תוכן שיווקי
בעקבות מפגש שנתי לשותפות העסקיות של נספרו

סימנטק: הדרך לאבטחת מידע היברידית ממוקדת נתונים

29/06/2023 11:06
נספרו, מפיצה הבלעדית של פתרונות סימנטק בישראל.

נספרו (NessPRO) – קבוצת פתרונות התוכנה של נס (NESS), המפיצה הבלעדית של פתרונות סימנטק בישראל – ערכה מפגש שנתי לשותפותיה העסקיות על פתרונות סימנטק מבית ברודקום. במפגש חשפו בכירי החברה את ה-Go To Market של ברודקום, לצד החידושים והעדכונים של פתרונות סימנטק.

נימש אופאדיאי, האחראי על השווקים המתפתחים בקבוצת התוכנה של ברודקום, סיפר כי ברודקום היא במקורה יצרנית שבבים ולפני כחמש שנים החלה את המסע שלה בתחום התוכנה על ידי רכישות אסטרטגיות. "אנו רוצים להיות הגשר עבור כל לקוח בעולם ההיברידי", אמר אופאדיאי. "לקוחות רבים הם On Premises ולקוחות רבים נמצאים בענן. אנו מעוניינים לשלב זאת ולעזור להם לגשר על הפער. אנו משקיעים הרבה מאד בהנדסה ומשקיעים יותר מרבים אחרים במסע ההיברידי".

רשף בראון, מנהל צוות ה-Pre-Sale של מוצרי סימנטק בישראל, הדגיש אף הוא כי מכלול מוצרי אבטחת המידע של סימנטק מאפשר נתיב ברור לאבטחת מידע היברידית ממוקדת נתונים (Data Centric).

ירדן נווה, מהנדס Pre-Sale בחטיבת ברודקום תוכנה ב-נספרו, ציין כי עולם אבטחת המידע השתנה פלאים. "התוקפים הפכו לחכמים יותר, ההתקפות הפכו ליותר ממוקדות מטרה והם מתמקדים באנשים ספציפיים בארגונים ספציפיים, כדי להשיג אחיזה בתוך הארגון".

נווה סקר את הפתרון Symantec Endpoint Security Complete, המאפשר הגנה מסיבית על התקנים נייחים וניידים, ללא קשר למערכת ההפעלה. הפתרון מספק הגנת נקודות קצה, ניתוח מתקפות ממוקד (בענן), ומשתמש במידע על איומים כדי לעזור לזהות ולעצור אותם. נווה גם הדגיש את יכולתו של הפתרון לבודד אפליקציות, לבצע בקרה עליהן, ולבצע הגנה אדפטיבית מפני איומים ל-Active Directory.

הגנה מסיבית על הענן – יותר ויותר קריטית

גלי דליצקי, מהנדס מכירות בחטיבת ברודקום תוכנה ב-NessPRO ציין כי יותר ויותר ארגונים עוברים כיום, וצפויים לעבור בקרוב, לענן והגנה מסיבית על הענן הופכת להיות יותר ויותר קריטית. לכך יש להוסיף את העובדה שהן הנתונים והן המשתמשים יכולים להיות בכל מקום. דליצקי סקר את Symantec CloudSOC – פתרון ה-CASB (ר"ת Cloud Access Security Broker) של סימנטק, המספק יכולות ניטור ואכיפה נרחבות על פני הפעילות העננית של הארגון. דליצקי הדגיש כי הפתרון עוזר לארגונים לנהל ולהפחית סיכונים הקשורים לאפליקציות ענן ציבורי ולתשתית.

קטיה לוזה, מהנדסת מכירות בחטיבת ברודקום תוכנה ב-נספרו, הציגה את פתרון ה-DLP SaaS של סימנטק, שאינו דורש תחזוקה והתקנת שרתים ומספק אותם ביצועים כמו Symantec DLP. "הפתרון מאפשר למסך מידע סודי – יכולת חיונית לעמידה בדרישות התאימות לתקנות הקשורות להגבלת הגישה למידע אישי מזהה (PII), נתונים פיננסיים ורשומות שירותי בריאות", אמרה לוזה.

בהמשך הוצגו מוצרי האבטחה לאינטרנט של סימנטק, המגינים על הארגון מפני התקפות זדוניות ומספקים חווית גלישה מאובטחת. בין השאר הוצגה Symantec Web Security Services, פלטפורמה להגנה רבת עוצמה כנגד איומים מבוססי אינטרנט, עם יכולות זיהוי ומניעה מתקדמות.

מוצר נוסף שהוצג היה Symantec Web Protection Suite, המשלב סינון אינטרנט, הגנה מאיומים ומניעת אובדן נתונים. הפתרון מאפשר לארגונים בקרה על תעבורת האינטרנט תוך מניעת דליפות נתונים. כמו כן הוצג הפתרון Cloud SWG (ר"ת Secure Web Gateway), המספק אבטחה מבוססת ענן לתעבורת אינטרנט, ומאפשר לארגונים לאמץ את יתרונות הענן תוך הבטחת חוויית גלישה מאובטחת. הוצגו חידושים שונים ב-Cloud SWG, ביניהם חוויית בידוד דפדפנים מלאה בתוך פורטל Cloud SWG, שירות DNS Proxy ברמת סוכן, והוצאת לוגים לבאקט על AWS, Azure ו-GCP (בשלב ה-Active Preview), המהווה אלטרנטיבה למשיכת לוגים משירות ה-API, על ידי שליחתם לאחסון בשירות ענני בשליטת הלקוח.

זהר פרל, מנהל חטיבת ברודקום ב-נספרו, סיכם את המפגש באומרו: "המפגש ממחיש את החשיבות שאנחנו מייחסים לעבודה עם שותפים בפעילות של מוצרי סימנטק. מוצרי סימנטק שבבעלות חברת ברודקום נותנים מענה למגוון של אתגרי סייבר ונדרשת יכולת ופריסה רחבה כדי למצות מהם את המיטב. השילוב בין פתרונות אלה, שנחשבים למובילים בתחומם, עם המקצועיות של שותפינו הם מתכון להצלחה עסקית משותפת ולמענה מנצח עבור לקוחותינו". 

אירועים קרובים