תוכן שיווקי

גטר נכנסת במלוא העוצמה לשוק מצלמות האבטחה

גטר גרופ תפיץ את מוצרי דאווה בישראל

06/08/2023 12:47
תפיץ את nצלמות האבטחה של דאווה בישראל. גטר גרופ.

חברת גטר גרופ (Getter Group) מונתה כיבואן הרשמי של מוצרי דאווה (Dahua) בישראל. גטר תספק את מגוון מצלמות האבטחה של דאווה לשוק ההפצה והאינטגרציה בישראל.

דאווה היא חברה בינלאומית, המדורגת במקום השני בעולם בתחום הציוד ופתרונות לתעשיית מעקב הווידיאו. קו ליבת מוצרי מצלמות האבטחה של דאווה כולל מצלמות רשת, מערכות הקלטה ואנליטיקה וכן תוכנות לניהול וידיאו ברמה הגבוהה ביותר.

במסגרת שיתוף הפעולה הנרחב בין החברות, גטר תספק פתרונות נוספים ומשלימים, הכוללים מוצרי אנליטיקה, כבילה, תקשורת ותשתיות.

"בשורה משמעותית בשוק מצלמות האבטחה"

קבוצת גטר, בעלת ותק וניסיון של מעל 70 שנה בעולמות הטכנולוגיה וההפצה, מתמחה בייצוג בלעדי של ספקים בינלאומיים מובילים ופועלת בארץ ובחו"ל.

הקבוצה מורכבת מחברות המתמחות בשיווק, הפצה, שירות ותמיכה במוצרים ופתרונות מתחומים שונים ומגוונים, ודורגה בין 100 החברות המצליחות בישראל, בדירוג של דן אנד ברדסטריט, גלובס ו-BDI.

לחברה מגוון רחב של מותגים מובילים ומערך רחב של אנשי מכירות, שירות ולוגיסטיקה, עם ידע והתמחות בפרויקטים רחבי היקף בשילוב עם השותפים והמשווקים שלה.

לדברי קובי זהר, סמנכ"ל סחר ומכירות בקבוצת גטר: "הבחירה בגטר להפצת מוצרי דאווה בישראל נעשתה מתוך חבירה לגוף אסטרטגי, המסוגל לתת מענה כולל לשוק פתרונות האבטחה, אשר גדל בישראל בקצב מסחרר.  אנו מתכננים להביא לשוק בשורה משמעותית בשוק מצלמות האבטחה עם טכנולוגיה מהמובילות בעולם. יש לנו את היכולות והידע לתת ללקוחות פתרון מקיף, עם שירות ברמה הגבוהה ביותר".

לדברי למברט צ'ן, מנהל פעילות דאווה בישראל: "אנו צופים כי שוק מצלמות האבטחה יצמח בשנים הקרובות. חיפשנו שחקן חזק וגדול, שיוכל להרחיב את הפעילות שלנו בישראל ויביא לשוק מכפיל כח. אנו שמחים להכריז על הטכנולוגיה החדשה של דאווה, ה-Acupick, שתשווק באמצעות חברת גטר גרופ".

אירועים קרובים