תוכן שיווקי

חברת הפיננסים Max השלימה פרויקט לניטור תשתיות מבוסס SolarWinds

הפלטפורמה של סולארווינדס החליפה כמה מערכות ניטור שונות אשר שימשו את הצוותים במחלקת התשתיות בארגון

10/03/2022 11:29
Max

חברת הפיננסים מקס (Max) השלימה לאחרונה פרויקט הטמעה של מערכת לניטור הרשת הארגונית, התשתיות והאפליקציות הארגוניות המבוסס על פתרונות סולארווינדס (SolarWinds). הפרויקט, שנמשך כשמונה חודשים, בוצע על ידי מחלקת התשתיות באגף מערכות המידע של מקס בליווי של חברת ICTBIT.

הפתרון של סולארווינדס נועד להחליף כמה מערכות ניטור שונות ששימשו את הצוותים השונים במחלקת התשתיות של מקס, בהם מערכות בשימוש צוותי DBA, סיסטם ותקשורת. המטרה ביציאה לפרויקט הייתה להחליף את המערכות השונות בפלטפורמה אחת, שתשרת את כל תהליכי הניטור של הצוותים השונים ואשר תציג תמונת עולם אחודה של ביצועי הרשת הארגונית.

בסיומו של תהליך בחירה בין ספקיות שונות נבחרה פלטפורמת סולארווינדס, זאת בעקבות יכולות הניטור הגבוהות המכסות אזורים רחבים של תחום הרשת הארגונית, ובעקבות ההתרחבות התמידית של הפלטפורמה, הכוללת הוספה של יכולות ופיצ'רים בצורה קבועה.

בעקבות ההטמעה קיבלו מנהלי הרשת הארגונית בחברת מקס מסך אחוד המעניק תמונה מקיפה של מצבה, מכלול ההתרעות המתקבלות בזמן אמת, יכולות לבצע סנכרון יעיל בין צוותי התשתיות השונים, איתור מהיר של תקלות וטיפול פרואקטיבי בתקלות עוד לפני התרחשותן בזכות ההתרעות המוקדמות.

יעקב חבושה, מנהל תחום תשתיות OPEN במקס, ציין, כי "חברת מקס חרתה על דגלה להשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. המערכות שלנו נדרשות לספק זמינות מסביב לשעון. הפרויקט החדש עם סולארווינדס מאפשר לנו לרכז במקום אחד את הניטור של מכלול המערכות והתשתיות הארגוניות הארגוניות, והתוצאה היא זמינות טובה יותר של מערכי המחשוב בארגון, ואופטימיזציה של ביצועי המערכות".

יעקב חבושה, מנהל תחום תשתיות OPEN במקס

יעקב חבושה, מנהל תחום תשתיות OPEN במקס. צילום: יח"צ

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק (Prologic), נציגת סולארווינדס בישראל, ציין כי: "אנחנו שמחים שחברת מקס בחרה בנו לספק לה את מערכת ניטור התשתיות הארגונית שלה. אנו רואים בארגונים רבים במשק הישראלי שהטרנספורמציה הדיגיטלית מחייבת שדרוג גם של מערכי ניטור התשתיות והרשת הארגונית לכאלו המותאמים לעידן הדיגיטל והענן. סולארווינדס מציעה בדיוק את זה – פלטפורמה מתקדמת טכנולוגית, נוחה לתפעול, בעלת יכולת ניטור עוצמתית ובעלויות סבירות. למעשה, ניתן לומר שסולארווינדס הפכה ברבות השנים לסטנדרט בשוק הישראלי ואף העולמי".

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: נדב כהן-יונתן

 

אירועים קרובים