תוכן שיווקי

"הקורונה והמעבר לעבודה מהבית הגדילו את הביקושים לטלפוניה בענן"

כך אמר ליאור זפרני, מנהל החטיבה העסקית בקבוצת HOT ● זפרני התייחס למגמות המובילות בתחום הטלפוניה בענן בישראל ובעולם ולשירות הענן HOT Centrex, שמציע יכולות מרכזיה מתקדמות, מותאם לעבודה מהבית, ומספק רמות אבטחה והצפנה גבוהות

10/12/2020 10:28
ליאור זפרני, מנהל החטיבה העסקית בקבוצת HOT. צילום: משרד הפרסום ראובני פרידן

על רקע הגידול בביקושים לשירותי טלפוניה בענן מציגה HOT business, החטיבה העסקית של קבוצת התקשורת HOT, את שירות מרכזיית הענן שלה המיועד למגזר העסקי. השירות, HOT Centrex, מחליף את המודל של מרכזיית הטלפון הפיזית המוטמעת און-פרמיס, ושעדיין פועל בארגונים רבים.

"ארגונים, חברות ועסקים רבים כבר ביצעו הגירה לענן של מערכות טכנולוגיות שבעבר היו פרוסות בחצר הארגון", אמר ליאור זפרני, מנהל החטיבה העסקית בקבוצת HOT, בראיון עימו על מגמות הטלפוניה בענן. "כעת מגיע תורן של המרכזיות הפיזיות, שנותרו כמו שריד כמעט אחרון לעידן שחלף. הקורונה והמעבר לעבודה מהבית הגדילו דרמטית את הביקוש לשירותי ענן גם בעולמות הטלפוניה הארגוניים, המציעים גמישות עסקית רבה יותר, חיסכון ניכר בעלויות וחדשנות טכנולוגית".

85% מהארגונים מעדיפים ענן

בעולם, ובכלל זה בישראל, המגמה היא לעבור למרכזיות בענן. מחקרים עולמיים אף מראים כי קיימת העדפה בשיעור של 85% למרכזיות אלה. כאמור, המגמה הזו צברה מומנטום במהלך העשור האחרון, אך ללא ספק התפשטות נגיף הקורונה האיצה גם כאן את תהליכי המעבר לענן.

"הקורונה חידדה את הצורך בפתרונות תקשורת שתומכים בניוד מהיר של עובדים בין משרדים, ומהמשרדים לעבודה בבתים", הוסיף זפרני. "גמישות זה שם המשחק. לדוגמה, ארגונים לקחו את עובדי הקול סנטר, העבירו אותם לעבודה מהבית ונדרשו לאפשר להם חיבור לרשת הטלפוניה הארגונית. זאת, על מנת להבטיח את רציפות התפקוד של מוקדים, דוגמת מוקדי המכירות ושירות הלקוחות, שהמשיכו לעבוד בקפסולות או גם מהבתים. שירות מרכזייה בענן מאפשר מקסימום גמישות – בארץ ובחו"ל, מהמשרד, מהבית או מכל מקום ממנו נדרש העובד לבצע את עבודתו".

איך זה עובד? מאוד פשוט. זפרני תיאר: "כל מה שנדרש זה להעביר את הטלפון המשרדי פיזית לבית העובד, לחבר אותו לראוטר והוא, באופן מיידי, מחובר וזמין עם קו הטלפון המשרדי שלו. זה יכול להתבצע גם עם תוכנה ייעודית המותקנת על המחשב ואפילו באפליקציה ייעודית בסמארטפון".

מקור: משרד הפרסום ראובני פרידן

מקור: משרד הפרסום ראובני פרידן

שרידות והגנת מידע

שירות HOT Centrex מאפשר גישה לשירותי טלפוניה מתקדמים באמצעות מכשיר טלפון פיזי, אפליקציה על גבי סמארטפון או תוכנת סופטפון על מחשב עם חיבור לאינטרנט. המשתמש אף מקבל גישה מלאה להקלטת שיחות בענן, נתב קולי, שירות קישור ישיר של שיחות ל-SMS ול-ווטסאפ, ממשק ניהול ידידותי בשפה העברית ועוד. הפתרון מנוהל בחוות שרתים בארץ ובחו"ל, והוא מאפשר שרידות ויתירות מקסימליות; תכונות אבטחת מידע מתקדמות; והצפנה של השיחות, באופן שמקטין משמעותית את הסיכון לפריצה והאזנה לשיחות. למעשה, אנשי אבטחת מידע מהשורה הראשונה בישראל ומנגנוני אבטחה מקצועיים אחראים להגנה על השירות.

כמו כן, השירות כולל תמיכה ותחזוקה מאנשי המקצוע המיומנים של HOT business, שידעו לתת מענה לכל דרישה בזמינות מיידית, ולהתאים פתרון אופטימלי לצרכי העסק המשתנים. בנוסף, השירות מופעל במודל EverGreen, שמבטיח פתרון שעליו מותקנת הגרסה העדכנית ביותר הקיימת בשוק, ללא כניסה לפרויקטי שדרוג יקרים.

"אנשי המקצוע שלנו נכנסים לפעולה – משלב התכנון של המרכזייה וכלה בתפעול היומיומי של המערכת", ציינה רויטל מוניץ, מנהלת אגף השיווק ב-HOT business. "זהו יתרון גדול, שאחד מגופי התקשורת הגדולים והמנוסים בישראל לוקח אחריות על המרכזייה שלך בארגון. מדובר בפתרון מתקדם, מאובטח וסקלאבילי, שניתן להתאים אותו לכל ארגון – מהגדול ביותר ועד לקטן ביותר".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים