תוכן שיווקי

כל התשובות על מערכת BI – המערכת שלא תוכלו להסתדר בלעדיה

09/07/2023 11:11
מערכת ה-BI של BINA

מה קורה לארגון ללא מערכת BI?

ארגונים היום מחזיקים בכמויות גדלות והולכות של דאטה, המגיע מאינספור מקורות. בלי מערכת BI, הנתונים הללו נערמים אצל מנהלי מכירות, שיווק, תפעול וכספים בדו"חות אקסל, לעתים בתיקיות אישיות ובקבצים נשכחים. בסוף הרבעון, הרבה מאיתנו מתאכזבים לגלות שהנתונים "לא מסתדרים".

התוצאות לארגון:

  • בזבוז זמן וכוח אדם
  • הנתונים אינם זמינים
  • המנהלים לא יכולים לקבל החלטות מושכלות, מבוססת דאטה, מה שמשפיע על הביצועים של הארגון ועל השורה התחתונה

איך מערכת BI עובדת בשבילך?

מערכת BI מנגישה לכל מנהל ומנהלת דשבורד מותאם אישית, מעודכן בזמן אמת ומסונכרן עם כל המערכות, גם אם הן ישנות: מערכות CRM, ERP, שיווק, מכירות, מלאי, ועוד.

כל מנהל ומנהלת מקבלים תמונה ממבט-על ניהולי, כך שבלחיצת כפתור אפשר בקלות לרדת לפרטים הקטנים.

לדוגמה, מנהלי מכירות יכולים לראות תוצאות חודשית או שבועית ברמת נציג או פרויקט, להשוות בין תקופות או בין נציגים ולקבל התרעות על אי עמידה ביעד, לפני שיהיה מאוחר מידי.

האם כל ארגון צריך מערכת BI?

כדי לענות על כך צריך להבין – עד כמה הנתונים שלך זמינים כיום? כמה הם מדויקים? ובאיזו קלות ניתן להפיק מהם תובנות ולקבל על בסיסם החלטות שיגדילו את הרווחיות?

כשלארגון אין מערכת בינה עסקית, הנתונים אינם זמינים למנהלים ולעובדים.

זה כמו לקבל החלטות בעיניים עצומות, לא?

האם מערכת BI מתאימה רק לחברות גדולות?

כיום, גם חברות בינוניות וקטנות זקוקות למערכת BI, על מנת להשיג נגישות מלאה למידע שלהן ולקבל אותו בדיוק באופן שהן רוצות שהוא יוצג.

מהי העלות של מערכת BI?

מערכת BI יכולה להתאים גם לתקציב של חברות קטנות ובינוניות, ואם ניקח בחשבון את החיסכון בזמן ובכח אדם, ואת שיפור, השורה התחתונה – מדובר בהשקעה שיכולה בקלות להחזיר את עצמה, כי מדובר במערכת שעובדת בשבילכם.

מכון המחקר פורסטר (Forrester) גילה כי לארגונים שמקבלים החלטות על בסיס נתונים, הסיכוי להגדיל רווחיות עולה ב-78%.

איך בוחרים מערכת BI?

קיימות בשוק מספר מערכות BI מובילות, אולם בהשוואת 'ריבוע הקסם' של חברת המחקר והייעוץ גרטנר (Gartner) לאורך שנים, נמצא כי POWER BI היא המערכת הטובה והידידותית בעולם.

האם אפשר לרכוש את התוכנה ולהטמיע אותה לבד?

בהחלט אפשר, אבל על מנת שהמערכת "תתחיל לעבוד" בשבילכם, נדרשת מומחיות בהטמעה המותאמת לצרכי המנהלים, ופחות מומלץ להתייחס אליה כאל מוצר מדף.

איך בוחרים את השותף הנכון להטמעה?

חברות רבות מציעות כיום פתרונות BI, חשוב לשאול – האם הניסיון של מטמיע המערכת הוא בעיקר טכנולוגי, או שיש לו רקע כלכלי או עסקי? האם הוא מבין וחוקר לעומק את המערכות הקיימות ואת המטרות שלכם? והאם יש לו ראייה והבנה מעמיקה של הביזנס?

למה BINA?

BINA היא חברת בוטיק ייחודית, שמעמידה לרשותך אנשים שלא רק למדו פיתוח BI, אלא מומחים מהתחום הפיננסי – רואי חשבון ומנהלי כספים בארגונים, עם ניסיון עסקי רב. יש לנו היכרות מעמיקה עם זרימת הנתונים בארגונים מתעשיות שונות: רכב, לוגיסטיקה, איקומרס, ייצור ותעשייה, ואנו יודעים להפיק את הנתונים הנכונים על מנת לקבל תובנות בהיבטים של ניהול מלאי, תפעול, ובוודאי – בתחום הפיננסי המורכב. השירות שלנו מבטיח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, שירות אישי ומקצועיות של 20 שנות ניסיון ומאות לקוחות – אנו מכירים לעומק את האתגרים ויודעים כיצד לגשת אליהם.

מה צריך לדעת לפני שמטמיעים?

בתחילת התהליך, נבין כיצד המידע נאסף. מידע שנאסף בצורה לא נכונה, עלול להטעות וליצור מצג שווא. בשלב זה אנו עוזרים לדייק את תהליכי איסוף המידע, וכך לקבל מידע שניתן לבצע עליו ניתוחים איכותיים בחיתוכים שונים למנהלים.

איך מוודאים שהמנהלים נרתמים לתהליך?

כדי שמנהלים ומנהלות לא ירגישו ש'הזיזו להם את הגבינה' – אנו מאפיינים יחד, עוד בשלב ההטמעה, את הדשבורד המותאם אישית לכל מנהל ומנהלת, ובונים קוקפיט עם מבט-על להנהלה הבכירה.

עד מהרה המערכת הופכת להיות "החברה הכי טובה" שלכם, ולא תבינו איך הסתדרתם בלעדיה :-)

למה BINA​?

בינה עוסקת ב-BI  למעלה מעשור ואנו שותפים עסקיים של מיקרוסופט. המערכות שאנו מפתחים עבור לקוחותינו הן בהתאמה אישית ומבוססות על שנים רבות של ניסיון עסקי, של ניהול פיננסי ונגיעה בכל פינה בארגון, עם מומחיות בניתוח והצגת מידע ותובנות למנהלים.

  • צוות של מומחים עם שירות אישי – צוות המומחים הקטן והאיכותי שלנו מורכב מרו"ח וממהנדסי תעו"נ שמכירים היטב את תחומי הלוגיסטיקה, הייצור, המלאי והתפעול בארגונים ובוודאי את התחום הפיננסי.
  • חסכון של זמן יקר ומשאבים – נגמרו הימים שצריך לחפש נתונים! המערכת מסייעת לכם לחסוך זמן יקר כמו גם כוח אדם, ומספקת תובנות בזמן אמת.
  • אנחנו מייצרים מערכות שעובדת בשבילכם!

לאורך הדרך אנחנו כאן לדייק, לעשות שינויים והתאמות נדרשות, ולעשות הכל כדי שתוכלו להתרכז במה שחשוב באמת.

יש לכם שאלות? מוזמנים לפנות אל משה דונוביץ', רו"ח, בעלים ומנכ"ל BINA במייל: [email protected]

אירועים קרובים