תוכן שיווקי

ווי אנקור מאיצה את המעבר לענן

22/05/2023 10:51
ירון ברגר, מנהל מכירות תחום שירותי ענן בחברת ווי אנקור.

ארגונים רבים ניצבים כיום בפני אתגרים כמו תקורות תחזוקה גבוהות, שרידות נמוכה אשר פוגעת בפעילות העסקית של הארגון, ביצועים שאינם מספקים במערכות ה-IT ומחסור בכוח אדם איכותי.

יחד עם זאת, עדיין ארגונים רבים כיום נמנעים מהמעבר לענן, בעיקר בגלל החשש ואי הוודאות מעלויות השירות והדאגה שמשהו ישתבש בדרך.

המעבר לענן טומן בחובו יתרונות רבים: שיפור שרידות, תגובה מהירה לצרכי הגדלה או צמצום משאבים, התאוששות מהירה ממתקפת כופר, שיפור ביצועים ולעיתים גם צמצום הוצאות והפניית זמן ומשאבים לצרכי IT חשובים של הארגון (כגון פיתוח אפליקציות וטרנספורמציה דיגיטלית). כך אמר ירון ברגר, מנהל מכירות תחום שירותי ענן בחברת ווי אנקור (We Ankor).

בנוסף, המעבר לענן מסיר מהלקוח את כל כאב הראש של ניהול ותחזוקת תשתיות המחשוב, פרויקטי שדרוג ותחזוקה תקופתיים, תשלום על חלק מסוגי הרישוי המגולמים בשירות גיבוי ואחסון גיבויים, ניטור התשתיות ועוד.

WeCloud – ענן ישראלי כחול לבן

WeCloud של ווי אנקור

WeCloud של ווי אנקור

ווי אנקור מקבוצת חילן מספקת שירותי ענן באמצעות WeCloud, ענן ישראלי – "כחול לבן", הפועל מתוך שלושה דאטה סנטרים תת-קרקעיים מהמתקדמים בישראל! האחרון מהם, הממוקם בירושלים, הושק לפני כחודש.

"יש לנו ניסיון של מעל עשור בביצוע מאות פרויקטים של הגירת לקוחות לענן. הענן שלנו מתוכנן ומיועד לצרכים של ארגונים בינוניים וגדולים, אשר זקוקים לשרידות ויציבות גבוהה של מערכות המידע, לרמה גבוהה של אבטחת מידע, הן ברמה הפיזית והן ברמה הלוגית, ולשירות 24/7 בשפה העברית על ידי צוות הנדסה של מומחים. בשנים האחרונות אנחנו רואים הגירה מאסיבית של ארגונים אלו לענן, מתוך הבנת הערכים שהוא מספק לארגון. אלו ארגונים ממגזרים רבים במשק, לרבות תעשייה, חינוך, תובלה יבשתית ואווירית, תיירות וחברות טכנולוגיה", ציין ברגר.

"אנחנו רואים כיום כי המודעות, גם של ארגונים בינוניים וקטנים, לנושא תקני אבטחת המידע, שירותי התאוששות מאסון – הולכת וגוברת. חלקם אף נדרשים לכך במסגרת רגולציה או הסכמים עם לקוחותיהם, אשר דורשים זאת כתנאי למסגרת ההתקשרות עימם. בנוסף, לתקנים המחמירים שאנו עומדים בהם, אנו מספקים גם יכולות מובנות ברמה מאוד גבוהה להתאוששות מהירה במקרה של מתקפות כופר".

לדברי ברגר, ווי אנקור מסייעת לארגונים רבים בתהליך בחינת המעבר לענן וצמצום החששות מביצוע המהלך באמצעות שני שירותים עיקריים:

  • מודל המאפשר השוואה מפורטת בין עלויות בסביבה המקומית (On Prem) לעומת מעבר לענן, אשר מסייע ללקוח לקבל תמונה ברורה לטווח הארוך, של אומדן העלויות בשתי החלופות.
  • שירות לבדיקת ניצול המשאבים בתשתית המקומית וביצוע אופטימיזציה של צריכת המשאבים. שירות זה מסייע ללקוחות לשפר את ביצועי מערכות המידע של הארגון ובצמצום המשאבים שידרשו בענן, שכן שירותי ענן הינם שירותים שמטבעם מבוססים על חיוב על פי צריכה.

"את שני השירותים הנ"ל אנו מציעים ללקוחות, ללא עלות, בטרם קבלת החלטה לגבי המיגרציה לענן וזאת במטרה לחזק את רמת הביטחון והוודאות במעבר לענן", ציין ברגר.

"שירותי הענן שלנו מאפשרים כמובן גם פתרונות קישוריות מגוונים לענן, פתרונות ממוקדים ויצירתיים ללקוחות, בשילוב פתרונות היברידיים, המספקים מענה ללקוחות אשר מעוניינים לשלב בין שירותי הענן של ווי אנקור לבין שירותי מחשוב מקומיים באתר הלקוח או לעננים ציבוריים.

"לאחרונה אף רכשנו את חברת מודליטי (Modality), אשר מתמחה בתכנון, הגירה, ניהול, DevOps ו-FinOps ו-Reselling של פתרונות בעננים הציבוריים, והינה שותף בכיר של AWS ו-Azure".

לסיכום, ווי אנקור מציעה מעטפת מקיפה של שירותים – שירותי ענן מקומיים בישראל באמצעות WeCloud, שירותי ענן ציבורי, פתרונות לסביבות IT מקומיות (On Prem) ושירותי Cyber Security מתקדמים ומנוהלים.

אירועים קרובים