תוכן שיווקי
לקראת אירוע - TADIRAN TELECOM, יום ד' 11 בנובמבר, EAST, קרמיניצקי 12, תל-אביב

Dispatch Console: כל שנייה חשובה

03/11/2015 11:32
מגדל פיקוח

כתב: רודי שיינר, עוזר סמנכ"ל מכירות ופתוח עסקי, תדיראן טלקום

מוקדים עירוניים (Call Center), חדרי בקרה, ערים חכמות ובטוחות (Smart & Safe Cities), השייכים למגזרים קריטיים, כגון חשמל, ביטחון ותחבורה, מחויבים לנהל כוננות 24/7, לספק שירות טכנולוגי מתקדם ולעמוד בדרישות תקשורת מורכבות מאי פעם.

תגובה יעילה ומהירה של המוקדים הקריטיים, עשויה להציל חיי אדם או למנוע פגיעה מאירועי חירום או מפגעים מסוגים שונים. לצורך כך, פותח יישום Dispatch Console המתחבר למערכת ה-UC&C.

יישום ה-Dispatch Console מאפשר לארגונים להיענות בזמן אמת לאירועים שונים, הן בזמני שגרה והן בזמני חירום. בעתות חירום נדרש להפעיל את מערכת התקשורת והטלפוניה באופן אוטומטי, המתוכנת מראש לתרחישים שונים העלולים להתרחש בארגון כגון שרפה, הצפה, פריצה לחברה, או פציעה של אזרחים. על אחראי הביטחון להפעיל מערכת לניהול אירועי חרום תחת מצוקת זמן, עומס פניות, ולחץ נפשי. ADC (ר"ת Aeonix Dispatch Console) מאפשר לארגונים להגיב במהירות על אירועים אלו וכן מאפשר שליטה מרחוק על מערכת הטלפוניה, תקשורת פנים וחוץ ארגונית.

יישום Dispatch Console מסייע לגורמי הבקרה לתקשר עם עמיתיהם בלחיצת כפתור אחת על גבי מסך מחשב או טאבלט סטנדרטי, ומאפשר לבקר ולבצע פעולות שונות לניהול אירועים בצורה החלקה ביותר, לפי הפרוטוקול שנקבע מראש ובביצוע אוטומטי לכל תרחישי החירום האפשריים. כל זאת במטרה למנוע טעויות אנוש הנגרמות מתוך לחץ, רעש סביבתי וריבוי משימות בזמן מצב חירום.

מלבד ארגונים קריטיים המטפלים במצבי חירום אזרחיים, חברות מכל המגזרים והגדלים – מחברה עסקית, מוסד חינוכי, מפעל ועד בניין רב קומות – קיים פרוטוקול פעולות לזמן חירום. בעת מצוקה, על אחראי הביטחון באתר לפעול לפי סדר פעולות זה ולהבטיח את קיומו של נוהל חירום המוגדר מראש.

ניהול תרחישי חירום באמצעות יישום ה-Dispatch Console

● כל שניה חשובה והמערכת חייבת להגיב מיידית.
● סדרת פעולות מיידיות ומתוכננות מראש, הכוללות שילוב של מספר אמצעי תקשורת כתגובה לאירוע שהתרחש או שהתקבלה התראה בגינו.
● סדר פעולות שנקבע מראש בפרוטוקול המתאים לאירוע הספציפי.
● פניה מיידית למוקדי חירום טלפונים ולגורמים חיוניים בארגון ומחוצה לו.

מאפיינים עיקריים של יישום ה-Dispatch Console

● הפעלה מהירה ויעילה של תכונות המערכת.
● הקמת שיחות ועידה רבות משתתפים וניהולן.
● "התפרצות" לשלוחות על פי תיעדוף מנהל האירוע (preemption).
● הפעלת מערכות כריזה עם הודעות מוקלטות ו/או דיבור מנהל האירוע.
● הצגת זמינות מלאה במסכי הבקרה – Dispatcher.
● התקשרות מנוהלת לגורמי חוץ כגון: מד"א, מכבי אש, חברת חשמל וכו'.

הניסיון שנצבר במשך שנים במקרי חירום מלמד כי אסור להשאיר את נושא התקשורת בזמן חירום לסדר פעולות בעל פה או בכתב. בעידן בו מערכות התקשורת מפותחות ומתקדמות, חשוב ואף קריטי שתשתית התקשורת תתמוך טכנולוגית בגורם האנושי להפעלה וניהול האירוע.

מערכות הבקרה והפיקוד בבניינים מחוברים למערכת חיישנים המתריעה על אירוע חירום, ועל המוקדן לבצע מספר פעולות מהירות.

לסיכום, תדיראן טלקום פיתחה את יישום ה-Aeonix Dispatch Console אשר הינו חלק אינטגרלי ממערכת ה-UC&C Aeonix. יישום זה אמין ומוכח נבנה על בסיס ניסיון עשיר בהטמעות פתרונות תקשורת במגזרים עתירי אירועי חרום. מערכת Aeonix מבית תדיראן טלקום, מפותחת בישראל ומצטיינת בגמישות לדרישות השוק הישראלי. את האינטגרציה מבצעת תדיראן טלקום, אינטגרטור התקשורת המנוסה והוותיק בישראל.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים