תוכן שיווקי

קרמר משיקה מוצרים ופתרונות חדשניים בתערוכת ISE 2023

המוצרים, הפתרונות והשירותים החדשים של קרמר יובילו את העבודה ההיברידית ואת העבודה המשותפת לסטנדרטים חדשים

31/01/2023 09:00
גלעד עירון, מנכ"ל קרמר.

קרמר, החברה המובילה לחוויות אודיו ו-וידיאו, חושפת את דור הטכנולוגיות החדשות שלה לשנת 2023 בתערוכת ISE, שהחלה היום (ג') בברצלונה.

האסטרטגיה והחזון החדשים של קרמר נחשפו בתערוכת ISE בשנה שעברה, וכעת הם הופכים למציאות. החברה הופכת במהירות לספק מוביל בשוק ה-AV, בזכות ההקשבה ללקוחות, מתן מענה ופתרונות מובילים, עבודה באקו-סיסטם רחב והתמקדות ביצירת חוויית משתמש פשוטה. קרמר מביאה לשוק כמה מוצרים ופתרונות חדשניים, שיהיו רלוונטיים לאורך זמן, ויעצימו חוויות עבודה ולמידה מתקדמות.

פתרונות קולבורציה מתקדמים

קרמר משיקה באירוע את הדור הרביעי של פלטפורמת שיתוף התוכן VIA. הפלטפורמה מאפשרת שיתוף תוכן באופן אלחוטי בצורה מהירה, יעילה ומאובטחת, תוך אינטגרציה פשוטה עם עולמות ה-IT. ממשק ה-VIA 4.0 החדש מאפשר הצטרפות לשיחות וידיאו היברידיות ושיתוף תוכן באמצעות נקודה חמה ומאובטחת, כמו גם חיבוריות למוצרים נוספים בחדר. כאשר השיחה מסתיימת, המציג והתוכן המוצג מתנתקים אוטומטית, ובכך מובטחות פרטיות מידע ואבטחת מידע.

בנוסף, החברה מציגה את Quicklaunch EDU – תוכנה לניהול למידה שיתופית מאובטחת, קלה לשימוש וניתנת להתאמה לתחום ההוראה והחינוך. הפתרון החדש מגיע עם ממשק משתמש פשוט וגישה מהירה לכל כלי ההוראה הנחוצים, כגון מערכת שעות וכניסת משתמשים, והיא תומכת בשירותי הזום השונים. היא מבוססת על פלטפורמת Quicklaunch enterprise, שמוכרת בשוק כמערכת לניהול פגישות בארגונים שרוצים להפעיל ולשלוט בכל ועידה, ללא קשר לפלטפורמה הנבחרת.

ממשיכים להשקיע ב-AVoIP

קרמר ממשיכה להשקיע בפיתוח מוצרי AVoIP והיא מכריזה בתערוכה על השקת KDS-100 – פתרון סטרימינג לרשתות 1Gbps בטכנולוגיית התקן הפתוח H.264/265.

סדרת ה-KDS-100 היא אידיאלית עבור כל חלל או שימוש שדורשים תצוגת וידיאו באיכות גבוהה, עד 4K60, עם זמן העברה מהיר של פחות משנייה אחת – חדרי ניתוח, מרכזי בקרה ושליטה מאובטחים, אוניברסיטאות וכדומה. רוחב הפס המינימלי של ה-KDS-100 מאפשר פריסה על גבי תשתית קיימת, ובכך חוסך בעלויות אדירות – הן למשתמשי הקצה והן לאינטגרטורים.

סדרה 3 לניהול AVSM

בפעם הראשונה, קרמר משיקה באירוע סדרת מוצרים מתקדמים לניהול אותות אודיו-ויזואליים, שכוללת מטריצות, אקסטנדרים, דקודרים ומגבירים. המוצרים בסדרה תומכים כולם בשידור וידיאו 4K60, ב-4:4:4 למרחקים ארוכים ובמעבר מהיר (של פחות משנייה) עבור יישומים רבים. גישה חדשה זו, המבוססת על סדרות, מאפשרת לכל המוצרים לדבר האחד עם השני ולעבוד בצורה פשוטה ויעילה, תוך שמירה על האיכות בקלות וביעילות.

חוויות חדשות של שליטה

מתוך הבנת החשיבות של הזריזות והפשטות לכל צרכי הבקרה, פלטפורמת Kramer Control המעודכנת מאפשרת הגדרה והתאמה אישית של חוויית השליטה בחדר בתוך דקות, ללא תכנות. הקונטרול מציע כמה תבניות חדשות ומוגדרות מראש, ועל ידי ממשק גרירה ראשון מסוגו ניתן לתכנן ולשלוט בכל מכשיר AV בחדר דרך ממשק הענן או און-פרמיס. בנוסף, לוח מחוונים מתקדם מאפשר ניתוחים ותובנות ארגוניות, התראות מותאמות אישית, שימושיות, מצב מכשיר, שלט רחוק ועוד.

USB-C לעולמות ה-AV

קרמר מציגה גם את קו מוצרי ה-USB-C המורחב שלה. סדרת הפרמיום Connect USB-C מבוססת על כבלים פסיביים, אקטיביים והיברידיים להעברת אותות ו-וידיאו ברזולוציה של 4K60, רוחב פס של 10 גיגה-ביט, טעינה של 60 וואט, חיבור את'רנט על גבי USB-C ועוד. קרמר היא החברה היחידה בעולם שמאפשרת הרחקת סיגנל על גבי USB-C לטווח של עד 50 מטרים תוך שמירה על איכות וגמישות, שמאפשרות למשתמשים להתחבר גם כאשר מדובר במספר מכשירים שונים – בכל מרחק. במקביל, יחידת הנעילה Kramer K-Lock נמצאת בכל כבלי ה-Connect USB-C, והיא מונעת ניתוק מקרי של כבלים ומאפשרת עבודה רציפה, ללא תקלות.

לבסוף, קרמר משיקה סדרת שירותים חדשה, שמותאמת לכל שלב בפרויקט ה-AV של הלקוח – מתכנון ועד להתקנה, תכנות, תמיכה טכנית, הארכת אחריות והדרכות מקצועיות. הלקוחות נהנים ממגוון שירותים המבוססים על ידע וניסיון של שנים, שהופכים כל פרויקט והתקנה למוצלחים.

גלעד עירון, מנכ"ל קרמר, אמר כי "לא חלפו 10 חודשים מאז תערוכת ISE האחרונה ואם נשפוט לפי ההתקדמות הטכנולוגית שביצענו, ניתן יהיה לחשוב שחלפו 10 שנים. שוק ה-AV ממשיך לעבור שינויים קיצוניים, ואני גאה לומר כי קרמר מיצבה עצמה בחזית התעשייה בזכות הפתורנות והמוצרים שלה והקירבה ללקוחות, שמאפשרת לה לפתח את מה שהשוק דורש. אנחנו שמחים לראות כיצד ההשקעה באסטרטגיה ובהבנת הצרכים היומיומיים של משתמשי הקצה יוצרת בפועל אקו-סיסטם פתוח של מוצרים ופתרונות פשוטים להטמעה ולשימוש, ומקדמת שינוי של ממש ברמה העולמית".

קרמר ב-ISE

תערוכת ISE נערכת במרכז הכנסים Fira Barcelona Gran Via בספרד מהיום ועד ליום ו' הקרוב, ה-3 בפברואר 2023. קרמר מציגה בביתן 3B300 באזור A ותכנס מחר ב-11 בבוקר שעון מקומי (12:00 בצהרים שעון ישראל) אירוע מדיה ייחודי שבו יכריז עירון רשמית על המוצרים, הפתרונות והשותפויות החדשים של החברה.

למידע נוסף אנא צרו קשר כאן. לאתר החברה אנא לחצו כאן.

 

אירועים קרובים