תוכן שיווקי

ווי אנקור צומחת: מגייסת אנשי סייבר ותשתיות

29/08/2021 12:49
יפעת מוקי, מנהלת משאבי אנוש, ווי אנקור. צילום: אורי כרמי

מאת הילל יוסף

 

ווי אנקור (We Ankor) מקבוצת חילן ממשיכה באסטרטגיית הצמיחה שלה. החברה, המונה יותר ממאה עובדים, מגדילה את מצבת העובדים שלה ופוצחת בהליכי גיוס של אנשי סייבר ותשתיות IT.

ווי אנקור הינה מהחברות הגדולות והמובילות של שוק ה-IT הישראלי, פורצת דרך בתחומי האינטגרציה, עם התמחות ייחודית בעולמות התשתיות, הענן ואבטחת המידע.

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה יפעת מוקי, מנהלת משאבי אנוש בווי אנקור, כי "השנה החולפת התאפיינה בגידול בפעילות שלנו. הליך הגיוס הנרחב שאנו עורכים כעת נועד לתת מענה לדרישות ההולכות וגדלות לפתרונות ולשירותים מקצועיים מצד כלל הלקוחות שלנו".

לדברי מוקי, "בשל גידול משמעותי בכמות הפרויקטים וכניסה לעולמות חדשים, אנו מחפשים אנשים מקצועיים, Hands-on, בעלי 2-3 שנות ניסיון ויותר בעולמות תשתיות ה-IT והגנת הסייבר, לצד עובדים למרכז ה-MSSP שלנו. החברה הינה חלק מקבוצת חילן, משדרת חוסן עסקי וכלכלי, יציבות לצד חדשנות, ותק לצד התעמקות במגמות שבחזית הטכנולוגיה".

לדברי מוקי, "החברה ממשיכה לעסוק בתחומי הליבה שלה לצד התפתחות והגדלה של מנועי צמיחה בכיוונים חדשים. אנו מחפשים אצל המועמדים לגיוס אצלנו מקצוענות ויכולת העמקה בתחומים טכנולוגיים ספציפיים, לצד יוזמה, יכולת עבודה מול לקוחות ו'ראש גדול'. לעובדים ולעובדות אנו מציעים עבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומורכבת, בשילוב תמיכה, גיוון ויכולת ניוד בין לקוחות גדולים או אסטרטגיים – מתחומים שונים".

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, אמר, כי "זה כשנתיים שאנו חווים תהליך של צמיחה, גם בשל הקורונה, אך לא רק. הקורונה האיצה תהליכים אצל לקוחות בעולמות התשתיות, הענן והגנת הסייבר, וסייענו להם בכך. במהלך הקורונה דאגנו לשמר את העובדים שלנו ולהשקיע בהון האנושי: לא הוצאנו עובדים לחל"ת ולא פיטרנו. המעבר של עובדים לעבודה מהבית הביא לגידול בכל תחומי הפעילות שלנו".

"בנוסף", ציין צור, "פעלנו להענקת שירותי DR וגיבוי. השקנו שירותים ומוצרים להגנה וניהול תחנות קצה מבית CrowdStrike. בנינו קונספט של שירותים מנוהלים, המעניקים תמונה רחבה ומעמיקה על כל פעילות הלקוח. ראייה רוחבית, של 360 מעלות, היא מאוד קריטית: היא מספקת למנהלי האבטחה והתשתיות את השקט הנפשי לו הם זקוקים".

"לטובת המרכז לשירותים מנוהלים שלנו", אמר צור, "אנו מגייסים עוד עובדים המתמחים בתחום. יש בעיה קשה של מחסור באנשי סייבר. בארבע השנים האחרונות הכשרנו עשרות רבות של אנשי סייבר כבקרים, כאינטגרטורים וכאנליסטים – כמענה למחסור בכוח אדם בתחום. כעת, אנו גאים להגדיל את הצוותים הללו".

לדבריו, "אנו מעניקים את השירות לארגונים ממגזרים רבים – ביטוח וכלל המגזר הפיננסי, ארגוני היי-טק, חברות בינוניות ועוד. הערך המוסף שאנו נותנים להן הוא מתן פתרון מקיף בעולמות הגנת הסייבר. ה-SOC/SIEM המנוהל שלנו הוא שירות לאיתור וניהול אירועי אבטחת מידע. מרכז הבקרה המנוהל מאויש על ידי אנליסטים ובקרי אבטחת מידע 24/7 ומאפשר ניטור של הסביבה הארגונית על בסיס כלים מתקדמים, המאתרים אירועים חריגים ומתקפות סייבר כנגד הלקוחות".

"אנו מספקים מענה איכותי ביותר לשירותי MSSP (ר"ת Managed Security Services Provider) ומנהלים עבור לקוחותינו את מערכות אבטחת האינטרנט ואבטחת הגישה לשירותי הענן", ציין. "עוד אנו מספקים אבטחה כשירות מנוהל על בסיס מערכות נוספות. למשל, זו של Okta – המאפשרת ניהול בקרת גישה וניהול משתמשים בצריכת שירותי הענן".

שריג סיים בציינו, כי "אנו עובדים עם כל ספקיות ה-IT המובילות: נט-אפ (NetApp), סיסקו (Cisco), VMware, אלסטיק (Elastic) וקומוולט (Commvault) – ומתמחים בעבודה בסביבת Azure של מיקרוסופט".

"אנו מספקים לעובדים ולעובדות החדשים שלנו אופק תעסוקתי  ומקצועי, לטווח הארוך", סיכמה מוקי, "בשילוב ליווי אישי, העצמת העובדים ברמה האישית והמקצועית, בסביבת עבודה תומכת, והרחבת תחומי ההתמחויות של העובדים. לצד ההיבטים המקצועיים, אנו שמים דגש על המעטפת האנושית עבור העובדים, עם מגוון פעילויות – כחלק מתחושת השייכות שאנו מעניקים לעובדים ולעובדות שלנו".

אירועים קרובים