תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - מדידת ביצועי מערכות וניטור חווית משתמש באפליקציות פנים ארגוניות ובערוצים דיגיטליים

"החברות שיובילו את מהפכת הדיגיטל יהיו רווחיות ב-26% יותר לעומת אלה שיישארו במקום"

29/10/2015 16:35
מייקל אלן, סמנכ"ל פתרונות APM ב-Dynatrace

"מהפכת הדיגיטל משנה את חוקי המשחק בכל מגזר ותעשייה. הצרכן משתנה, המתחרים משתנים וגם הספקים. כולם דיגיטליים עכשיו. זה משנה את הנורמות והדרישות של המשתמשים. מחקרים של פורסטר (Forrester Research) מצביעים על כך ש-93% ממנהלי ה-C-level בארגונים מאמינים כי מהפכת הדיגיטל תשפיע על אסטרטגיות פעילותם העסקית בטווח של חודשים. אלו שיובילו את מהפכת הדיגיטל בתחומם יהיו רווחיים יותר ב-26% לעומת אלו שיישארו במקום". כך אמר מייקל אלן, סמנכ"ל פתרונות APM (ר"ת Application Performance Management), ב-Dynatrace ,המיוצגת בישראל על ידי מטריקס.

אלן היה הדובר המרכזי בכנס Perform Day, שערכו Dynatrace ומטריקס בנושא ניהול ומדידת ביצועים בסביבת הדיגיטל, בהשתתפות עשרות מומחי דיגיטל, שיווק, אנשי ביצועים ומנהלי IT.

לדברי אלן, "היקף המכירות במובייל גדל ב-28% משנה לשנה. הלקוחות אוהבים את הסביבה הרב-ערוצית. לפי מחקרים של פורסטר, 95% מלקוחות הדיגיטל שהתחילו תהליך בסמארטפון, משלימים אותו באמצעות ה-PC, ו-60% מהלקוחות מדרגים את הביצועים וזמן התגובה של האפליקציה כתכונה החשובה ביותר שלה". אלן ציין בנוסף "כי יש קשר בין החברות עם ההכנסות הגבוהות ביותר, לבין אלו שיש להן פחות תקלות בפעילות המערכות ומהירותן. השהייה של שנייה אחת בזמן תגובה גורמת להפחתה של 7% במספר ההמרות. בהיקפים גדולים מדובר בנזק משמעותי מבחינה כספית ותדמיתית".

השינוי – חוויית הלקוח

אלן ציין בכנס כי מה שהשתנה בעידן הדיגיטל הוא חוויית הלקוח. הוא נתן בכנס דוגמא למצב בו נתקל לאחרונה אחרי שנחת בשדה תעופה וחיפש מונית. "כבר נכנסתי למונית כדי שתיקח אותי ליעד", ציין אלן, "אבל אז ראיתי באפליקציית שירות המוניות אובר (Uber) כי מונית שלהם תוכל להגיע אליי תוך מספר דקות. לאור כך העדפתי לצאת מהמונית שכבר נכנסתי אליה ולחכות למונית של החברה כדי שהתשלום יהיה באמצעות האפליקציה ויוגש ישר לחשבון ההוצאות של הנסיעה. הכל במספר קליקים בודדים".

לדבריו "החברות המצליחות בעידן הדיגיטל הן אלו שיש להן מענה ומובילות בשלוש דיסציפלינות: חוויית לקוח שמגדילה מכירות ו-engagement, מדידה וניהול ביצועי אפליקציות עם שקיפות בכל המסלול הטכני והחווייתי של האפליקציה ממשתמש הקצה ועד הדטה סנטר ו-Continuous Delivery, המתבטאת בקידום חדשנות ותכונות חדשות באפליקציה באופן מתמיד. אמזון (Amazon) כדוגמה, מפיצה בממוצע עדכונים לעולם הענן בקצב ממוצע של 1 ל-11 שניות. זה מדהים".

אלן סקר בהרצאתו את הפתרונות של Dynatrace לחברות וארגונים, אשר משתלבים בסביבות הייצור, הפיתוח והבדיקות לניהול ומדידת ביצועים בסביבת הדיגיטל ובכלל. לדבריו "האסטרטגיה של Dynatrace היא להישאר תמיד בפסגת הפתרונות בתחום ועל כן היא משקיעה עשרות מיליוני דולרים בשנה ומשאבי מחקר ופיתוח הכוללים מאות מפתחים, ברמה שלא קיימת בחברה אחרת. זאת כדי להבטיח את הפתרונות הטובים ביותר לתעשייה. פתרונות שיתאימו גם לאתגרים של המחר, שניתן יהיה ליישם ולהטמיע באופן קל, אוטומטי וידידותי, יתאימו לכל סביבה, ינטרו שינויים באופן מתמיד עם אנליטיקות מתקדמות ואוטומטיות שיתמכו בגידול בפעילות החברות".

מובילה חמש שנים ברציפות

אלן סיכם את דבריו ואמר כי "לא בכדי Dynatrace היא החברה המובילה כבר חמש שנים ברציפות בדו"חות ריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) המסקרים פתרונות לניהול ביצועים, מאז הושקו לראשונה. לצד זה יש לה גם את נתח השוק הגדול ביותר".

דוברים נוספים במפגש היו אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס שנשא את דברי הפתיחה, ג'ורג לונגו, מנהל אזור EMEA ב-Dynatrace , גיל גבעתי, מנהל מוצר Dynatrace בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס,וכן נציגים מהחברות YES, Mind CTI, וחברות מובילות נוספות בתחום הגיימינג, הטלקום ועוד, שהציגו את סיפורי ההצלחה והתועלות שהשיגו באמצעות הטמעת Dynatrace בארגון.

אירועים קרובים