תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - QlikView Israel

QlikView Israel הציגה פלטפורמה אנליטית מתקדמת מקצה לקצה

טל וייסר, מנכ"ל QlikView Israel: "יש מומנטום חזק סביב פתרונות Qlik בישראל - 100 ארגונים חדשים בחרו בפתרונות המתקדמים שלנו בשנה האחרונה בלבד"

21/10/2015 16:07
QlikView Israel מציגה פלטפורמה אנליטית מתקדמת

QlikView Israel, נציגה בלעדית בישראל של פתרונות חברת ה-BI והאנליטיקה הבינלאומית Qlik, הציגה באירוע הלקוחות השנתי שלה פלטפורמה אנליטית מתקדמת, המספקת פתרון מקצה לקצה. הפלטפורמה מבוססת על סל הפתרונות של Qlik, וכוללת גם את תפיסת BI-Havior, שפותחה על ידי QlikView Israel, לניתוח וחיזוי התנהגות לקוחות. באירוע, שהתקיים היום (ד') במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, נכחה משלחת של בכירים מהמטה האירופאי של Qlik, ובהשתתפות כ-350 מנהלי ומקצועני BI מהמגזר העסקי, הארגוני והממשלתי.

את האירוע פתח וינסנט פיטרס, סגן נשיא אזורי ב-Qlik, שציין כי "הדיגיטל משנה את פני הכלכלה והדרך בה ארגונים עושים עסקים. דבר אחד עוד לא השתנה, וזה שבסופו של היום החלטות עדיין מתקבלות על ידי אנשים. המטרה שלנו היא להביא את המידע שיאפשר לכל מקבל החלטות בארגון – מנכ"ל או כל משתמש עסקי אחר לצורך העניין – לקבל החלטות נכונות ואיכותיות, ולעשות זאת תוך הסתמכות על מידע רלוונטי".

וינסנט פיטרס, סגן נשיא איזורי ב-Qlik

וינסנט פיטרס, סגן נשיא איזורי ב-Qlik

פיטרס המשיך והוסיף כי "אנחנו גם רואים במחקרים שחלון ההזדמנויות לקבלת החלטה נעשה קצר – 42% אחוזים מהמנהלים ציינו שלעיתים קרובות עליהם לקבל החלטה עסקית משמעותית תוך פחות מיום אחד. זאת בשעה שהכנת דו"ח בכלי ה-BI המסורתיים, לתמיכה בתהליך קבלת ההחלטות, דורשת 6.3 שבועות. זה מחייב חשיבה אחרת מספקיות ה-BI ופתרונות אחרים". עוד הוסיף כי "במשך 11 שנים פיתחנו ומכרנו את QlikView, אלא שהיום אנחנו עולים מדרגה ומביאים פלטפורמה שלמה של פתרונות, ארגז כלים שמציע גם מהירות בניתוח המידע, ויזואליה שלו, הצגה של קשרים סמויים בתוך המידע, וכמובן יכולות ניהול ובקרה הנדרשות בארגון גדול".

טל וייסר, מנכ"ל QlikView Israel

טל וייסר, מנכ"ל QlikView Israel

טל וייסר, מנכ"ל QlikView Israel, מקבוצת חילן, ציין כי "הפלטפורמה האנליטית שאנו מציגים היום היא הצעד הבא של תחום ה-BI. פלטפורמה זו מחברת בצורה הדוקה את עולמות ה-BI והאנליטיקה, והיא מיועדת לתת ערך עסקי רב יותר למשתמשים בארגון. הפלטפורמה הזו שאנו מציגים, מציעה ללקוחותינו יכולות מתקדמות במגוון תחומים שעלו על ידם במסגרת העבודה איתם: יכולות ויזואליזציה מתקדמות של המידע; יכולות Self Service, כך שכל משתמש עסקי יוכל לגזור מתוך מאגרי המידע הארגוניים את הדשבורד שלו במהירות ולהפיק ממנו את התובנות הנדרשות על ידו; יכולות שיתוף של המידע מכל מקום ומכל מכשיר קצה; שילוב של אנליטיקה במוצרים בדרך של OEM; ויכולות חיזוי וניתוח נכון של צרכי הלקוחות והבנה של מאפייני ההתנהגות שלהם. הלקוחות גם דורשים לעבוד על גבי פלטפורמה אחת, כמו זו שאנו מציגים. אין להם רצון לעבור בין מערכות שונות וממשקים שונים, הם רוצים לעשות זאת בקלות ויעילות וממסך אחד." וייסר הוסיף כי "פעילותה של Qlik בישראל גדלה במהירות. כמות הלקוחות שלנו גדלה לכדי 850 ארגונים, כאשר 100 מהם הצטרפו בשנה האחרונה בלבד".

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע במיטב-דש

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע במיטב-דש

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע במיטב דש, הציג את ההטמעה של Qlik Sense בבית ההשקעות. צבר ציין כי "בסופו של תהליך בו ביצענו מיפוי של פתרונות ה-BI הקיימים בשוק, בחרנו להטמיע את Qlik Sense כפתרון שיספק לנו יכולות ניתוח מתקדמות של נתוני הלקוחות ופילוח שלהם. המערכת, הנקראת 'מדידע', משמשת כלי המאפשר שפה משותפת מצד אחד, והנגשה של המידע האגור במערכות למנהלים ולמשתמשים העסקיים, והוא מאפשר להם תהליך קבלת החלטות המבוסס על מידע איכותי וברור."

אירועים קרובים