תוכן שיווקי

מודל הגמישות בהגנה על נקודות קצה

אקסקלוסיב נטוורקס מספקת לשותפים את התשתית לרכישת מוצרי סנטינל-וואן הן בתצורות On-Prem וניהול ענני (SaaS) והן לשירות מנוהל (MSSP) וניהול ישיר

04/08/2022 08:58
דינור ווסק, מהנדס מכירות בכיר באקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

מאת דינור ווסק

 

ההתפתחות הדרמטית שהחלה לפני קצת יותר משנתיים עם פרוץ מגיפת הקורונה והאצת תהליכים דיגיטליים וטכנולוגיים הבהירו לארגונים הקטנים והגדולים כאחד, כי ארגון שלא יזוז מהר ויתאים את עצמו לעולם החדש לא ישרוד.

מונחים כגון "עולם מחובר" ו"ענן" קיבלו משמעות מיוחדת, הקידמה הטכנולוגית הפכה את הבית למשרד, תהליכי עבודה השתנו, עובדים התחברו מכל מקום ומכל מכשיר (BYOD) לרשת הארגונית וזום הפך למילה שגורה בפי כל. ארגונים שהשכילו ליישם שגרת עבודה מתמשכת שבה העובדים יוכלו לגשת במהירות ובקלות ליישומי הארגון וליישומי הענן קריטיים מכל מקום הגדילו סיכוייהם להצליח.

לצד הקידמה ישנה עלייה דרמטית בכמות מתקפות הסייבר והכופרות אשר חודרות לארגון, בראש ובראשונה דרך תחנות הקצה.

האבולוציה של אבטחת תחנות הקצה

אבטחת תחנות הקצה הינו שלב הכרחי ובסיסי שכל ארגון צריך ליישם על מנת להגן על עצמו מפני תקיפות סייבר. אירוע סייבר אשר החל בתחנת קצה עלול להסב נזק משמעותי לנכסי הארגון החל מפגיעה והשבתת התפקוד השוטף של הארגון ועד פגיעה בשירותי הארגון, דלף מידע, גניבת מידע, הצפנת המחשבים ואף דרישה לכופר.

האבולוציה של הגנה על תחנות הקצה מתחילה לפני כ-35 שנים עם פיתוח מוצרי האנטי וירוס שנועדו להגן על מערכות המחשוב של הארגון. האנטי וירוס נתן מענה לרשת המחשבים הארגונית, אשר הייתה בעלת גישה מוגבלת לאינטרנט, אולם עם התפתחות רשת האינטרנט והחיבור לענן נוצר מצב שהאנטי וירוס לא נתן מענה מספק, ועקב כך פותחו תוכנות הדור הבא של האנטי וירוס (NGAV), מערכת EPP (ר"ת End Point Protection) עבור מערכות ה-EDR (ר"ת Endpoint detection and response) ומערכות XDR (ר"ת Extended detection and response).

ה-XDR הינו המוצר המתקדם ביותר בשוק כיום, המאפשר לקבל נראות גבוהה יותר, מידע עשיר, עריכת חיפושים באופן אקטיבי, גילוי של איומים וחקירה מהירה ואפקטיבית בעת מתקפה משום שהוא משתמש בנתונים ממוצרים נוספים הקיימים ברשת.

עובדים עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם

בשנה האחרונה הוספנו באקסקלוסיב נטוורקס ישראל (Exclusive Networks Israel) לפורטפוליו מוצרי אבטחת הסייבר שלנו את חברת סנטינל-וואן (SentinelOne).

חברת סנטינל-וואן מוכרת לכולם, והיא מפתחת פתרונות ושירותי אבטחת סייבר מהמתקדמים בעולם לאבטחת תחנות קצה (Endpoint security), האינטרנט של הדברים (IoT Devices) מחשוב ענן, הגנת זהויות (בזמן אמת & הגדרות AD), הגנת ניידים ועוד. הטכנולוגיה שמפתחת החברה מבוססת על בינה מלאכותית (AI) שמזהה איומי סייבר מתקדמים על פי התנהגות התוקפים.

פלטפורמת סנטינל-וואן לא זקוקה לידע מוקדם על התקפה כדי לזהות אותה, מכיוון שמדובר ביישום חכם של AI, שנועד לחסום ברציפות את התוקפים. הפלטפורמה של  סנטינל-וואן משלבת שני סוגי בדיקות במטרה לחסום אנומליות/איומים לפני שהם משפיעים את תחנת הקצה. בדיקה מעמיקה של הקבצים בשילוב בדיקה מעמיקה של רשימות דינמיות.

סנטינל-וואן משתמשת בלמידת מכונה ובתבונה מלאכותית בו זמנית לביצוע מספר פעולות כמו ניטור, זיהוי פעילות חשודה, חסימה ומניעה. ברגע שזוהה איום חדש, המערכת תבצע עצירה והכלה של האירוע. כמו כן, המערכת מבצעת תיקון באמצעות שחזור לאחור (Rollback), שיאפשר לשחזר את התחנה הנגועה למצב שבו הייתה טרום ההדבקה ובכך לאפשר רציפות עבודה לעובד בארגון. הפתרון כולל מנוע ייחודי לאיסוף נתונים, תחקור וניתוח מעמיק של האירועים המתרחשים בעמדת הקצה. כאשר מעל הכל מנצח הפטנט הייחודי – Story Line. סנטינל-וואן היא בעלת פטנט חתום יחיד מסוגו, שמאפשר לבצע שחזור לאחור על קבצים שהוצפנו בעמדה/שרת.

המודל הגמיש ללקוחות ולספקי MSSP

בחודשים האחרונים הרחבנו באקסקלוסיב נטוורקס ישראל את ההיצע שלנו עבור MSSPs, וניתן להזמין את מוצרי סנטינל-וואן  גם במודל שנתי וגם במודל חודשי. כחלק מהיותנו חברה גלובלית הפרוסה ב-170 מדינות בעולם אנו משתמשים בכוח הקנייה הגלובלי על מנת לאפשר לשותפים וללקוחות שלנו ליהנות מהמחירים המשתלמים ביותר בשוק הישראלי וכמובן ליהנות מחמישה מרכזי Support over the sun עם מהנדסים ברמת הסמכה הגבוהה ביותר של סנטינל-וואן, שיהיו זמינים עבורכם לכל תקלה בכל שעה.

אקסקלוסיב נטוורקס ישראל מעניקה לעסקים קטנים ובינוניים גישה לדור האחרון של ה-EDR במודל חודשי גמיש. עם מודל הפריסה החדש, ניתן להזמין רישיונות Complete ו-Control באופן אוטונומי בהתבסס על תשלום חודשי.

תועלות נוספות: גמישות – ללא כמות הזמנה מינימלית או תקופת רישיון מינימלית; עצמאות – ניהול רישיונות עצמאי באמצעות לוח מחוונים מרכזי. נוחות – מודל תמחור מדורג.

סנטינל-וואן מפתחת ומוכרת מוצרי סייבר לאבטחת תחנות הקצה, האינטרנט של הדברים ומחשוב ענן. הטכנולוגיה שמפתחת החברה מבוססת על בינה מלאכותית, שמזהה איומי סייבר מתקדמים על פי התנהגות התוקפים, ומופצת בישראל על ידי אקסקלוסיב נטוורקס.

לפרטים נוספים בקרו באתר האינטרנט ובעמוד הלינקדין.

 

הכותב הוא מהנדס מכירות בכיר באקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

אירועים קרובים