושה לנו כיום סדר בכל הכרוך במכשירים הניידים – סמארטפונים, טאבלטים ובעתיד הקרוב גם במחשבים ניידים – לטובת צריכת שירותים ויישומים ארגוניים. אנחנו מאפשרים לעובדים להתחבר עם המכשירים הניידים שלהם, בזמן שאנחנו מקפידים על הפרדה מאובטחת בין המידע הפרטי למידע הארגוני, וניהול היישומים והשירותים אליהם העובדים יכולים לגשת".

לניאדו הוסיף ש-"לאחר שבחנו אופציות רבות בחרנו לבסוף ב-Mass360. בשלב ה-POC – הוכחת הקונספט – הגיע נציג של MobilitPRO ובתוך כמה שעות הפתרון היה באוויר. הקלות בהקמת התשתית מאוד חשובה לנו. מלבד זאת, חוויית המשתמש הייתה הרבה יותר טובה לעומת פתרונות אחרים בשוק".

הוא ציין כי "אחד היתרונות של MobilitPRO הוא שהם מכירים את ה-Maas360 על כל רמ"ח איבריו. הם תמיד זמינים לתמיכה ויודעים לתת מענה בצורה הטובה ביותר. בתור מישהו שבחן הרבה פתרונות בתחום, אני חושב שזהו הפתרון הטוב ביותר שיש כיום, שעונה על הצרכים הייחודים שלנו כארגון".

דוד אדי, מנכ"ל קבוצת MobilitPRO, אמר ש-"Maas360 מספק ל-ECI את כלל השירותים שארגון גדול צריך במובייל, תוך כדי שמירה על רמת אבטחה וחוויית משתמש גבוהה. MobilitPRO נותנת ל-ECI את כלל השירותים הנלווים ל-Maas360 כדי לספק חוויית שימוש קלה ונוחה. אנחנו גאים שחברה גדולה כמו ECI בחרה בנו וב-Mass360".

אירועים קרובים