תוכן שיווקי

סנטינל וואן כובשת – שוב – את מבדקי MITRE ATT&CK

עם Visibility ואוטומציה עדיפות, פלטפורמת ה-XDR האחודה של החברה משיגה 100% מניעה וזיהוי של איומי סייבר במבדקים של התאגיד האמריקני, ומובילה בהם זו השנה השלישית ברצף

13/04/2022 12:41
תומר וינגרטן, מייסד ומנכ"ל סנטינל וואן.

חברת סנטינל וואן (SentinelOne), המפתחת ומפעילה פלטפורמה אוטונומית לאבטחת מידע, זוכה לתוצאות חסרות תקדים במבדק ATT&CK הרביעי של MITRE Engenuity.

סנטינל היא החברה הראשונה שזוכה שלוש שנים ברצף בניקוד הגבוה ביותר בקטגוריית אנליטיקות זיהוי. מתוך 30 ספקיות אבטחת מידע שנבדקו השנה, פלטפורמת ה-XDR האחודה של סנטינל וואן זכתה לציון של -100% במניעה, 100% בזיהוי, הציון הגבוה ביותר באנליטיקות כיסוי (108 מתוך 109) וללא שיהוי בזיהוי.

ממצאי המבדק.

ממצאי המבדק. צילום: באדיבות סנטינל וואן.

התמודדות מוצלחת עם איומי הסייבר המתוחכמים ביותר כיום

התוצאות מוכיחות את איכות הפלטפורמה בהתמודדות עם איומי הסייבר המתוחכמים ביותר הקיימים כיום.

סבב ההערכות הרביעי של MITRE ביקש לבחון את היכולת לספק הגנה מפני טכניקות מתקדמות לתקיפה, בהן של קבוצות Wizard Spider ו-Sandworm.

ממצאי המבדק.

ממצאי המבדק. צילום: באדיבות סנטינל וואן.

עיקרי הממצאים לגבי סנטינל וואן:

  • 100% מניעה על פני מערכות ההפעלה: צוותי אבטחה מידע זקוקים לטכנולוגיה אשר תאפשר להם להתמודד עם המהירות הגבוה שבה פועל היריבים. פלטפורמת ה-XDR האחודה של סנטינל וואן מזהה את הרגע המדויק שבו מתרחשת פעילות זדונית, ונוקטת בצעדים מידיים כדי לעצור ולתקן את האיום – כל זאת באופן אוטונומי, ללא התערבות אדם.
  • אנליטיקת זיהוי באיכות גבוהה שמייצרת קונטקסט: אין מספיק מומחי הגנת סייבר כדי להתמודד עם כלל האיומים, התרעה אחר התרעה. פלטפורמת ה-XDR האחודה מספקת קורלציות והקשרים בזמן אמת, במטרה לצמצם את ה-alert fatigue – תופעת ה"זאב זאב". היא מאפשרת למנתחי אבטחת המידע להפוך דטה ל"סיפור" השלם של התקיפה.
  • נראות מלאה ואפס עיכובים בזיהוי: עם מבט מקיף על כלל המערכות הארגוניות, פלטפורמת ה-XDR משיגה ביצועים יוצאי דופן ונטולי עיכובים בזיהוי, תוך שהיא מצמצמת עיכובים אפשריים בתגובה באמצעות אוטומציה.
  • פשטות יוצאת דופן: הפלטפורמה מצמצמת את כלל המידע מיומים מלאים של בדיקות לכדי התרעות בלבד (שכל אחת מהן מייצגת קמפיין תקיפה שלם), דבר שממחיש את היכולת שלה לספק קורלציות והקשרים ולהקל על העומסים במערכות SOC במהירות מכונה.
ממצאי המבדק.

ממצאי המבדק. צילום: באדיבות סנטינל וואן

אבטחת מידע אוטונומית לכל שדרת הארגון

"פלטפורמת ה-XDR פורצת גבולות בשימוש בטכנולוגיה אוטומטית, כדי לעצור את איומי הסייבר המתוחכמים ביותר שיש כיום", אומר ראג' רג'מאני, סמנכ"ל בכיר לפיתוח מוצרים בחברת סנטינל וואן.

"פתרונות המאפשרים לארגונים להיות צעד אחד לפני התוקפים, ונותנים להם מענה לאיומים בזמן אמת, הם חיוניים בזירת האיומים הנוכחית. הישגים שכאלה בהערכה השנתית של MITRE סביב תקיפות Wizard Spider ו-Sandworm – של 100% במניעה ו-100% בזיהוי, ציון מרבי באנליטיקות זיהוי ואפס עיכובים – מעניקים משנה תוקף ליכולת שלנו לספק אבטחת מידע אוטונומית לכל שדרת הארגון".

סנטינל וואן הייתה מהראשונות להתאים את מנגנון ההתרעות למסגרת של MITRE ATT&CK; לאמץ את תקן הערכת המוצר של MITRE ATT&CK בהגנה על יחידות קצה; ולהטמיע את המסגרת של MITRE ATT&CK כתקן החדש של צייד איומי הסייבר. כחברה מובילה במבדק בפעם השלישית ברצף, סנטינל וואן מחויבת לספק Visibility וקונטקסט באופן מיידי ומורחב לאיומים, כפי שנדרש במסגרת של MITRE ATT&CK.

אירועים קרובים