תוכן שיווקי

ברודקום הכריזה על תמיכת Day One במיינפריים החדש של יבמ – z16

24/05/2022 14:34
ה-z16 של יבמ.

ברודקום (Broadcom) הודיעה באחרונה על Day One Support (תמיכה מהיום הראשון) במחשב המיינפריים החדש של יבמ, z16. תמיכה זו מאפשרת לארגונים להפיק ערך רב יותר מפתרונות הבינה המלאכותית, האבטחה והענן ההיברידי של המחשב החדש ומפתרונות ברודקום הפועלים עליו. חבילת פתרונות התוכנה, השירותים ותוכניות Beyond Code הייחודיות של ברודקום מספקות ללקוחות את היתרון הדרוש כדי להצליח בסביבה עסקית בעלת אתגרים הולכים וגדלים.

חטיבת ברודקום-תוכנה ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, בניהולו של זוהר פרל, משווקת בישראל באופן בלעדי את מוצרי קבוצת התוכנה של ברודקום, ובכלל זה את מוצרי הניהול של CA ואת פתרונות אבטחת המידע של סימנטק, שזו רכשה אותן.

"ההשקעות האסטרטגיות שלנו מאפשרות ללקוח להפיק תועלת מ-z16 יחד עם הדברים המתקדמים ביותר בתחומי הבינה המלאכותית, אבטחת הסייבר, האינטגרציה בענן, הזריזות והגמישות (אג'יליות)", אמר גרג לוטקו, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת תוכנת המיינפריים בברודקום. "אנחנו מספקים תמיכה לפלטפורמה החדשה עם סל מוצרי התוכנה שלנו. הדבר שמייחד אותנו, בברודקום, הוא ההשקעה הרבה שלנו בטכנולוגיה והאופן שבו אנחנו עובדים בשיתוף עם לקוחותינו כדי להתגבר על האתגרים הייחודיים שלהם וליצור הזדמנויות חדשות".

יוהאן בוש, מנכ"ל שירותי התשתית של iOCO, אמר כי "אין דבר שיכול להשתוות לביצועי הטרנזקציות של מיינפריים, והאופן שבו אנחנו מנהלים את הפלטפורמה באמצעות טכנולוגיית ברודקום הוא גורם מבדל אמיתי עבורנו. אנחנו יכולים לספק את השירותים שלנו ב-25% מהעלות כאשר המדידה היא מול סביבות בנקאיות עצמאיות. השותפות עם ברודקום באמת מאפשרת לנו לספק חדשנות ייחודית".

כחברה בתוכנית ה-Early Ship של z16, ברודקום שיתפה פעולה עם יבמ כדי להבטיח שלקוחות המיינפריים יוכלו להפיק תועלת מהפלטפורמה החדשה וממגוון פתרונות התוכנה של ברודקום למחשבים אלה. זאת, על מנת להתקדם לחדשנות וליישום היעדים העסקיים שלהם.

כך תרחיבו את הערך האסטרטגי עם ברודקום

  • יישום בינה מלאכותית ואוטומציה לגמישות תפעולית – שימוש באלגוריתמים שהותאמו לפתרונות המיינפריים של ברודקום מצמצם את המאמצים הידניים ב-40%, מאפשר זיהוי של שורש הבעיה פי חמישה מהר יותר, ומאפשר חיזוי בעיות לפני שהן מתרחשות, כדי לשמור על פעילות שוטפת, בצורה חלקה.
  • הקמת אבטחה הוליסטית להגנה מפני איומי סייבר – הפתרונות של ברודקום למיינפריים בתחום האבטחה והתאימות (קומפליינס) נוקטים בגישה שכבתית מעבר להצפנה, כדי להגן על נתונים קריטיים לעסקים ולפשט את תהליכי התאימות.
  • אימוץ גישת Open-First לשילוב מיינפריים כחלק מהענן ההיברידי שלכם – ברודקום מאפשרת אינטגרציות בין תוכנה פתוחה לפתרונות שלה, מאפשרת לצוותים לבחור כלים מתאימים, והופכת את חוויית האינטגרציה והעבודה עם המיינפריים לכזו שדומה בכל פלטפורמה או ענן אחרים.
  • מינוף תוכניות שותפות "תפורות" Beyond Code, כדי לתת מענה לצרכים ייחודיים – תוכניות Beyond Code אלה מספקות ערך כדי להביא להצלחה בעסק שבו מותקנת הפלטפורמה.

אילו תוכניות Beyond Code ברודקום מציעה?

להלן חלק מתוכניות אלה:

  • תכנון שינויי מומחים: סיוע יסודי וקפדני להגירה ל-z16 (או לכל אירוע של שינוי), כדי להבטיח חוויה חלקה וללא שיבושים.
  • מודיעין על משאבי המיינפריים: שירות שסורק מערכות כדי לגלות במהירות הזדמנויות להגנה, אופטימיזציה ויעילות.
  • רישוי מיינפריים המבוסס על צריכה: תוכנית שמספקת מודל רישוי תוכנה אטרקטיבי, מבוסס שימוש, שמאפשר בהירות, חיזוי וגמישות מוגברת של צריכת תוכנת z/OS, וכולל פיתוח ובדיקת יישומים ללא הגבלה וללא עלות.

אירועים קרובים