תוכן שיווקי

נספרו החלה לשווק פלטפורמה להקמה ממוכנת של סביבות ענן

הפלטפורמה – סימלאוד - ממכנת את הקמת התשתית של סביבות הלקוח בענן ציבורי, תוך אוטומציה מלאה של כל התהליך והוזלה של עד 75% מתהליכי הכניסה לענן

18/12/2022 10:35
מימין לשמאל: גילי חזאני - מנהל פעילות טכנולוגיות ניהול ב-נספרו; אלירן שרז, סימלאוד; אסף קורן - סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-סימלאוד; אסף ויסבלט - מנכ"ל סימלאוד; רמי איזנברג - מנהל חטיבת תשתיות מתקדמות ו-DevSecOps ב-נספרו; עמית ארמוזה - מנהל נספרו.

נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם סימלאוד (Simloud). על פי ההסכם, תשווק נספרו בישראל את פלטפורמת ה-SaaS של סימלאוד, הממכנת את הקמת התשתית של לקוח בענן ציבורי.

אוטומציה מלאה של כל תהליך בניית התשתיות מאפשרת לאנשי הפיתוח לקבל סביבה במהירות ופשטות, שעל ידי כך מיעלת את תהליכי ה-DevOps. בנוסף להקמה האוטומטית של התשתית בענן, מנהלת סימלאוד ומנטרת את עלויות השימוש בענן, ומאפשרת פתרון מהיר של בעיות וחסכון בעלויות. הפלטפורמה מתאימה לעננים שונים ובהם אמזון ווב סרביסז (AWS), אזור של מיקרוסופט (Microsoft Azure) ו-גוגל קלאוד (Google Cloud).

סימלאוד מהווה פלטפורמה עבור מפתחים למטרת בנייה וניהול של סביבות בעננים ציבוריים, תוך שימוש בכלים אוטומטיים המהווים פריצת דרך במהירות, יעילות וחיסכון בעולמות ה-DevOps. סימלאוד מאפשרת למפתחים להיות עצמאים ובלתי תלויים, על מנת להצליח לפתח מוצר בתנאים שלהם, במהירות האפשרית, ביעילות גבוהה ביותר, תוך התמקדות בהורדת עלויות ובלי להתפשר על אבטחת מידע ורגולציות.

לעלות בסביבת הענן במהירות חסרת תקדים

הפתרון ההוליסטי של סימלאוד יוצר את התשתית בחשבון הענן של הלקוח. לאחר יצירת התשתית, הלקוח מקבל לוח מחוונים, המאפשר לו נראות מלאה לכל סביבות הענן והמשאבים שלו, תוך ניהול עלויות וחיסכון מיטביים.

סימלאוד מזהה את צרכי הלקוח באמצעות תהליך קונפיגורציה קצר של 20 דקות, דבר המאפשר לעלות בסביבת הענן במהירות חסרת תקדים. יכולת זו מאפשרת ללקוחות שבתחילת דרכם לענן להקים סביבות באופן מיידי ובלי צורך במומחיות, ועל ידי כך להאיץ ולהוזיל את המעבר.

באמצעות סימלאוד נחסכים 75% מהעלויות הכרוכות בהתקנה והטמעה בענן. בנוסף לכך, הזמן הנדרש לכניסה לענן מתקצר ב-90%. הפלטפורמה מנגישה בצורה מיטבית את סביבת הענן המורכבת, גם למי שאינם מומחים בנושא זה.

"סימלאוד יוצרת למעשה בעצמה את הארכיטקטורה בחשבון הענן של הלקוח, ומפחיתה במידה ניכרת את הזמן הנדרש ל-DevOps לנושא זה. בנוסף לכך, הפלטפורמה הופכת משימות ידניות לאוטומטיות ובכך תומכת באנשי ה-DevOps, חוסכת להם זמן ומונעת את הצורך לפתח מומחיות גבוהה מאוד בנושא", כך אמר גילי חזאני, מנהל פעילות טכנולוגיות ניהול ב-נספרו.

"שיתוף הפעולה עם סימלאוד הינו במסגרת האסטרטגיה שלנו לסייע בשיווק לחברות סטארט-אפ ישראליות בעלות מוצר תוכנה מעולה", אמר עמית ארמוזה, מנכ"ל נספרו. "ההסכם מחזק את סל המוצרים שלנו ויש בו בשורה חשובה, הן לחברות שרוצות להשתמש בתשתית ענן מודרנית, והן לחברות שכבר משתמשות בענן ורוצות לשפר באופן דרמטי את השימוש והאבטחה, תוך הורדת עלויות".

"שינוי דרמטי בזמני העבודה וחיסכון בעלויות"

"פיתחנו את המוצר מתוך צורך אמיתי שבו נוכחנו – לפשט ולקצר פיתוח של תשתית ענן, שבמקרים רבים אורכת חודשים ארוכים" אמר אסף וייסבלט, מנכ"ל סימלאוד. "הפלטפורמה שלנו מבוססת, בין השאר, על טכנולוגיית בינה מלאכותית שפיתחנו, המוגנת בפטנט. ארגונים המשתמשים בפלטפורמה שלנו מדווחים על שינוי דרמטי בזמני העבודה וחיסכון בעלויות".

סימלאוד מסייעת גם בתחזוקה השוטפת של תשתית הענן ומאפשרת לבצע תחזוקה בפשטות ובקלות. בעת תחזוקה, הפלטפורמה מאפשרת להשבית סביבות עבודה לא קריטיות, ולבצע עדכוני גרסה אוטומטיים, המאפשרים עבודה שוטפת.

אודות סימלאוד

סימלאוד נוסדה בשנת 2019 ומנוהלת על ידי אסף וייסבלט (מנכ"ל), ואסף קורן (מנהל הפעילות העסקית). החברה, שגייסה עד היום שלושה מיליון דולר, פיתחה פלטפורמת SaaS הממכנת את הקמת התשתית של לקוח בענן ציבורי, תוך אוטומציה מלאה של כל התהליך. בין לקוחותיה של החברה: Smart Berry, Scopio Labs, RealizedMD, Vee, Byetax, Kramer ועוד.

לפרטים נוספים על סימלאוד – לחצו כאן

אודות נספרו

נספרו הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות' המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה נספרו גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו.

לפרטים נוספים על נספרו – לחצו כאן 

אירועים קרובים