תוכן שיווקי

סיכום שנה I יונתן טורצקי, Extend: "נכון לסוף 2013 פלטפורמת MobileIron מנהלת ומאבטחת את שימושי המובייל של עשרות אלפי משתמשים בארגוני אנטרפרייז ישראלים"

30/01/2014 11:16
יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend

"כמי שמלווה את תחום ה-MDM מזה מספר שנים אני בהחלט יכול לסמן את שנת 2013 כשנה של הבשלה ומימוש. זהו אחד התחומים הצומחים במהירות הרבה ביותר בשוק אבטחת המידע, אבל מעבר לכך מדובר בשינוי תפיסתי שהתחום עובר. אנחנו רואים שהארגונים מתחילים להסתכל על תחום המוביליטי בצורה שונה ומטמיעים את מכשירי המובייל ביותר ויותר תהליכים עסקיים בארגון. זו הסיבה שקיים מעבר משימוש במונח Mobile Device Management למונח Enterprise Mobility Management, מונח שכולל תפיסה וראייה הוליסטית ורחבה יותר של התחום", כך אמר יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, הנציגה בישראל של MobileIron, המתמחה בניהול מוביליטי ואבטחת מידע, בראיון לסיכום שנת 2013.

יונתן, איך אתה רואה את המקום של MobileIron בשוק העולמי?
זו הייתה שנה נפלאה ל-MobileIron. שוק ה-MDM, שהיא מהחלוצות שלו, צבר תאוצה אדירה, ואיתו החברה כולה. לפי כול המדדים MobileIron חווה גידול, והכרה במובילות שלה. ל-MobileIron יש כיום יותר מ-300 שותפים עסקיים בעולם, ויותר מ-5,000 ארגוני אנטרפרייז שכבר בחרו בפלטפורמה שלה. זו הבעת אמון יוצאת דופן בטכנולוגיה של MobileIron, בחזון הטכנולוגי שלה וביכולתה ליישמו בעולם האנטפרייז האמיתי. החברה מבצעת השקעה גדולה בהקמה והכשרה של מערך טכנולוגי גלובאלי לשירות הלקוחות ולסיוע ביישום הפתרונות, ומכאן גם ניתן להסביר את הציונים הגבוהים, יותר מ-95, בסקרי שביעות הרצון שנערכים בקרב לקוחות MobileIron.

בנוסף, שנת 2013 האירה פנים ל-MobileIron גם בהכרת מובילות השוק שלה. זה בא לידי ביטוי בכך שחברת המחקר גרטנר (Gartner) הכירה בחברה שנה שלישית ברציפות כ-Leader במחקר של תחום ה-MDM. זה נמשך בהכרת חברת המחקר 451 Research, שקבעה שפתרונות MobileIron הינם הפופולאריים ביותר במגזר האנטרפרייז. וזה בא לידי ביטוי גם בקונגרס המובייל השנתי בברצלונה (GSMA) בו זכו פתרונות החברה בתואר Best Enterprise Mobile Service.

שוק המוביליטי ממשיך להיות תזזיתי. איך נערכה MobileIron לתנודות החריפות בשוק?
בתחום המובייל טכנולוגיות עולות ויורדות במהירות, וספקים קמים ונופלים במהירות. החוכמה היא לדעת להיות מפוקס בטכנולוגיה, לזהות את הטרנדים החדשים מבעוד מועד, להגיב במהירות לתנאי השוק המשתנים ולנצל הזדמנויות, כאשר אלו נקרות בדרכך.

דוגמא למצב כזה ראינו השנה בקריסה של יצרנית המכשירים בלאקברי (BlackBerry), שמייצרת גלי הלם בשוק המובייל כולו. בעטיו של המשבר הזה MobileIron כבר סייעה לכ-1,000 ארגונים לבצע הגירה מנוהלת ומאובטחת מפלטפורמת בלאקברי לפלטפורמה מרובת מערכות הפעלה.

מה הטרנד שאתם מזהים כמוביל לקראת שנת 2014?
אם נסתכל לתוך שנת 2014 אז אנחנו יכולים לראות כיוון מעניין של ארגונים, שמביאים ערך מוסף מהתשתיות הקיימות של ניהול MDM. ארגונים אלה בונים שכבות חדשות של שימושיות בתחום המוביליטי: ניהול תכנים מאובטחים (MCM), ניהול אפליקציות מאובטחות (MAM), וניהול קבצים מאובטחים. מדובר כאן באחד היתרונות הגדולים של MobileIron, שאינה מציעה רק מוצר MDM, אלא פלטפורמה רחבה, כזו שפותחה מתוך ראיית צרכי הארגון בהווה, אך עם מבט לצרכיו העתידיים.

ולסיכום, איך אתה מסכם את השנה של MobileIron בישראל?
סיימנו את שנת 2013 בתנופה גדולה מאוד ועם מומנטום חזק להמשך ההצלחה גם בשנת 2014. כבר היום הפלטפורמה של MobileIron מאבטחת ומנהלת עשרות אלפי משתמשי מובייל במגזר האנטרפרייז בישראל, השייכים לעשרות רבות של ארגוני אנטרפרייז. זאת בנוסף לעשרות אלפי עובדי שלוחות ישראליות של ארגונים רב לאומיים, שגם כן משתמשים בפתרונות MobileIron.

אירועים קרובים