תוכן שיווקי

ECI הקימו אתר חברה על ענן מיקרוסופט בזמן שיא של שישה שבועות

25/02/2016 13:25
מיקרוסופט

כתב: הילל יוסף

מערך ה-IT של ECI, בראשות סיגלית שביט, מנמ"רית ECI, הקים את האתר החיצוני של החברה – על גבי Azure, הענן של מיקרוסופט (Microsoft). האתר הוקם בזמן שיא של שישה שבועות, בהשוואה להקמת האתר הקודם, שארכה יותר משנה.

ECI החליטה על מהלך משמעותי זה, על מנת ליהנות מהתועלות שבפתרונות ענן: מענה גמיש ומהיר – זמינות הפתרונות מאפשרת הקמה מהירה, תוך גמישות מירבית – שנדרשו למהלך שכזה.

סיגלית שביט, מנמ"רית ECI

סיגלית שביט, מנמ"רית ECI

ה-IT של ECI הינו מערך גלובלי, המשרת 2,000 משתמשים בארץ ובחו"ל ומיישם ותיק של פתרונות ענן וקוד פתוח. לדברי שביט, "ה-IT מעורב באופן הדוק בהיבטים העסקיים של ECI ובתהליכי העבודה – ופתרונות הענן מאפשרים לנו לתת מענה מותאם לעסק". ב-ECI יש שנים רבות היצע עשיר של פתרונות מיקרוסופט, ביניהם חבילת שירותי הענן Microsoft Office 365, שהוטמעה ב-2012.

במאי 2015 החליטו ב-ECI על מיתוג מחדש של החברה והמוצרים, לרבות לוגו, שפה שיווקית, look & feel ואסטרטגיה שיווקית גלובלית חדשה. "התבקשנו להקים את האתר מחדש, ובלוח זמנים קצר ביותר – שישה שבועות", ציינה שביט, "וזאת מפני שהחברה השתתפה במספר תערוכות בינלאומיות ביוני, ועד אז נדרש היה לסיים את הקמת האתר החדש – לטובת חשיפה ללקוחות שיבקרו בכנסים. מדובר באבן דרך עסקית חשובה, שנפגשו בה צורכי הלקוחות, עם אלה של אנשי השיווק והמכירות בחברה".

"מבחינת הקמת האתר, היה ברור לנו שמה שהיה – לא יהיה", אמרה שביט. "לאחר בדיקת כמה ספקי ענן, בחרנו בענן של מיקרוסופט – Microsoft Azure. הקמנו את סביבות הפיתוח, הבדיקות וה-production – בתוך יום".

"מיקרוסופט התגייסה במהירות"

"הצוות ממיקרוסופט התגייס למשימה במהירות", אמרה שביט, "ובזמן מאוד קצר הרמנו יחדיו את התשתית הנדרשת. עלינו לאוויר במהירות ופיתחנו את הנכסים הדיגיטליים שהיו דרושים לנו. ההשקה היתה הצלחה אדירה, האתר עובד מצוין ומתעדכן באופן שוטף".

עוד ציינה שביט כי "היה לנו ליווי מלא של אנשי מיקרוסופט ישראל בכל תהליך הקמת האתר החדש – כולל קשר ישיר לקבוצת המוצר במיקרוסופט העולמית".

"בחרנו ב-CMS open source Umbraco שרץ על פלטפורמת Microsoft Azure Websites", אמרה שביט. מדובר במעבר מתשתית פיזית – לענן. זה סיפק מאוד מהר את התשתיות שנדרשו להקמת האתר, כך שרוב העשייה התמקדה בפיתוח רכיבי עיצוב ותוכן מורכבים".

קיצור זמנים משמעותי וצמצום בעלויות

"מעבר לקיצור הזמנים המשמעותי לשישה שבועות", ציינה שביט, "היה גם צמצום עלויות: עלות הקמת האתר החדש עמדה על כ-10% מההקמה ב-2009. הבחירה בענן של מיקרוסופט, אפשרה האצה של תהליכים, עם TCO, בעלות כוללת נמוכה מאוד".

"אנו בתהליך משמעותי לכיוון הענן של מיקרוסופט", סיכמה שביט. "בין השאר, אנו מעבירים את מערך ניהול המסמכים, אתרי Web ואפליקציות SharePoint ל-Azure. הקמת האתר על Azure חסכה לנו זמן, כסף וגרמה ללקוחות שלנו להיות מאוד מרוצים – כך לפי המשובים הרבים שקיבלנו. יש לנו תוכניות להעלות לענן של מיקרוסופט מערכות production נוספות".

ECI מספקת פתרונות רשת מקיפים לספקי שירות ברחבי העולם. הפתרונות האלסטיים של ECI נועדו להתאים לצרכי השוק המשתנים. זאת על ידי שימוש בטכנולוגיה פתוחה, מוגנת וגמישה, המאפשרת שילוב מערכות של ספקים שונים ויצירת פתרון רשת תחרותי המאפשר ללקוחות לפרוס במהירות וביעילות שירותים המייצרים הכנסות.

בשילוב עם פתרונות התמסורת (Packet optical transport systems) המתקדמים והמוכרים שלה, ECI מציעה מגוון יישומי SDN/NFV, פתרון אבטחת סייבר ומגוון שירותים מקצועיים.

הירשמו עכשיו לקבלת גרסת ניסיון חינם של Azure!

אירועים קרובים