תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"הרשתות החברתיות, הענן והמובייל מעצבים חברה ותרבות חדשות"

כך אמר אילן ינובסקי, אסטרטג פתרונות עסקיים ב-VMware, לקראת כנס BYNET EXPO PRO 2016

09/05/2016 14:22
אילן ינובסקי, אסטרטג פתרונות עסקיים ראשי ב-VMware ישראל. צילום: יח"צ

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2016 תעמוד מהפיכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים ולקוחותיהם. בראיון עם אילן ינובסקי, אסטרטג פתרונות עסקיים ב-VMware, הוא מציג את משמעותה של מהפיכת הדיגיטל, את האופן בו VMware משתלבת במהפיכה, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.

מה המשמעות של מהפכת הדיגיטל בעיניך?
"אנו נוטים להתבונן במהפכת הדיגיטל מבעד למשקפי העסקים שלנו, ובכך מחמיצים את העיקר. מהפיכת הדיגיטל, כמו המהפכה התעשייתית ומהפכת המידע לפניה, היא לפני הכל שינוי חברתי – תרבותי עמוק. לא ניתן להבין את ההשפעה העסקית בטרם נבין את השינוי החברתי-תרבותי".

"הרשתות החברתיות, הענן והמובייל מעצבים חברה ותרבות חדשה. זו בתורה, מאתגרת את אופני הפעולה של ארגוני האנטרפרייז ומעצבת אותם באופן חדש, חדשני ולא מוכר. העולם כולו הופך לזירה של B2C. חווית המשתמש היא העיקר וכדי לעצבה, אנו צריכים לדעת יותר ולהיות מסוגלים לחזות ולנבא את התנהגותם של המשתמשים".


"נכסי העבר – בדמותם של תהליכים, בסיסי נתונים, מערכות מידע ופריסה פיזית – מאבדים במהירות מערכם אל מול 'ענקים' חדשים המצוידים באפליקציות מובייל, מערכות Big Data וכלי אנליטיקה משוכללים. על מנת לשרוד, הענקים של עידן המידע חייבים לאמץ לעצמם את היכולות הסטארט-אפיסטיות של שחקני הענן והמובייל".

איך משתלבת הטכנולוגיה של חברתך במהפיכת הדיגיטל?
VMware, חלוצת הוירטואליזציה ועולם ה-Software Defined Data Center מביאה לעולם האנטרפרייז את פלטפורמת ניהול הענן שלה. הפלטפורמה מאפשרת הקמה וניהול של שירותים חדשים לעידן הדיגיטל. זוהי הפלטפורמה היחידה שמאפשרת להריץ ולנהל גם אפליקציות ענן – מובייל וגם אפליקציות מהדור הקודם".

"הפלטפורמה של VMware ניתנת להפעלה כענן הפרטי, בעננים מנוהלים על ידי ספקי שירות ובקרוב גם בעננים ציבוריים. הגמישות הזו הופכת את VMware לשותפה מועדפת על ידי מנמ"רים ברחבי העולם, כפי שבא לידי ביטוי בסקר העמדות של גרטנר (Gartner) בין מנמ"רים בדצמבר 2015.

מה תציגו באירוע בינת אקספו?
VMware תשתתף בתערוכה בשילוב של שלושה ביתנים. בנוסף ינתנו שתי הרצאות על ידי מומחי החברה: אביב וייס, מהנדס מערכות מוביל ומומחה SDDC ב-VMware, ירצה על DevOps ו-Cloud Native Apps; ואבי יושי, מהנדס מערכות ב-VMware, ירצה על NSX – פתרון וירטואליזציית הרשת ואבטחת המידע המהפכני של VMware.

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הבטחוני והעסקי, עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים לפנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים "החמים" ביותר, ויציגו בה למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

אירועים קרובים