תוכן שיווקי

אנשי הנדל"ן בונים על מידעטק

החברה ערכה כנס בנושא פתרונות Priority לענף היזמות, הבנייה והנדל"ן המניב

31/07/2016 10:38
מידעטק

למעלה מ-100 מנהלים ואנשי מפתח מענף היזמות, הבנייה והנדל"ן הגיעו לכנס שערכה מידעטק (Medatech) במלון ליאונרדו סיטי טאוור ברמת גן, בנושא פתרונות שהחברה מציעה ומיישמת בתחום זה על גבי מערכת Priority.

את הכנס פתחה מנכ"לית מידעטק, חנה שראל, שסקרה בפני המשתתפים את המוצרים והפתרונות החדשים שמציעה החברה. לדבריה "בעולם ה-ERP חלה התקדמות רבה, אולם תחומי הנדל"ן והפרויקטים נשארו מאחור בכל הקשור למתן פתרונות מתקדמים פונקציונלית וטכנולוגית".

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, בכנס החברה. צילום: שי שמואל

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, בכנס החברה. צילום: שי שמואל

"מידעטק מביאה עימה בשורה לענף זה, ומציגה כרטיס ביקור הכולל נסיון עשיר ביישום מערכת ERP מתקדמת המאפשרת לחברות בתחום הבניה, היזמות והנדל"ן המניב להנות מכל העולמות", אמרה.

"גם ליהנות מפתרונות המתאימים לסביבה העסקית שבה הם פועלים, גם ליהנות ממערכת ERP מתקדמת המשתדרגת כל הזמן וגם ליהנות ממערכת גמישה המאפשרת פיתוחים יעודיים לחברה. כל זאת במערכת אחת באמצעות פתרונות המשולבים בה בצורה אינטגרטיבית ללא ממשקים".

במהלך הכנס הציגה מידעטק אפליקציית CRM ייעודית לתחום המשכנת המיועדת לאנשי המכירות. האפליקציה מספקת פתרון חדשני המאפשר ניהול תהליך המכירה החל משלב הליד ועד לסגירת העסקה מול הלקוח, כשכל הנתונים עובדים בצורה מקוונת על מערכת ה-Priority ומאפשרים למשתמש ולחברה לקבל את כל המידע הנחוץ למכירת דירה במהירות.

בין המרצים, גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים ב-Priority Software, אשר שפך אור על פעילות Priority בארץ ובעולם ונידב נתונים מרשימים על 100% הצלחה לפרויקטים של Priority בארץ, נתון חריג לפרויקטים בתחום ה-ERP. עוד הזכיר בהרצאתו את מידעטק כשותף עסקי זהב היחיד וציין כי החברה מבצעת פרויקטים מורכבים בהצלחה ובעלת תחומי ידע ונסיון רב בהטמעת Priority.

עובד כדורי, מנהל יחידת המחשוב והמידע בשיכון ובינוי "סולל בונה", סיפר על תהליך הטמעת המערכת בשיכון ובינוי וסיפר כי המערכת עלתה לאויר תוך חצי שנה עם מאות משתמשים וכל שנה מורחבת הפונקציונליות המוטמעת במערכת.

עוד סיפר כדורי כי בעזרת פתרון הבקרה התקציבית הפרויקטלית של מידעטק, קוצר תהליך הבקרה בחברה לשליש מהזמן. לצד הצלחות העבר שהוצגו בכנס, דיבר ליאור ברט, סמנכ"ל פיתוח Priority Software על חדשנות ו-Road Map במערכת.

שלומי בני, יועץ בכיר מארנסט אנד יאנג (EY) הציג את התקן החדש IFRS15 להכרה בהכנסות ואת אפשרות המימוש של תקן זה במערכת Priority.

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי Priority, בפיתוח מודולים לסביבת Priority ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרויקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

אירועים קרובים