תוכן שיווקי
לקראת אירוע - אירוע מועדון המשקיעים השלישי של hiCenter Ventures, יום א' 17 ביולי, נמל חיפה

אירוע מועדון המשקיעים השלישי של hiCenter Ventures יוצא לדרך

החממה מציגה הזדמנות ייחודית ליזמים, בדמות פגישות אישיות עם משקיעים, נציגי חברות מובילות בתעשייה ואישי ציבור

05/07/2016 14:57
hiCenter Ventures

אירוע מועדון המשקיעים השלישי של חממת hiCenter Ventures יתקיים בחיפה ב-17 ביולי. באירוע ישתתפו משקיעים, נציגי חברות מובילות בתעשייה ונציגי ציבור בעלי עניין. כמו-כן תשתתפנה חברות הפורטפוליו של hiCenter כמו גם חברי הנהלת החממה.

hiCenter Ventures הינה חממה פרטית המשקיעה בחברות מבוססות טכנולוגיה. אירוע מועדון המשקיעים מבית החממה יתקיים בפעם השלישית לאור ההצלחה והסיקור המכובד שזכו לו שני האירועים שקדמו לו.

הנהלת hiCenter Ventures ונציגי חברות הפורטפוליו של החממה ייקחו חלק באירוע שכבר הפך למסורת המאפשרת הזדמנות לפגישות אישיות עם בכירים השייכים למועדון המשקיעים של החממה.

גישה ישירה ואישית למשקיעים

אחד מאורחי הכבוד שישתתפו בארוע הוא גיל בן ארצי, אישיות ידועה בעולם הסטארט-אפים הישראלי, אשר שותף מייסד בחממת Upwest Labs בפאלו-אלטו, ארצות הברית, הפונה ליזמים ישראלים ו"מייצאת" סטארט-אפים ישראליים לעמק הסיליקון.

לדברי יעל מיטלמן, מנכ"לית חממת hiCenter, "חממת hiCenter מובילה את תחום היזמות בחיפה והסביבה. החברה שמה לה ליעד להשקיע בחברות מבוססות טכנולוגיות חדשניות המעוניינות להשתקע בחיפה ולפתח את פעילותן, כמנועי צמיחה לכלכלת העיר. בנוסף לבסיס שאנו מספקים הן ליזמים בתחילת הדרך והן לחברות סטארט-אפ צעירות, פיתחנו מסורת של אירוע משקיעים דו-שנתי שמאפשרים ליזמים גישה ישירה ואישית למשקיעים פוטנציאליים".

סוד ההצלחה

עוד הוסיפה מיטלמן, כי "כמה מן היזמים שיירשמו לאירוע יקבלו הזדמנות להציג את הפרויקט שלהם ויזכו לחשיפה בפני קהל המשקיעים ואנשי המקצוע הרלוונטיים".

ראש העיר, יונה יהב, אמר כי "אנו עדים להתעוררות בתחום ההיי-טק, בין היתר הודות למאיצים ולחממות הטכנולוגיות. תחת חממת הדגל של חיפה, היי סנטר, צמחו כבר לא מעט חברות סטארט-אפ התורמות לכלכלתה ולמיצובה של העיר כבית לטכנולוגיות מתקדמות. בחממות אלו אנו מעניקים את הבסיס והתמיכה ליזמים ולחברות צעירות המבקשים להשקיע והשתקע. זה המקום לפתח את הקשרים הנחוצים כל כך להצלחתם של מיזמים. באמצעות hiCenter מתפתח אחד ממנועי הצמיחה החשובים בעיר. כל פעילות המפגישה בין המוחות החיפאים המבריקים ובין משקיעים היא מבורכת וסוד ההצלחה".

האירוע (שיהיה פתוח לתקשורת) יתקיים בתאריך ה-17 ביולי  בנמל חיפה. יזמים יכולים להירשם כדי לקבל הזדמנות לפגישות אישיות או להצגה בפני הקהל, עד ל-7 ביולי.

אירועים קרובים