תוכן שיווקי

VMware Horizon – פתרון שמחבר אלפי עובדים מרחוק, בלחיצת כפתור

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "לצורך מימוש מלא של עבודה מרחוק נדרשת כיום תשתית ארגונית רבת עוצמה, גמישה ומאובטחת, כמו VMware Horizon"

26/07/2022 11:38
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

עבודה מרחוק הייתה במשך שנים נחלתם של אנשי מכירות, אנשי שטח וכן של מנהלים בעת נסיעות עסקים ברחבי העולם. אולם, כידוע, מגיפת הקורונה הסבה את דפוסי העבודה של ארגונים שלמים, על אלפי עובדיהם, לעבודה מרחוק. אזי התברר כי נדרשת תשתית טכנולוגית רבת עוצמה, אמינה ומאובטחת, שתאפשר לכל העובדים לגשת מרחוק לנתוני הארגון ולהפעיל כל אפליקציה בכל מכשיר, בכל עת ומכל מקום – כאילו שהם עובדים במחשב המשרדי, לרבות כל הפונקציונאליות הנלווית לכך.

ארגונים רבים בעולם ובישראל רכשו יכולות עבודה מרחוק לפני הקורונה, על רקע התפתחות תופעת האפליקציות הנצרכות כשירות ענן (SaaS) במגוון מכשירי קצה.

דוגמה לפתרונות משולבים מבית VMware, המשלבים רכיבי Horizon עם Workspace One.

דוגמה לפתרונות משולבים מבית VMware, המשלבים רכיבי Horizon עם Workspace One. צילום: אינפוגרפיקה - Vmware

VMware Horizon

חברת VMware תמכה במגמה זו עם פיתוח VMware Horizon, שהוא פתרון VDI תשתיתי (Virtual Desktop Infrastructure), המחבר עובדים מרוחקים למערכת הנתונים הארגונית ולאפליקציות, באמצעות שולחנות עבודה ווירטואליים (Windows ו-Linux), בסביבות מבוזרות, לרבות עננים היברידיים, ריבוי עננים ודטה סנטרים מקומיים. הוא תומך במגוון עננים ציבוריים וביניהם Microsoft Azure, VMware Cloud on AWS, Google Cloud, IBM Cloud ועוד.

הפתרון קל ונוח להטמעה, חוסך בעלויות, וכן באמצעותו העובדים שומרים על פריון העבודה ועל מעורבותם, ללא כל שינוי. יתרה מזאת, VMware Horizon מספק רמת אבטחה גבוהה מסוגה ומסיר את החששות המלווים עבודה מרחוק במגוון מכשירים.

Horizon מציידת את הארגון במערכת ניהול, המאפשרת התקנה בפריסה רחבה של שולחנות עבודה ווירטואליים, אפליקציות, פרופילים, אימג'ים ומדיניות בסביבות ענן היברידיות וניהול מחזור החיים המלא שלהם באופן יעיל ונוח. התהליכים האוטומטיים של Horizon מחליפים עבודה ידנית רבה שנדרשה עד עתה מצוות ה-IT והם חוסכים עלויות, מפשטים ומייעלים את מלאכת הניהול המורכבת של כלל משאבי המחשוב של הארגון.

VMware Horizon כוללת שכבת אבטחה פנימית ששזורה בתשתית הווירטואליזציה שהיא פורסת בארגונים – VMware NSX. שכבה זו מאבטחת את מלוא המשאבים הארגונים בפני סכנות פוטנציאליות ממכשירים פרטיים של המשתמשים, מכשירים ארגוניים, מחשבי דסקטופ ואפליקציות. מערכת VMware Workspace ONE המשולבת ב-Horizon מבצעת אימות דו-שלבי של זהות המשתמש, ומהווה בסיס לגישה מותנית וליישום מדיניות גישה מפולחת על פי הגדרות. 

פריסת שולחנות עבודה וירטואליים ואפליקציות בסביבות היברידיות

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "השנתיים האחרונות הוכיחו כי ארגונים לא יכולים להסתפק בפתרונות נקודתיים – כמו אפליקציות SaaS, שיתוף קבצים, שיחות ועידה ואימיילים – כבסיס לעבודה מרחוק, ונדרשת לשם כך תשתית ארגונית רבת עוצמה, גמישה ומאובטחת, שתבטיח פריסה רחבה של שולחנות עבודה וירטואליים ואפליקציות בסביבות היברידיות. הפתרון התשתיתי של VMware Horizon אומץ כבר על ידי אלפי ארגונים בעולם וגם בישראל, שהצליחו להפוך לארגונים מבוזרים באופן מלא, שעובדיהם מחוברים מרחוק באופן שקוף לחלוטין למחשבי הדסקטופ ולאפליקציות שלהם, כאילו שהם עובדים במשרד. אחת האטרקציות הגדולות של VMware Horizon היא יכולתה לספק בזמן אמת ובאופן אוטומטי שולחנות עבודה ואפליקציות על פי כל צורך. לדוגמה, אם ארגון מקים מחלקה חדשה או רוכש חברה, ניתן לאפשר לעובדים החדשים לעבוד מרחוק בלחיצת כפתור, תוך דקות. עקב המשברים הכלכליים והפוליטיים שהעולם חווה, כיום זו היא יכולת קריטית לכל ארגון".

אמויאל הוסיף: "אבנט בנתה מחלקת הנדסה (Professional Services) ייעודית לפתרונות VMware, המורכבת ממקצוענים המסוגלים לספק מענה כולל למכירת הפתרונות ללקוחות: החל משלב הייעוץ הראשוני, דרך אפיון, וכלה בהטמעה והתקנה. השירות מיועד לקהל משווקי אבנט עבור לקוחותיהם, והוא פותח את הדלת למשווקים החסרים יכולות הנדסיות בתוך הבית. כן הוא מיועד לספק למשווקים בעלי יכולות מוגבלות בבית גמישות ויכולת לבצע פרויקטים נוספים ועל ידי כך להרחיב את פעילותם העסקית".

אירועים קרובים